Skocz do zawartości

Bert Mega Wariat

Zarejestrowani
  • Postów

    379
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 1997
    528 Touring

Osiągnięcia Bert Mega Wariat

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Po tej wymianie rygli jest jeszcze gorzej,Door Open swieci sie caly czas,swiatlo samo nie gasnie,mazliwe ze wiazka jest uszkodzona i ja naruszylem.
  2. Nie grzebalem,myslisz ze to jego wina?Moze go zalewa,on jest w drzwiach kierowcy?
  3. Wiem ze mruganie jest normalne ale mowie tu o mruganiu za raz po zamknieciu,mruganie trwa kilka sekund i jest szybkie,po ty kilku sekundach mruga juz pojedynczo,w równych odstepach.
  4. Witam, Od pewnego czasu borykam sie z probleme mrugajacej diody w lusterku.Po zamknieciu auta pilotem nie powinno sie tak dziac,to oznaka ze obwód nie jest zamkniety.Dodatkowo przy gwaltownym hamowaniu wyswitla sie komunikat Door Open,w kabinie zapala sie swiatlo.Wymienilem rygle,na razie tylko z przodu ale to raczej nie bedzie przyczyna. Macie jakies pomysly,to piszcie Pozdrawiam
  5. Na jednym z forum jest foto relacja z wymiany wentylatora,na ktorej sie opieralem ale jest ona bardzo niedokladna i gosc powinien dostac opiernicz ze to,bo dzieki niemu polamalem zatrzepy kanalu powietrza.Ta czesc znajduje sie pod deska i to ona ,jako ostatnia stoi nam na przeszkodzie.Przez ten kanal przechodzi plastikowy walek,ktory nalezy (śrobokretem)przesunac maksymalnie w lewa strone,pozniej odbezpieczyc 2 metalowe zatrzaski i delikatnie podniesc od siebie.Z drugiej strony beda nas trzymac 2 plastikowe zatrzepy.Druga rzecza z ktora nalezy uwazac to polka Glove box,najlepiej bedzie ja tylko poluzowac i wyjac poniewaz calkowite odkrecenie srob zpowoduje rozregulowanie polki,nie bedzie sie dobrze zamykac.Po wymianie wentylatora,dobrze jest sprawdzic jak sie bedzie zachowywal w trakcie pracy a wiec podlaczamy klemy i wlaczamy zaplon,zmieniamy tez kierunki nawiewu na klimatroniku.Po co ? A no po to ,zeby sie nie zdziwic po skreceniu wszystkiego.W razie pytan ,piszcie,chetnie odpowiem :-)
  6. Tak jak mowilem,ze to na 100% bedzie wentylator.Wymiana nie jest taka straszna,jednak trzeba uwazac w kilku momentach,pozdrawiam
  7. U mnie bylo tak,ze jak wsadzilem reke od strony silnika w ten kanal powietrza i naciskalem wentylator,to on przyspieszal.Jutro sie okarze,rozbiore deske,wymienie na nowy i dam znac...
  8. Napewno nie gdyz zrobilem juz wczesniej diagnoze.Na poczatku wentylator sue zawieszal,musialem go "budzic" udezajac reką w bik tunelu pod schowkiem.Innym obhawem bylo tonie pracowal na swoich obrotach,dopiero zakret w lewo,np na rondzie powodowal ze dmuchal pelna moca.Tydzien temu z dnia na dzien pracowal co raz slabiej,teraz nie dmucha wcale,walcze z para na szybach.
  9. Witam,niestety padl mi wentylator nawiewu,czeka mnie rozbieranie deski itd. Szukajac nowego wentylatora,dowiedzialem sie ze produkowany byl przez 2 producentow,Valeo i Siemens.Pytanie moje do was,czy jest jakas roznica miedzy nimi? np kostka lub rozstaw srob ? To jakies firmy jest "moj" wentylator dowiem sie dopiero po rozebraniu deski,nie chcial bym sie rozczarowac. Dzieki za pomoc,pozdrawiam
  10. Tradycyjnie temat sie urywa i nie wiadomo co dalej.Mam dokladnie ten sam problem i wyglada na to,ze nie poznam recepty na ozywienie Mida.Jesli mozecie krok po kroku opisac wszystkie czynnosci,ktore nalezy zrobic aby aktywowac funkcje Mida,to bylo by idealnie.To jedyny post na ten temat,wiec pomozcie !!
  11. Grzebalem troche przy tym radiu,wzmacniacz spr.i napewno jest dobry,odłaczalem oba kable z anteny i sygnal znikal,to samo na drugim koncu,czyli przy radiu z tym ze nie mialem tam juz tego cienkiego(fioletowego)kabelka ale pewnie tak ma byc.Zauwazyłem natomiast cos takiego,ze kiedy stalem z tylu auta,szyba byla otwarta(touring) i kiedy ruszalem sie z jedne strony na druga to syg.byl raz mocniejszy a raz słabszy.Szyba boczna nie jest antena radiowa bo odłaczałem jej kabelek od wzmacniacza i nic sie nie działo,wiec anteną jest tylna szyba.Przewody w niej sa całe z wyjatkiem jednego miejsca gdzie była szczelina na 0.5mm,naprawiłem ja ołowkiem :) ale i to chyba niewiele pomogło.Moze faktycznie zaczne od wymiany radia.Mam jeszcze jedno pyt.z innej beczki.Do zmieniarki powinny wchodzic 3 przewody? Ja mam tylko 2 te z plaskimi pinami,brakuje tego okraglego,to chyba sterowanie.Zmieniarka tez mi nie działa,na wyswietlaczu Mid mam tylko Tape.Dzieki za odpowiedzi :)
  12. Czesc,problem ktory wam opisze,dotyczy oryginalnego radia bmw.Stacje radiowe zanikaja podczas jazdy,nawet te "najmocniejsze", jest tylko jedna stacja ktora daje rade kiedy jezdze po miescie natomiast reszta zanika i radio trzeszczy.Przy wyszukiwaniu automatycznym skala przelatyje przez cale pasmo i znajduje tylko ta jedna stacje.Pozostale stacje ustawialem manualnie.Szukalem juz watkow na ten temat ale wiekszosc nie wyjasnia jak sobie z tym poradzic,wiem ze to moze byc wzmacniacz,antena w szybie lub kabelek antenowy.Jakie sa jeszcze ewentualne mazliwosci? Jak wykluczyc zepsuty wzmacniacz nie kupujac wczesniej drugiego :)
  13. Tak,wymienilem rygiel.Rozebralem stary rygiel i myslalem ze to wina silniczka lub kondensatora,ktory jest podpiety do niego ale okazalo sie ,ze to przyczyna mechaniczna,najprosciej bylo wymienic caly rygiel,koszt niewielki,wymiana to max 20min. Plastiki sciagnac to dokladnie kwestia umiejetnosci,ja mam to juz przetrenowane,wczesniej sciagalem ze wzgledu na poluzowany zamek w kpapie ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.