Skocz do zawartości

roki863

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O roki863

  • Urodziny 04.08.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325 m54byłł
    E46 m57 jest
  • Lokalizacja
    Radom

Osiągnięcia roki863

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Walki ciąg dalszy.Sciągnałem spdaten4,1 full aktualizowałem wszystko jak na filmie raz jeszcze(przy spdaten 5,1 też aktualizowałem winkfp).Błąd nadal ten sam.Kabel od viakena can+dcan.Z autem wszystko ok gdyż zainstalowałem CarlyOfBmw i światła dzienne zakodowane bez problemu i kilka innych rzeczy na kablu od viakena. Przesył danych ustawiony na 1024 bitowanie na 1(tak sie to nazywa chyba w ustawieniach kabla wszystko działa na com1)
  2. Mam tez sp-daten kompletne 5.04 ktore zajmuje wlasnie ok7gb. sp daten wgrywalem jak na filmiku przez bmw cooding tool
  3. Tak dokładnie tak samo wgrywałem.Próbowałem też winkfp dodać pliki i recznie podmieniałem pliki.Mam spdaten z chomika młodzik. Do X3 e83 też dodawałem spdaten i bez problemów poszło kodowanie.Może biblioteki spdaten uszkodzone?Ale sciągnałem też spdaten4.9 tylko wersje lite i nie idzie zaktualizować winkfp przez bmw cooding tool. Ale jak w ustawieniu NCS odznacze żeby nie podieniał to wszystko idzie prawidłowo(np.przu próbie kodowania LMA zapalają sie swiatla itp ale niestety nic sie nie zmienia) Komp sprawdzany antywirusem.I raczej niemożliwe żebym miał na wszystkich 3komputerach to samo.
  4. Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale ale mam problem z NCS z kodowaniem z którym walczę od kilku dni. Przy próbie kodowania BMW E60 530D 2003r wyskakuje błąd: http://i.imgur.com/Wk3q4Yw.jpg Próbowałem na 3różnych komputerach z winxp,instalowałem 3różne wersje pakietów inpy,instalowalem bmwstandardtools 2.12,robiłem aktualizacje SpDaten (4.9 i 5.04 przez BMW Coding Tool),aktualizowałem spdaten ręcznie przez winkfp,podmieniałem manualnie pliki w katalogach(sgdat,daten itp).Zależnie co robiłem błąd wywalało przy próbie odczytania modułu jak i przy próbie zakodowania. Szczytuje prawidłow plik z modułu .TRC ale gdy go chce zakodować przez Execute job-sgcodieren wywala w/w błąd. Dzieje się tak przy każdej próbie kodowania innego modułu.Profil NCS ustawiony prawidłowo. Gdy odznacze funkcje by podmieniał plik auto zachowuje się jak by plik się wgrał.Gdy zaznacze by podmieniał plik to wywala w/w błąd. Ma ktoś może jakiś pomysł co może być nie tak? Kabel od viakena BMW z linia kkl
  5. Co do naprawy skrzynki brak zastrzezen szarpanie ustapilo puki kontrolki sie nie zapala jest naprawde wszystko ok. Kontrolki wywala nadal niestety czujnika kata skretu bym nie obstawial ale wczoraj podpolem auto pod inpe i wywalilo blad na dtc.na postoju zaczyna wariowac licznik...stoje a auto pokazuje 40km/h 60km/h i wiecej i w tym momencie wywala blad abs reczny.najprawdopodobniej czujnik do wymiana wywalilo blad tylni lewy zbyt duza przerwa.
  6. Puki co bledy pokasowane,zrobione ok 40km i cisza.zadnych bledow.zobaczymy jak pojezdze dluzej.Co do samej naprawy nie mam zastrzezen bylem informowany na biezaco co wymieniane i w jakim stanie,dostalem stare czesci,zdjecia rozciagnietego lancucha w porownaniu z nowym stary olej itp.tu zastrzezen nie mam.zobaczymy po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow.Mam gwarancje na pismie wiec w razie cos bedte reklamowal.
  7. Dokladnie tak Stwierdzil ze nic nie trzeba robic.
  8. Tez dzisiaj odebralem auto ze skarzyska...reduktor dostal nowy lancuch koszyczek olej i kilka innych rzeczy...niestety po przejechaniu 40km wyskoczyl blad 4x4...nie mialem jeszcze chwili podlaczyc pod komputer jakie bledy sa... Ale na placu same bmw w tym x6 x5 e66 e60 kilka e90 3xe46.jutro zdam relacje co i jak...
  9. U mnie walki ciag dalszy.ale auto dzisiaj jedzie na regeneracje reduktora do skarzyszka ma ktos jakies opinie? Dodatkowo bawilem sie w poniedzialek zebatka i silniczkiem po zlozeniu wszystkiego kontrolki nadal sie pala ale...zrobilem autem ok 50km i po zgaszeniu nastepnego dnia-zadnych kontrolek jak gdyby nigdy nic.naped zapina ladnie(testowalem na piachu) zero stukow pukow szarpania itp.wszystko dziala jak gdyby nigdy nic.po podpieciu pod kompa wyskoczyl blad zwiazany z olejem.jeszcze troche pojezdzilem i probowalem zrobic adaptacje oleju disem...i powtorka z rozrywki.adaptacja nieudana a na desce znow wszystkie 3kontrolki.
  10. Zrobilem tak.silniczek na krotko-auto odpalone kiedy silniczek zrobic obrot i zaczynal wracac zgasilem auto.silniczek sie zatrzymal.wlozylem go na miejsce-auto odpalilem standardowo kontrolki sie zapalily przy demontazu slychac bylo jak cofnal sie silownik w reduktorze-czyli silniczek mial sile ruszyc zebatke xdrive. Niestety chyba jednak czeka regeneracja reduktora.polecacie kogos?w czestochowie jest firma regeneracja reduktora 2.5tys. Aczkolwiek zastanawia mnie ze po zmianie zebatki i oleju kontrolki zapalaly sie czasami po 200km czasami 5km a czasami trasa 50km i nic.dopiero po probie adaptacji dis kontrolki zapalaja sie po 5sek.jutro wrzuce filmiki jak chodzi silniczek przy palacych sie kontrolkach jak i wtedy gdy sie nie pala. Wczesniej nic sie nie dzialo zadnych objawow uszkodzenia.na parkingu,na piasku naped zapinal prawidlowo.jedynie przy pelnym bucie 4 5 bieg czuc bylo delikatne szarpniecie-auto znam i odczulem, ktos nie znajacy auta by tego nie odczul.Tylko takie objawy.I ok tygodnia temu zaczely sie zapalac kontrolki wiec poczytalem do wymiana poszla zebatka.stara starta.bledy skasowane,i tak jak pisalem czasami po 5 czasmi 200 nie regularnie zaczely sie zapalac kontrolki-wyskoczyly 2 bledy 54c4 i 54c6 wiec doczytalem ze wina oleju i adaptacja-olej zmieniony-kontrolki znow nieregularnie-czasami podczas jazdy czasami na postoju na swiatlach.czasami tylko 4x4 czasami 4x4 abs hamulec(na czerwono)a czasami hamulec na pomaranczowo.
  11. Dlubania ciag dalszy.wyjety silniczek podlaczony w ori wtyczke i zdjety z reduktora.silniczek robi 180stopni i momentalnie wyrzuca blad i silniczek staje.zgasze auto silniczek caly czas podpiety.odczekam ok 30sek na wylaczonym zaplonie.wlacze zaplon kontrolki sie nie pala.uruchomie silnik,nastawnik ruszy zebatka ok 180stopni i staje i odrazu wywala blad.zebatka wychodzaca z reduktora rusza sie reka ale dosyc ciezko.daje sie nia krecic tylko w lewo.w prawo nie idzie jej ruszyc.podlaczylem auto pod kts.adaptacja tez nie udana,i wywala ciagle te dwa bledy:54c4 54c6. Ktos ma jeszcze jakis pomysl?
  12. Nic nie dotykałem.Kontrolki zapalały się sporadycznie.Czasami po 5km czasami zrobiłem 200i nic. Podłączałem go na krótko(wpiąłem w ori kostke i odpalałem auto)zębatka ruszyła kawałek i stawała.Właśnie też obstawiam silniczek ale troche dziwne bo próbowałem zrobić adaptacje olejową disem i wywalało błąd.Próbowałem też robić adaptacje(już nie pamiętam dokładniej jak to się nazywało w disie) i od tamtej pory kontrolki zapalają się zaraz po uruchomieniu auta. Błędów w dtc abs brak.
  13. Witam. Od kilku dni walczę z napędem x drive w e83 3,0d 2007r Zaczeło się od delikatnego poszarpywania na wyższych biegach,Następnie zapaliły się kontrolki 4x4 abs ręczny(na czerwono).Wymieniłem zębatke na nową(stara była wytarta).Poszarpywanie przestało ale...zaczęła zapalać się kontrolka 4x4 i napęd przestawał działać.Po podpięciu pod kompa 2błędy: 54c6-oilwaschell-czy jakoś tak 54c4-kalibierung...coś dalej nie pamiętam. Olej zmiueniony na oryginalny BMW. Szarpanie ustało zostały kontrolki.Czasem można było zrobić 200km i nic się nie zapaliło a czasem wystarczyło zrobić 100m i zapalały się 4x4 abs ręczny. Próbowałem zrobić adaptację po wymioanie oleju DIS-em niestety nie puszczał dis jej zrobić wywalało błąd.Od tamtej pory przy każdym odpaleniu auta wywala 4x4 i za chwilę abs i ręczny(a czasami zrobie 10km i świeci tylko 4x4)Czasami też kontrolka od ręcznego zapala się na pomarańczowo.Czasami wariuje też prędkościomierz. Po podpięciu pod kompa cały czas te 2błędy. Wyciągnąlem silniczek założyłem starą zębatke-nic nie zmieniło się Znów zmiana na nową zębatkę i teraz pytanko.Czy wieloklin wychodzący z reduktora powinnien chodzić lekko czy z oporem?Bo chodzi ale ręką się go nie ruszy(widziałem na filmiku na youtube że chodził podczs ruszania go ręką). Ma ktoś jakiś pomysł?Co jeszcze może być nie tak?
  14. http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=19&t=9662 moze to ci pomoze.tutaj jak ja rozwiazalem problem z wymiana tapicerki.
  15. roki863

    jak cofnac przebieg?

    Nie zrobisz Inpa.A jak podmieniłeś licznik nie wyskoczyła ci kropka przy przebiegu?Teraz tylko PASoft żeby zgrać VIN auta z licznikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.