Skocz do zawartości

cravcu

Zarejestrowani
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 525i 2001r m54- M-Pakiet
    BMW E39 528i
    BMW E60 520i
  • Lokalizacja
    Bielawa ,,PL" , Pfinztal ,,D"

Osiągnięcia cravcu

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Też walczyłem z tym tematem ,a ponad 1,5 roku. Regeneracja maglownicy, wszystkie wahacze, końcówki , dokrecanie śrub i wszystko co można przeczytać w necie. Też myślałem o krzyżakach na kolumnie , że są do wymiany ale... Wymieniłem górne mocowania amortyzatora (poduszki) i stukania ustąpiły. Pozdrawiam
  2. Szybciej niż w ,,Lidl-lu" ;-) Dziękuję
  3. Dzień dobry. Proszę o aktualne sp-daten ;-)
  4. Sprawdz właśnie szczotki - jako pierwsze.Może być jeszcze problem z diodą.
  5. Jak jest MID to da rade ,jak navi to nie wiem. Wciskasz dwa skrajne przyciski te co są do wybierania stacji radiowej (ich jest najwięcej w radiu i są w jednej lini )Trzymasz skrajne przyciski i przekręcasz kluczyk w stacyjce/Otwiera się w radiu menu serwisowe i podajże pierwsza opcja jest właśnie do tego ustawienia.Jakoś to było KL 30 i KL 00 .Musisz zobaczyc ,która opcja jest do tego ,żeby radio grało bez kluczyka.
  6. W mid to dziala i przypuszczam ze w navi tez jest jakis sposob na to.Tak jak z ogladaniem Tv podczas jazdy ale jak to sie robi to nie wiem. Sorry za brak polskich znakow ale teraz pisze z innego komputera.
  7. Może ten ala zamek byc do wyłączania poduszki pasażera.Najlepiej będzie jak zrobisz właśnie fotkę.
  8. Można sobie ustawic "radio z kluczyka czy bez" Wciskasz dwa skrajne przyciski te co są do wybierania stacji radiowej (ich jest najwięcej w radiu i są w jednej lini )Trzymasz skrajne przyciski i przekręcasz kluczyk w stacyjce/Otwiera się w radiu menu serwisowe i podajże pierwsza opcja jest właśnie do tego ustawienia.Jakoś to było KL 30 i KL 00 .Musisz zobaczyc ,która opcja jest do tego ,żeby radio grało bez kluczyka.
  9. Witam Panowie. Podłącze się do tematu ,bo również mam problem z klimą,a raczej z nadmuchem. Ogólnie rzecz ujmując klima działa sprawnie (nabita, sprawdzona szczelniśc) ,ale gdy temp. na zewnątrz jest większa niż 25 st. to po włączeniu klimy po jakimś czasie 5-10 min. wyłącza się dmuchawa.Następnie po jakiś 5-8 min. odpala dmuchawa na jakiś czas i znów wyłącza się.Tak w kółko.Dodam ,że jak jest temp. poniżej 25 st. takich rzeczy się nie pojawiają. Jeż wymieniony jakiś rok temu (zamiennik) Jaka może by przyczyna?
  10. Sprawdz jeszcze raz połączenie czujnika ,może coś nie łączy.A jak jest wszystko dobrze to wina czujnika. Ja jak wymieniałem u siebie klocki i czujnik to kontrolka okładzin zgasła sama.
  11. Hmmmmmm bajki ... Na dystansie 850 km opony 235/45 R17 conti sport contact 3. Średnia prędkość wg komputera u mnie byla 135km/h i auto spalilo 15-16 l gazu ( jazda po niemczech w nocy ale w sobote gdzie jest naprawde luz na drodze) Wiekszosc trasy jechalem z predkoscia 180 - 190 km/h na ograniczeniach predkosci zwalnialem ,a komp pokazal srednia predkosc 135km/h i 14.5 l spalania .Dystans ten przejechalem w okolo 6 godzin w tym 3 przystanki (liczac po 10-15 min kazdy) Tu mnie zastanawia wynik kolegi przy sredniej predkosci 134 km/h wyszlo mu 7,2 litra
  12. Klosze do lamp po liftowych http://www.carparts-online.de/shop/Teile-fuer-BMW/5er-BMW-E39/Tuningteile-fuer-BMW-E39/BMW-E39-00-03-Facelift-Streuscheiben-mit-weisser-Blende::7647.html?XTCsid=eb8751a358fbdd874c6df6ea088abe6b
  13. Ja u siebie ostatnio wymieniałem sprzęgło - zaczynało klękac oraz dwumase przy okazji ,a to z tego powodu żeby nie bawic się z ponowną robotą (kosztami) i wymianą sprzęgła.Wymieniłem wszystko za jednym zamachem.Fakt trochę mnie to kosztowało ale teraz mam spokój. W razie czego mam starą dwumase (280 tyś.km) i mogę odsprzedac.Mogę zrobic fotki i przesłac.
  14. To,że instalacja gazowa kosztuje to wiadomo ale np. w moim przypadku koszt instalacji gazowej zwrócił się po pół roku i teraz zaczyna na siebie zarabiac.Co do serwisu instalacji LPG to jakie koszta 70-100 zł to nie dużo.A jeżeli chodzi o zanieczyszczenie gazu to LPG jak i CNG musi spełniac odpowiednie normy i też jest kontrolowany tak jak benzyna i diesel. Bez "Pana Zbyszka i Pana Mariana" BMW też ulega awarią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.