Skocz do zawartości

haber586

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530i 2004

Osiągnięcia haber586

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam trochę z innej beczki, założyłem tylne lampy depo oraz zmieniłem moduł na lm2 ponieważ jedna żarówka stopu nie świeciła, przekodowałem go pustym "man-em" bo przed kodowaniem nie miałem pozycyjnych. A teraz znowu nie mam lewego tylnego przeciwmgielnego czy to możliwe że muszę zamordować jak tak to jaki wpis za to odpowiada. Dodam że samochód e60 pre lci
  2. robertoz nie ten przewód w stronę webasta jest dobry (bo pompka już była na aucie tylko zamiast podpinać ten wąż co idzie do baku dałem do miseczki z ropą )więc problem leży po stronie tego od baku tylko jakimś cudem będę musiał ściągnąć wężyki z pływaka ( żeby nic nie urwać a znając moje szczęście do plastików może to być problem) i zobaczyć jak to tam jest że nie chce zassać paliwa, bo nie mam zielonego pojęcia a przy prawie połowie baku nie powinno być chyba problemu
  3. Wczoraj w końcu znowu pogrzebałem przy webasto, wyciągłem pompkę po teście na stole okazało się że działa prawidłowo podaje paliwo. Wziąłem ustami wężyk idący do baku i pchałem powietrze nie słychać było żadnego bulgotania czy coś jak skończyłem to, to powietrze które pchałem się wracało spowrotem przez wężyk, a chcąc zassać to tak jak by do paliwa nie dostawał ciągłem samo powietrze. Dodam że paliwa miałem niecałe pół baku wskaźnik paliwa dobrze pokazuje. Czy to będzie wina gdzieś w środku baku? Wczoraj już było późno a wężyki z pływaka nie chciały zejść więc dałem sobie już spokój. Dodam jeszcze że jak pompka ciągła sobie paliwo z miseczki to webasto w końcu odpaliło i działało normalnie przez ponad 10 minut, a później już sam wyłączyłem więc ono będzie sprawne
  4. Mam jeszcze jedno pewnie banalne pytanie, jak ją odkręce to nie będzie mi tam nigdzie paliwo uciekało, tak?
  5. Już chyba mam sprawdzenie całego zamieszania, ściągłem wężyk i przez dwa testy w inpie nie poleciała ani kropelka paliwa pompka sobie cyka na pusto. Mam takie pytanko te pompki da rady naprawić czy w grę wchodzi tylko wymiana?
  6. Pompka cyka, ale w sumie to nie sprawdzałem czy leci paliwo, choć jest jeszcze opcja że we wtorek jak się bawiłem z programowaniem świateł i webasta to za dużo aku mi się rozładował i po zmianie webasta na "konventionall" tylko dmuchawa chodziła, (po tej zmianie też nie wiem dlaczego wtt nie połączył się, nigdy tego problemu z nim nie miałem) bo na drugi dzień ledwo go odpaliłem. Co do sterownika myślę że go dobrze naprawił skoro dają gwarancję, bo drugi raz trochę nie uśmiecha mi się wysyłać do nich, posprawdzam sobie jeszcze ale jutro, bo ostatnio robie po 12h i już się nie chce iść do garażu w nocy
  7. Przed naprawą w inpie powiem szczerze że nie pamiętam jaki był błąd ale WTT pokazywał zwarcie lub przrwa w obwodzie, i wg. opisu z serwisu to samo im wyszło. A po naprawie w webasto pokazuje błąd k-bus, a sprawdzając zegary jest tylko błąd flame out. A zdjęcie może dam rady zrobić wieczorem ale koło tego niebieskiego kondensatora na środku była zdarta ta biała pasta ale go nie wymieniali na 100% tylko były przy nim zimne luty bo tylko tam od spodu widać że wyczyszczony był ten taki lakier i luty były poprawione
  8. Tzn. to zdjęcie jest przed naprawą, z naprawy przyszedł do mnie ze serwiu jakiś miesiąc temu,am na niego rok gwarancji tak źe sterownik raczej odpada
  9. To jest mój sterownik http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2c8d2fb3cba0e42.html A oporność świecy w ok 22 stopniach wynosiła 0,5 ( mając go ustawionego na 200 omów, na innych zakresach nic nie pokazywało) mierzone zwykłym miernikiem sprawdzając na krótko po ok 2 sekundach była cała czerwona
  10. Dzięki teraz udało się zakodować, acz niestety webasto nie odpaliło po podaniu +12v jedynie włancza się dmuchawa i chodzi przez jakieś 2,5 minuty Sprawdziłem jeszcze błędy inpą w zegarach pokazuje błąd: 11 flame out Flame detektor masuring 1 coling temperature Czyżby to była wina świecy w webasto, jeśli tak to dlaczego w webasto inpa pokazywała błąd k-bus?
  11. Niestety nie mogę tak zakodować wyskakuje mi błąd Error Coapi-1142: pow faulty konwentionel
  12. Ok wielkie dzięki jutro będę z tym walczył a wiesz może czy ma forum jest gdzieś opis odblokowania webasto bo mię mogę znaleść
  13. A wiesz może czy jak podepnę +12 lub masę pod któryś pin (tylko nie wiem który w moim sterowniku) złącza to zacznie samo odpalać webasto? Czyli jak bym przeprogramował ncs-em to będzie wtedy odpalało bez lini k ?
  14. Zastanawiam się jeszcze nad próbą odłączenia lini k od webasto koledzy na forum rowerki.pl piszą że tak robią i jest wszystko ok, tylko nie wiem czy w naszych bawarkach też ten sposób zadziała
  15. Sash997 miałem właśnie tak jak piszesz przez długi czas zawsze po otwarciu drzwi tylko się przewietrzało a później już nie było wcale odzewu, wiedziałem że to sterownik więc go wysłałem do naprawy, podaje link do zdjęcia z moim sterownikiem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2c8d2fb3cba0e42.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.