Skocz do zawartości

sebolnet

Zarejestrowani
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530d 2004r.

Osiągnięcia sebolnet

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Kolego temsky740 czyli wartości ładowania uważasz za prawidłowe? A przyczyna nadal tkwi w samym układzie SGM? Jako fachowiec utwierdź mnie w tym przekonaniu
  2. Zauważyłem również że pod maską przy wyłączonym silniku coś delikatnie piszczy w okolicach alternatora. Czy to normalne? To może być regulator napięcia czy co? Może być przyczyną błędu 93F9 z tego co piszą na forach zagranicznych...
  3. Wraca temat tego błędu 93F9 czasem uda sie go skasować ale niemal natychmiast powraca. W INPA opis błędu dokładnie to: 93f9 spannung energiereserve u60 n.i.O Czyli na nasz język: napięcie zasilania rezerwy. Dodam że napięcie akumulatora bez załączonego silnika wynosi 12,2V a podczas jazdy 14,8V czasem 15,0V. Czy ten błąd dotyczy właśnie akumulatora? Znalazłem coś takiego jeszcze i zastanawiam się czy to nie sprawdzić rozwiązanie dotyczy kabla BST przy akumulatorze? Ktoś coś ruszył w temacie?Dodam że testowałem już emulatory maty pasażera i zapięcia pasów i błąd wyskakiwał ponownie.
  4. 65776957029 (31.08.2004 — 12.08.2004) , obustronnie wymienialny 65776960383 (01.09.2004 — 30.03.2005) , obustronnie wymienialny 65776962703 (24.01.2005 — 26.07.2005) , obustronnie wymienialny Supersedes: 65776943089 (01.09.2003 — 30.07.2004) , obustronnie wymienialny 65776938936 (30.06.2003 — 26.01.2004) , obustronnie wymienialny 65776940306 (02.06.2003 — 14.07.2003) , wymieniany odwrotnie 65776937686 (01.06.2003 — 31.07.2003) , wymieniany odwrotnie 65776936175 (01.04.2003 — 30.04.2003) , wymieniany odwrotnie 65776936018 (24.02.2003 — 26.02.2003) Czyli obojętnie który z nich zakupię powinno być dobrze plus oczywiście programowanie itp
  5. OK w takim razie proszę o wycenę za taką usługę.
  6. Czy zna ktoś namiary na osobę która pomoże w tej sprawie? Podstawy kodowania znam ale tylko w NCS Expert
  7. Mam prawdopodobnie problem z tym modułem SGM-SIM błąd 93F9. Świecą się poduszki. Sprawdzona mata i kostki pod fotelami. Pozostało mi jeszcze sprawdzić połączenie poduszki w kierownicy ale to chyba nie będzie to. Co jeszcze można sprawdzić? Naładować akumulator dla pewności? Wiem że ten moduł odpowiada za wiele funkcji. Chciałbym upewnić się że to SGM-SIM... Jakieś porady? Błąd znika po wykasowaniu w INPA ale zazwyczaj dosyć szybko wraca.
  8. Dzisiaj w jednym z serwisów automatów dowiedziałem się że w skrzyni 6HP nie dokonuje się regeneracji convertera.... Czy to prawda? Pozostaje tylko wymiana na nowy?
  9. Długo się nie cieszyłem z naprawy świateł bo od wczoraj przestało działać doświetlanie zakrętów. Miga zielona dioda na włączniku świateł. Działa poziomowanie bez problemu więc to chyba nie wina silniczków prawda? Mam błędy w ALC więc tych modułów pod światłami kody błędów w module ALC jest błąd: A589 64 kommunikation mit steppermoterbox 1 gestoert Niby coś od silniczków ale skoro działa poziomowanie to silniczki chyba OK? Ktoś coś może poradzić? Speed ratuj :)
  10. A dokręcanie tych śrub to z jaką siłą? Mają ograniczniki gumowe wystarczy to zrobić z wyczuciem czy koniecznie klucz dynamometryczny?
  11. Dzięki za pomoc coraz mniej się obawiam tej wymiany. Tylko ceny tych podkładek i o-ringów w BMW Katowice życzą sobie 20,14zł brutto za sztukę!!! Panowie no bez jaj. Pisać gdzieś indziej? Takie różnice w cenie?
  12. A o co chodzi z tą wymianą podkładek? jakieś rady?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.