Skocz do zawartości

zeras

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 F25 2015

Osiągnięcia zeras

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. a jednak jest na chomikach - trzeba szukać tylko next 2019-2 (wersja west)
  2. czy ktoś może wrzucić tę wersję ostateczną - stabilną WEST na chomika? bo w tej chwili jest tylko wersja z lutego. dzięki
  3. MSport - za około 15k to to samo co było za 30k tylko że teraz w promocji za pół ceny - zobacz też że w tej promocji masz bezpłatny pakiet serwisowy na 5 lat / 100 000km oraz mozesz skorzystać z leasingu 0%
  4. jeśli to t\ sama strona, którą ja widziałem to tam chyba było napisane "pre order" czyli "przedsprzedaż" -z późniejszą dostawą - niestety nie było napisane kiedy ma być realizacja.
  5. Tak jak powyżej inni użytkownicy - chciałbym podziękować koledze Kruk - dopiero dzisiaj miałem czas żeby zająć się mapą - aktualizacja zrobiona, wszystko działa. Kruk - jeszcze raz dzięki. :D :D :D
  6. długo czekałem na wizytę bo prowadzący sprawę miał szkolenie, potem czekałem żeby otrzymać auto zastępcę koniecznie F20 pięciodrzwiowe więc minął prawie miesiąc - ale piszę to bez żadnych pretensji - bo w tak zwanym międzyczasie po zmianie opon na zimowe trzeszczenie nagle zniknęło i też potrzebowałem czasu żeby zobaczyć czy powróci. Niestety powróciło tak około po tygodniu od wymiany opon. Różne absurdalne pomysły mi przychodziły do głowy typu, że na to trzeszczenie mają wpływ opony (letnie runflat a zimowe zwykłe), albo że auto przy wymianie było podnoszone "stronami" - najpierw wymiana dwóch kół po jednej stronie potem po drugiej - więc może karoseria jakoś zapracowała itd. Cokolwiek by nie wymyśleć to i tak po tygodniu zaczęło trzeszczeć w takim samym stopniu jak poprzednio. Wiec nadeszła w końcu chwila wizyty w serwisie - zostawiłem auto na 3 dni (w założeniu to nawet mógł być dłuższy czas bo chciałem aby w końcu odkryto co powoduje trzeszczenie). W tym czasie jeździłem F20 116i pięciodrzwiowym (czyli takim jak mój), przebieg ponad 14 000 i w tym nic nie trzeszczało. Trzeciego dnia otrzymałem info, że problem rozwiązany - podobno wystarczyła regulacja zamków we wszystkich drzwiach oraz nasmarowanie ich jakimś cudownym preparatem. Na pytanie kiedy ten preparat się utleni (ulotni czy cokolwiek podobnego) otrzymałem info, że nie powinno to się stać przed upływem kilku miesięcy. Wczoraj dopiero odebrałem auto więc na razie powiem tak - pojeździmy zobaczymy - w tej chwili faktycznie przestało trzeszczeć ale jestem sceptycznie nastawiony - po wymianie uszczelek też przez dwa tygodnie nic nie trzeszczało. Jeśli jednak ta wizyta miałaby być ostatecznym naprawieniem usterki to raczej stawiałbym na regulację zamków - czyli takie ich ustawienie że jak gdyby mocniej przyciskają drzwi do karoserii niż na ten magiczny płyn, no ale sam nie wiem ... W każdym razie pojeżdżę jakiś czas i dam znać czy trzeszczenie wróciło czy nie.
  7. jeśli chodzi o słaby zasięg wszystkich kluczyków to zdecydowanie wzmacniacz anteny, miałem to samo w swoim E60, kupiłem używany na allegro, wymieniałem sam, generalnie nic trudnego, trzeba tylko spokojnie robić i się nie śpieszyć, w sumie cała wymiana zajęła mi około 30 minut. jak ktoś czyta po angielsku to poniżej link do instrukcji jak to zrobić samemu (jak nie znasz języka to wrzuć w tłumacza google i też dasz radę) http://forums.5series.net/diy-do-yourself-14/diversity-amplifier-replacement-89011/
  8. Zgłosiłem to w Gdańsku, firma Zdunek ale to i tak ma mniejsze znaczenie bo ...... po kilku dniach cudownej ciszy znowu trzeszczy - tak samo jak przed wymianą. Złożyłem reklamację do BMW Polska. Otrzymałem szybką odpowiedź, że poinformowali ten sam serwis, żeby się ze mną skontaktował w celu wykonania koniecznej weryfikacji, po której serwis uzyska pomoc z BMW Polska w skutecznym usunięciu usterki. Zobaczymy co z tego wyniknie.
  9. witajcie po przerwie, w zeszłym tygodniu przez dwa dni serwis wymieniał uszczelki drzwi na nowe - faktycznie chodziło o te same, które wskazujecie w swoich postach gdzie mowa o przyklejaniu taśmy lub sztyfcie do uszczelek - to te uszczelki na krawędzi drzwi (z filcem). SUKCES. W końcu jest cisza! nic nie trzeszczy. Ciekawe na jak długo? wszystkich, którzy mogą to zrobić na gwarancji zachęcam - dopiero teraz jest prawdziwa radość z jazdy.
  10. Faktycznie proste i bezproblemowe. Zdejmujesz filtry i psikasz, chociaż nie ma co marzyć, że to opakowanie Wurth-a wystarczy na dwa razy - od razu przyzwyczaj się, że zużyjesz całe za jednym razem.
  11. no to jestem po wizycie w serwisie z tym trzeszczeniem - auto sprawdzali Panowie przez 3 dni (żeby było fajniej bez auta zastępczego). Diagnoza na chwilę obecną jest taka: wymiana uszczelek wszystkich drzwi!!! W ramach gwarancji oczywiście. Uszczelki zamówione mają być za około 2 lub 3 tygodnie więc czeka mnie kolejna wizyta w serwisie, jak już dokona się wymiana dam Wam znać jaki jest efekt. W ramach testów podobno przykleili do ram drzwi (wzdłuż miejsc gdzie przychodzą uszczelki jak drzwi są zamknięte) taśmę - chyba taką powiedzmy malarską - i okazało się, że idealna cisza - żadnego trzeszczenia. No zobaczymy co będzie po wymianie uszczelek (bez taśmy malarskiej ). Żeby wywołać dodatkowy uśmiech dodam, że jadąc do serwisu coś mi telepało się w przedniej części auta - jako rozwiązanie problemu w serwisie zdemontowali gaśnicę z miejsca pod przednim fotelem pasażera - chciałem nawet to jakoś zaakceptować i wozić gaśnicę w bagażniku (tak mam w swoim E60) ale niestety pod podłogą bagażnika to już lekka przesada - bo czas dotarcia do takiej gaśnicy w razie potrzeby jest abstrakcyjny, a w samym bagażniku za bardzo nie idzie jej logicznie umieścić - szczególnie w tym korytku plastikowym po prawej stronie bo tam dopiero stuka i obija się - a zawijanie ją w szmaty wygląda zbyt wesoło jak dla mnie - więc przy wymianie uszczelek poproszę o powrotne zamontowanie uchwytu pod siedzeniem - ewentualnie tam jakoś coś podłożę żeby nie stukała (chciałem sam zamontować ten plastikowy uchwyt ale trzeba albo zdjąć fotel albo mieć zgrabne cienkie klucze nasadowe bo śruby są w takich tulejach).
  12. kurcze, Randall zmartwiłeś mnie tym "bezskutecznym zgłaszaniem do serwisu". U mnie chociaż się poczuwają do przyznania, że coś jest nie tak - ale też zobaczymy jak długo - pewnie jak nie będą umieli usunąć to się dowiem, że to normalna praca karoserii mieszcząca się w jakiś absurdalnych normach. Też mi się wydaje, że to nie uszczelki. Dzięki za podpowiedź o tych elementach plastikowych, osłonach, co są patrząc od wewnątrz pomiędzy szybą a blachą drzwi (takie ramki jakby). Faktycznie szczególnie w tylnych drzwiach przy tej szybce nie otwieralnej, w końcu drzwi, to ten element u mnie jest jak gdyby za mały, jak się go przyciśnie do blachy drzwi to się ugina na ładnych kilka milimetrów, jego łuk (profil) jest całkowicie niedopasowany do łuku drzwi - powiem im o tym na serwisie w czwartek. (porównywałem z moim e60 - te same elementy nie dają się ruszyć nawet na milimetr). U mnie skala problemu jest nie do przyjęcia, bo gdyby to było tylko przy podjeżdżaniu na krawężnik to pewnie bym jakoś to przeżył ale to trzeszczenie osiąga poziom aut z lat '70 ubiegłego wieku. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę dajcie znać co zrobić.
  13. postanowiłem założyć nowy temat bo na razie o usterkach w F20 można wyczytać tylko w innych wątkach. Chyba najwięcej udało mi się znaleźć w opisach użytkownika kamazzi - poniżej lista usterek z jego dwóch aut i z innych jakie znalazłem: Notorycznie wyskakujący komunikat o niskim ciśnieniu w oponach Znikający płyn chłodniczy Skrzypiący hamulec ręczny Głośna dmuchawa Skrzypiące gniazdo AUX Nie otwierająca się pokrywa silnika Skrzypiąca kierownica - jak napisał użytkownik andrzejmakoho w serwisie w Jankach umieją to skutecznie naprawić Piszczące i chroboczące hamulce Wyłączający się od czasu do czasu subwoofer stukanie tylnych amortyzatorów - to też już opanowane - gdzieś było na forum Przyznam, że szczegółowo przeglądałem forum przed zakupem F20 116i - wiele z Waszych opinii utwierdziło mnie w dokonaniu zakupu, chociaż dzisiaj jak czytam o takich usterkach jak wyżej to jestem przerażony co mnie czeka - nie wiem dokładnie w jakim czasie od zakupu przy jakim przebiegu zaczęły się u Was pojawiać te usterki, choć patrząc na przebiegi aut gdzie one występowały to w ciemno rzucę, że były to przebiegi rzędu dziesiątek tysięcy kilometrów. Ja natomiast dopiszę 'swoją' usterkę, która pojawiła się już przy przebiegu 2200 km !!!: trzeszczenie tapicerki drzwi (przednich i tylnych) po obu stronach auta Samochód odebrałem w kwietniu 2013 - pomijając żenującą obsługę sprzedawcy w salonie w Gdańsku, który zepsuł całą radość kupowania nowego auta - wszystko było pięknie. Samochód dla żony, super jeździ, wygląda itd. itp. ALE jak mi żona po 3 miesiącach powiedziała, że coś potwornie trzeszczy to myślałem, że robi sobie żarty. Zrobiłem przejażdżkę i nie mogłem uwierzyć - po obu stronach tapicerka drzwi trzeszczała niemiłosiernie. Jak widać żona mało jeździ auto z przebiegiem 2000 km, 3 miesiące od produkcji i trzeszczenie jak w starym gracie. Zajechałem do serwisu - przy przyjęciu uspokoili, że to środek konserwujący uszczelki na czas transportu nie został dokładnie wymyty, że to już mają opanowane, że będzie super. Po całym dniu jak odbierałem samochód okazało się, że to nie do końca uszczelki bo zdejmowali wszystkie boczki w drzwiach, wszędzie aplikując taki środek silikonowy do uszczelek, nawet nawpuszczali tego w deskę rozdzielczą, zostawiając tłuste plamy na plastikach. No i standard "niech Pan pojeździ to się ułoży". Po miesiącu nic się nie ułożyło cały czas trzeszczy - trochę mniej niż przed tamtą wizytą w serwisie ale to tylko kwestia tego płynu silikonowego - przyczyna nie została usunięta. W przyszłym tygodniu zabiorą auto na 3 (słownie trzy) dni żeby dojść co to takiego - zobaczymy czy się uda, jak nie to składam reklamację zgodnie z radą z infolinii BMW - tylko ciekawe co to da. A ha - nie jest to stukanie tylnych amortyzatorów trzeszczenie powstaje przy 'uginaniu' się (pracowaniu) karoserii - przy wolnej jeździe jak jedno koło wpada w niewielkie zagłębienie a pozostałe 3 zostają na równej powierzchni karoseria pracuje i trzeszczą plastiki w drzwiach, to samo jak podjeżdża się pod 5 centymetrowy krawężnik, generalnie jak jedziesz wolno (do 40km/h) po słabej drodze (a tych w Polsce nie brakuje) to auto trzeszczy jak staroć. Żeby nie było, że się czegoś czepiam, sam jeżdżę 520d E60 2006 rok, 140 000 km przebiegu i nic nie trzeszczy - ani jednego takiego odgłosu. Jak ktoś miał podobny przypadek to proszę o info czy udało się temu zaradzić! Piszcie też o innych usterkach - jak komuś coś wypadnie będzie łatwo znaleźć poradę.
  14. Rzuciłem ten temat o porównaniu klimu manualnej i automatycznej w f20 ale jakoś posty idą w inną stronę niż moje pytanie. Ja w swoim e60 też mam automatyczną klimę - i wiem jak takie coś działa i oczywiście kazdy z Was napisał kilka słusznych uwag na ten temat za co wielkie dzięki. Mnie jednak interesuje jedna podstawowa rzecz czy manualna klima w f20 potrafi skutecznie utrzymywać temperaturę nadmuchiwanego powietrza i czy uda się tym pokrętłem precyzyjnie ustawiać tę temperaturę - nie chodzi mi oczywiście o dokładność w stopniach tylko dokładność w takim pojęciu, że jak mi wieje za ciepłe to sobie o "jeden ząbek" pokrętełkiem przesuwam i leci delikatnie zimniejsze i tak dalej. Pytanie czy to faktycznie reguluje temperaturę czy przypadkiem nie jest tak, że wieje albo "bardzo" ciepłe albo "bardzo" zimne i nie można skutecznie osiągnąć wartości pomiędzy tymi skrajnymi (b. zmino b. ciepło). Proszę pomóżcie - wczoraj złożyłem zamówienie na 116i automat plus trochę opcji ale tylko (moim) zdaniem bezwzględnie potrzebnych i podstawowych (typu lepsze radio z ekranem, alusy, podgrzewanie foteli) no i cena juz przerasta moje mozliwości ale mam jeszcze dwa tygodnie na ewnetualne zmiany w wyposażeniu - właściwie pozostał mi dylemat tej klimu automatycznej - jak napiszecie, że ta manualna nie działa (nie zapewnia komfortu jazdy, wieje tylko zimnym albo tylko ciepłym itp. itd.) to będę kombinował żeby jakoś wyczarować jeszcze 3 000 na automatyczną (choć ciężko będzie) - a jak dacie znać, że manualana jest ok i spełnia swoje zadanie to zostanę przy tej wersji. Dla jasności ograniczonego budżetu dodam, że z bólem serca zrzygnowałem z ksenonów - choć pięknie wygląda z ksenonami. Proszę pomóżcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.