Skocz do zawartości

Fidlerfreefly

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fidlerfreefly

  • Urodziny 05.10.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525TDs 1998r
    E36 316 coupe 1994r
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia Fidlerfreefly

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czy ktoś może oglądał na żywo albo zna samochód z forum. Wszelkie info mile widziane viewtopic.php?f=44&t=72889
  2. Teraz to już sam nie wiem co zrobić, czy zainstalować win xp od nowa na laptopie i wrzucić inpe + disa czy pozostaje jeszcze inne rozwiązanie? Przypominam, że mam Ads od Nerwusa, Lenovo R500(win7), laptop łącze z Ads poprzez kartę pcimcia-> rs232 firmy Argosy. Nie chcę znów kupować nowych interfejsów . Jeśli macie konkretne rozwiązania to podawajcie :D
  3. Kupiłem nowy komputer Lenovo R500, zainstalowany jest system win7 64 bit. Mam ADS z wejsciem na rs232 od Nerwusa, wcześniej w starym kompie używałem karty pcimcia argosy ,wrzuciłem gotowca od Trandolfa. Podczas odpalania winxp na Vmware, nie wykrywa mi system karty Argosy, więc podłączyłem ADS przez przejście USB->rs232 . Mam pytanie czy taki zestaw będzie się łączył z samochodem, czy muszę na winxp Vmware zainstalować kartę Argosy, a jeśli tak to w jaki sposób, bo w menadżerze urządzeń nie wykrywa mi karty Argosy. Dodam jescze że nie ma sterowników do tej karty pod win7
  4. Mam problem dotyczący zawieszenia w moim e36 coupe. Auto kupiłem z lekko obniżonym zawieszeniem i postanowiłem wymienić zawias na nowy ponieważ tamten sie już zużył. Kupiłem gwint firmy Tuning art na wszystkie cztery koła, z przodu dodatkowo tuleje poliuretanowe o standardowej twardości. Zawieszenie było bardzo twarde, chyba że rozkręciłem je maksymalnie ale pojawił się nowy problem, bo przycierałem podwoziem gdzie się tylko dało .Przed wymianą silnika myślałem , że tak ma być bo mały silnik to i lekki jest, ale po wrzuceniu m50b25 nic się nie zmieniło. Zawias jest sztywny do przesady, praktycznie w ogóle nie pracuje i szczerze mówiąc to jazda po normalnej drodze staje się bardziej niebezpieczna niż z ciastowatym zawieszeniem. Zastanawiam się czy jest jakieś rozwiązanie, czy da się troche "zmiękczyć" zawieszenie czy pozostaje mi wymiana na normalny zawias. Auto ładnie wygląda ale ze względu na twardość nie nadaje się do jazdy po publicznych drogach. Jeśli nie można nic z tym zrobić to gdzie mogę kupić sprężyny m-technic (ile to kosztuje) i jakie amortyzatory wrzucić, zeby auto było nie za wysokie, lekko usztywnione i super się prowadziło. Teraz to jest mordęga , samochód podskakuje, dramat.
  5. już kilkukrotnie kasowałem błąd, wpinałem i wypinałem wtyczkę, brak reakcji, błąd jest nadal
  6. Po podłączeniu się poprzez Inpe wyrzuca mi błąd dotyczący ASC 38 position controller, tłumacząc na polski pozycja sterownika. Czy może ktoś wie dokładnie czy chodzi o sterownik przy pompie abs/asc, czy silnik krokowy na przepustnicy asc, czy może silniczek który ciągnie linkę od przepustnicy asc? Poniżej link do zrzutu z inpy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3f135429682da1dc.html
  7. Mam taki błąd w e39 m52b20 związany z asc, jeśli ktoś wie czego dokładnie dotyczy z góry dziekuje :lol: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3f135429682da1dc.html
  8. Fidlerfreefly

    jaka skrzynia do m52?

    Znalazłem na forum,że do e39 520,1998 r zamontowana jest skrzynia biegów o oznaczeniu S5D 310Z. Mam pytanie, czy to będzie taka sama skrzynia jak była montowana w e36 320 lub 325. Koledze rozsypała się i prosił bym popytał na forum, ponieważ na allegro jest pełno ofert sprzedaży a nie wiadomo czym się kierować, tym bardziej , że sami sprzedający nie są pewni czy skrzynie pasują zamiennie miedzy modelami.
  9. czyli skrzynie mogę zostawić od 316 :?:
  10. Udalo mi się kupic całą e 36 w sedanie z m50b25. Przygotowuję sie do swapu. Mam jednak problem ze skrzynią biegów. Kiedy odbierałem auto, biegi nie wchodziły za rewelacyjnie. Nie wiem czy to wina gęstego oleju, czy po prostu skrzynia jest na wykończeniu ale nawet po przejechaniu 10 km biegi nie wchodziły jak w masełko :D . I teraz rozglądam się za nową skrzynią. Pytanie moje brzmi czy skrzynia ma być tylko od 325, czy może być od 320 lub 328. Nie chcę po prostu by się okazało ,że jak już wszytko będzie zamontwane w moje e36 coupe to trzeba skrzynie od nowa wyciągać.. Mam tu jeszcze jedno pytanie do osób , które już posiadają doświadczenie w swapowaniu, jakich błędów nie popełniać i od czego zącząc? Swap m50b25 do e36 z silnikiem m43b16
  11. Lepiej kupić używane lampy na soczewce zk lub bosha i nowe szkła czy takie zamienniki http://moto.allegro.pl/nowa-lewa-lampa-bmw-3-e36-91-98-soczewka-i1376684467.html.
  12. Mam zegary z e36 320 i chciałbym je zamontować w e36 316, czy będą pasowały??
  13. mogę mieć pompę hamulcową z modelu e36 320, czy taka już była by odpowiednia do większych zacisków??
  14. Mam pytanie czy zaciski z tarczami z e46 330d będą pasowały do e36 316. Czy poza zmianą tarcz z zaciskami przód + tył trzeba jeszcze coś wymienić np. serwo, abs?
  15. Mam pytanie, czy montował ktoś może gwint tej firmy? Aktualnie mam do standartowych amortyzatorów założone sprężyny h&r i poza efektem wizualnym nie widzę żadnych innych zalet. Auto strasznie prowadzi się na nierównościach, brakuje tylko żeby mi jeszcze wypadały plomby na dziurach ;d . Dla porównania jeździłem ostatnio subaru imprezą, która pomimo tego że też jej zawias jest sztywny to jednak dużo przyjemniej wybiera wszelkie dziury. Czy jest sportowe zawieszenie do e36, które da się użytkować w taki sam sposób jak jest to możliwe przy zawieszeniu montowanym standartowo w fabryce? Chodzi mi głównie o to by samochód miał delikatnie sztywniejsze zawieszenie niż seria a przy tym dawał porównywalny komfort co do fabrycznego zawieszenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.