Mam problem dotyczący zawieszenia w moim e36 coupe. Auto kupiłem z lekko obniżonym zawieszeniem i postanowiłem wymienić zawias na nowy ponieważ tamten sie już zużył. Kupiłem gwint firmy Tuning art na wszystkie cztery koła, z przodu dodatkowo tuleje poliuretanowe o standardowej twardości. Zawieszenie było bardzo twarde, chyba że rozkręciłem je maksymalnie ale pojawił się nowy problem, bo przycierałem podwoziem gdzie się tylko dało .Przed wymianą silnika myślałem , że tak ma być bo mały silnik to i lekki jest, ale po wrzuceniu m50b25 nic się nie zmieniło. Zawias jest sztywny do przesady, praktycznie w ogóle nie pracuje i szczerze mówiąc to jazda po normalnej drodze staje się bardziej niebezpieczna niż z ciastowatym zawieszeniem. Zastanawiam się czy jest jakieś rozwiązanie, czy da się troche "zmiękczyć" zawieszenie czy pozostaje mi wymiana na normalny zawias. Auto ładnie wygląda ale ze względu na twardość nie nadaje się do jazdy po publicznych drogach. Jeśli nie można nic z tym zrobić to gdzie mogę kupić sprężyny m-technic (ile to kosztuje) i jakie amortyzatory wrzucić, zeby auto było nie za wysokie, lekko usztywnione i super się prowadziło. Teraz to jest mordęga , samochód podskakuje, dramat.