Skocz do zawartości

jarek2910

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320d

Osiągnięcia jarek2910

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Miałem podobne objawy w E91. (Opisałem w dziale E90) U mnie powodem były zaśniedziałe styki w skrzynce bezpieczników. (Błąd-niskie napięcie. Dobrze, że nie wymieniłem akumulatora). Przyczynę wykryłem przypadkiem sam i gdy usterka się pojawiała doginałem nóżkę jednego z bezpieczników. Po kilku latach mechanik wymontował skrzynkę, dokładnie wyczyścił ze śniedzi, chyba przelutował gdzie potrzeba. Usterka znikła na zawsze.
  2. Jest akcja na przekładnię kierowniczą. Dziękuję za pomoc.
  3. Ja założyłem. - Na początek podziękowania dla organizatora Akcji! Nie mam żadnego dodatkowego pakietu oświetlenia - E91. Efekt bdb. - dużo jaśniej i po prostu fajnie. WARTO. Uwagi techniczne (moje). 1. E91. - Lampka w klapie bagażnika (szkiełko) jakoś się odczepia i wysuwa w dół (szkiełko ma takie prowadnice). 2. Podświetlenie rejestracji. Postępować zgodnie z instrukcją BMW, ale w moim przypadku było to bardzo trudne i skończyło się użyciem "kropelki". 3. Najgorsze są te małe lampki z przodu do czytania. Wyjmowanie opisane. Wkładać trzeba prosto żeby nie pogiąć blaszek w oprawie żaróweczek. Do wymiany wyjąć trzeba tylko to mleczne szkiełko (jest na wcisk).
  4. Jeśli to możliwe dopisz proszę jeszcze mnie.
  5. Mój przypadek z drzwiami pasażera - objawy metaliczne stukotanie w drzwiach przednich. Podejrzewałem zamek, rygielek i inne. Przyczyną okazała się odklejona mata wygłuszająca której części (pewnie z powodu zimowych mrozów) odkleiły się od drzwi, spadły na dół drzwi. Długo szukałem. Grzechotało to bardzo. Po usunięciu odpadków i doklejeniu maty wszystko wróciło do normy.
  6. Na forum było PRAWIE opisane. Ja robiłem to wczoraj więc opiszę.Tu link do lewych drzwi ze zdjęciami: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=30305 (źródło - nasze forum) 1. Ściągasz listwę srebrną(u mnie). Ona jest zamontowana na wcisk. Delikatnie ją podważasz. Ja używałem klinów z PCW, ale śrubokręt płaski okręcony tkaniną powinien wystarczyć. Zacznij od tej strony drzwi gdzie są zawiasy. Po przeciwnej stronie na listwie ozdobnej jest zaczep. Ja zaczynałem odwrotnie niz moja instrukcja i nic się nie stało, ale lepiej zrób tak jak napisałem. 2.Wykręć 4(?) wkręty które znajdują się pod listwą. Oznaczone czerwonymi kółkami na zdjęciach w linku.(Kluczyk gwiazdka) 3.Delikatnie podważ plastikową osłonę klamki - uchwytu drzwi.- Chodzi o uchwyt który chwytasz by zamknąć drzwi.Zacznij (aby nie było widocznych zniszczeń) od jego podważenia małym śrubokrętem pod listwą którą wcześniej zdemontowałeś. Ta część uchwytu montowana jest na wcisk. Delikatnie ją zdemontuj. 4. Pod usunięciu tej osłony wykręć kolejny wkręt który znajduje się pod nim u góry (cały czas używasz "gwiazdek") 5. Teraz możesz zdemontować boczek. Montowany jest na kołki. Podważ dół boczka (zabezpieczony śrubokręt, kliny z plastiku). Ciągniesz do siebie. Wypinaj po kolei kołki aż boczek "odejdzie". 6. Po wypięciu wszystkich kołków delikatnie (lub mniej delikatnie) pchnij boczek do góry. NIE W GÓRĘ lecz dalej ciągnąć do siebie. Zaczepy wciskowe pod uszczelką szyby, wewnętrzną górną to umożliwiają. (Edycja postu po wczorajszym demontażu boczka. Powód - Odpadła przyklejona do blachy drzwi izolacja akustyczna?, antywibracyjna? i tłukła się przy zamykaniu drzwi). Powinien wyskoczyć z zaczepów i już go masz. 7. Odchyl trochę boczek, sprawdź i zapamiętaj położenie i podłączenie kabli i cięgien. Powypinaj je. 8. Aby wymontować zamek wykręć 3 śruby (gwiazdki). Dodatkowo rozłącz cięgno klamki wewnętrznej, wyciąg Cięgno "guziczka drzwiowego"-zobacz jak głęboko trzeba go potem wcisnąć i z tyłu (na macanego) wypnij cięgno klamki zewnętrznej. UWAŻAJ PRZY MONTAŻU!!!! 9. Aby wyciągnąć zamek odkręć nakrętkę mocującą prowadnicę szyby. (nakrętka 10 dół drzwi). Mocuje ona taki stalowy płaskownik który stoi na drodze zamka. Pchnij do przodu tą prowadnicę (sprężynuje) i zablokuj czymś w skrajnym położeniu. 10. Teraz rozwiąż tą łamigłówkę i wyciąg zamek. Montaż - odwrotnie. Uwagi: !. Nim przystąpisz do pracy kup korki do mocowania boczka - pewnie kilka połamiesz. 2. Zwróć uwagę i SPRAWDŹ PRZED MONTAŻEM BOCZKA! czy dobrze zamontowałeś cięgno klamki zewnętrznej. (to z tyłu zamka). Sprawdź czy możesz otworzyć drzwi. klamka. Starałem się o niczym nie zapomnieć. Ale w razie czego pisz na PRV .
  7. Na temat serwisów: Serwis BMW - zdiagnozowali, jednak na moje szczęście (i pomimo mich sugestii) nie zaczęli wymieniać po kolei części - akumulator, alternator itd. Zostałem zaproszony na długotrwałą i odległą w czasie wizytę w serwisie. Serwis nie BMW - po stwierdzeniu, że pierwsza diagnoza była błędna byłem umówiony na wizytę która miała się zakończyć sukcesem. Jednak wcześniej udało się to naprawić. Tak więc dla serwisów no 4.0.
  8. Miałem podobną awarię. U mnie generalnie nie gasły lampki (trzy) związane z kontrolą trakcji (DTC, wykrzyknik w trójkącie, ciśnienie kół). Sporadycznie - niezbyt często wariowały wskazówki. Jak na filmiku. Dodatkowo same chodziły wycieraczki. Diagnoza serwisu BMW - spadek napięcia (nie pamiętam niestety nr błędu) Diagnoza serwisu nie BMW - czujnik ABS przód. Wymieniłem, niestety awaria nie ustąpiła. U kresu rozpaczy sprawdzając bezpieczniki zauważyłem, że po naciśnięciu bezpiecznika odpowiedzialnego za DTC nieszczęsne lampki gasną. Idąc tym tropem wymontowałem skrzynkę bezpieczników, popryskałem kontaktem, wyczyściłem. Po zmontowaniu awaria jeszcze wystąpiła. Przygiąłem nóżki bezpiecznika i ustąpiło "na zawsze" (3 miesiące). Miałem zamiar przelutować skrzynkę bezpieczników ale wszystko chodzi i nie mogę się zmobilizować. Przyczyną awarii w moim przypadku była wg mnie skrzynka (Nie bezpieczniki. Były zmieniane i zamieniane.) To był opis mojego przypadku ale sądzę, że wskazane może być zbadanie także tego tropu.
  9. Miałem identyczną sytuację z Naturalem. Łańcuchy odesłałem. Pieniądze wróciły - niestety bez kosztów przesyłek w obie strony. Strata czasu na wysyłanie i odbieranie paczek ma też swoją wartość. Obsługa klienta w firmie szybka i sympatyczna. Jednak ten "mały WIELKI" zgrzyt z doborem rozmiarów psuje wrażenie. G to G, F to F. Ja bez większych problemów kupiłem właściwy rozmiar nie w "Europie", gdzie ich ponoć nie ma, lecz tutaj - http://moto.allegro.pl/wyprzedaz-nowe-lancuchy-tekstylne-goodyear-f-i1368031171.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.