Skocz do zawartości

Mariusz 735i

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    lubelskie

Osiągnięcia Mariusz 735i

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  2. Mariusz 735i

    Ciśnienie oleju

    Dzięki za pomoc. Pozdrówka
  3. Jak ustawić rozrząd w E 34 524td? Gdzie są punkty na kołach? Bardzo proszę o informacje. Może gdzieś na forum było na ten temat ale nie moglem znaleźć. Jak ktos wie to pomóżcie znaleźć. Pozdrawiam
  4. Mariusz 735i

    Ciśnienie oleju

    Witam Bardzo długo pali mi się kontrolka oleju nim zgaśnie, zaraz po odpaleniu. A w te mrozy to już wogóle. Nawet jak sie rozgrzeje to nie gaśnie od razu a przeciez powinna prawie natychmiast. Co sądzicie na ten temat? Pozdrawiam
  5. Chodzi o to że latem wąż zrobił się taki twardy że mi pękł Pozdrawiam
  6. Nadal męczy mnie to że twardnieje mi przewod, górny od silnika do chłodnicy. Juz kiedys pisałem na ten temat. Jestem przed wymiana termostatu. Ale teraz zauważyłem jeszcze coś. Nie chciałbym żeby to zabrzmiało śmiesznie ale chce przytoczyc pewien przyklad. Ostatnio byłem u znajomego blacharza/mechanika. Odpalał świerzo naprawionego Poloneza, na początku zaczęło robić się ciśnienie pod korkiem wlewu płynu do chłodnicy i twardniał wąż do chłodnicy (tak jak w moim BMW) ale w momencie kiedy płyn rozgrzał się, termostat puścił i ciśnienie spadło. W moim aucie cały czas jest ciśnienie w zbiorniczu wyrównawczym a przewód jest cały czas twardy i to bardzo. Czy funkcjonuje to na różnych zasadach? Ja poprostu nie znam sie na tym. Jeszcze jedna sprawa. Odpalam auto i powoli rozgrzewam. Węże zaczynają robić się ciepłe, ciepłe powietrze zaczyna lecieć też w kabinie. Odkręciłem korek na zbiorniku wyrównawczym a tam płyn zimny. Czy to normalne? W ogóle co sądzicie na ten temat.
  7. Dzięki wszystkim! Spróbuje wszystko posprawdzać. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego, nowego 2006 roku!
  8. Problem z układem chłodzenia był juz poruszany wielokrotnie ale nie dał mi konkretnej odpowiedzi na mój problem. Po rozgrzaniu silnika w mojej 735 twardnieje wąż między silnikiem a chłodnicą i to tak bardzo że latem rozsadziło mi go. Ten u góry. Układ był juz odpowietrzany wiec raczej nie jest zapowietrzony. Płyn jest raczej marnej jakości. Nie wiem czy może to byc przyczyną problemu. Teraz zimą rozgrzewa mi sie bardzo wolno. Nawet po przejechaniu 15 km wskazówka nie jest na połowie. Chyba ze się zatrzymam. To wskazywałoby chyba na termostat. Zastanawiam sie też nad wisko, które pracuje caly czas. Nawet na zimnym silniku, zaraz po odpaleniu pracuje dosć intensywnie. Prubowałem je nawet zatrzymać ale nic z tego. Zresztą raczej cięzko jest to zrobić. Dziś rano po przejechaniu ponad 15 km sprawdziłem węże. Ten górny nie był jeszcze twardy ale był ciepły. Dolny był zimny. Wskazówka była na połowie miedzy polem niebieskim/zimnym a połową wskaźnika/czyli stanem odpowiednim po rozgrzaniu. Co można o tym sądzić? Proszę o opinię po tych informacjach Pozdrawiam wszystkich
  9. Dzięki za pomoc! Pozdrawiam
  10. Już dwa razy zmieniali mi jezyk w kompie w BRJ w Lublinie bo był odłączany akumulator i wszystko się resetowało a język przeskakiwał z angielskiego na niemiecki. Gości wsiadł do auta coś przekrecił i było gotowe. Trwało to z 5 sekund i miałem angielski. Nie chciał powiedzieć jak to zrobił. Moze jednak ktos wie jak to zrobić?
  11. Dzięki za rade. Wymienie ten termostat i zobaczymy co będzie się działo.
  12. Witam. Wiem, że na ten temat było już troche ale ja nadal nie moge rozkminić swojego układu chłodzenia. Wczoraj byłem w BRJ w Lublinie gdzie na prawiają BMW. Sam posiadam 735, przyjechał też kolega 535 i ma to samo co ja. Kiedy silnik się nagrzeje węże stają się bardzo twarde choć wskazówka stoi na połowie. Panowie z BRJ stwierdzili że układ nie mam zapowietrzony, uszczelka ok. Kolega z 535 pomimo twardości węży nie przejmuje sie tym i nadal smiga. Ja niestety ciągle mam z tym problem, ponieważ latem miałem dłuższy wjazd. W Toruniu pękł mi przewód miedzy chłodnicą a silnikiem. Został skrócony i jeżdże dalej. Ale węże twardnieją nadal. Jeden taki "mechanik" doradził mi że powinienem jeździc na lużnym korku. Nic to nie pomogło a wręcz przeciwnie. Węże nadal często twardniały a dodatkowo wywalało mi płyn z chłodnicy i wskazówka wskakiwała na czerwone (ale tak powoli, że mogłem się jeszcze zatrzymć). Po przed ostatniej wizycie w BRJ jeżdże na zakręconym do oporu korku. Wskaźnik pokazuje właściwą temperature płynu ale węże są twarde. Po prostu boje się że gdzieś na trasie znow mi pękną. W BRJ mówili że nie powinny byc takie twarde. Kiedyś gdzieś wyczytałem ze przyczyną może być korek.Ale chyba jest dobry i nie ma to wpływu. Nie wiem co mam o tym myśleć. Jeśli ktoś może wyjaśnic moje wątpliwości, bardzo bede wdzięczny. Aha, i jeszcze jedno, ciągle jest mowa o przebiegu. U kolegi z 535 coprawda stanął licznik (to model z 1988r więc to podobno normalne) na 299 tyś. Od tamtego czasu, jak sam twierdzi przejechał juz ponad 200 tyś. Ma więc ponad 500 tyś. i ma się całkiem dobrze. Pozdrawiam
  13. Jest ciekawy artykuł na stronie klubu łódzkiego. Dr. Zepsuj radzi: chcesz zwiększyć moc, zmień silnik
  14. Hej. Nie wiem konkretnie jaka masz instalacje gazową ale ja miałem chyba podobnie tylko u mnie palił na benzynie ok. Na gazie nie. Padl mi emulator. Pozdrawiam
  15. Hej. Mi wyrwali szkło na hama. Znalazlem na allegro konkretnego sprzedawce więc go teraz polecam. Ja kupiłem u niego wklad czyli szkło i silniczek. Zadzwoń do niego bedziesz miał eleganckie nowe podgrzewane lusterko a nie jakieś wycinane badziewie. wyśle Ci to i bedziesz mial na drugi dzien u siebie. Jego nr. to 510746979
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.