Ja dosłownie wczoraj przerabiałem temat luźnego lewarka i nieprecyzyjnej zmiany biegów w 320d. Wymieniłem tulejkę 7 i nie było zbytniej poprawy. Po inspekcji od dołu okazało się, że wyrobiony jest sam łącznik nr 9, tulejka w samym wybieraku i podkładki teflonowe były ok. http://static.bmwfans.info/images/epc/MTYwOTQ3X3A=.png Jak widać na schemacie element jest nierozbieralny, ale dla chcącego nic trudnego:) Trzeba zeszlifować zanitowaną końcówkę przegubu przy skrzyni biegów i znajdują się tam 2 tulejki teflonowe które się wycierają. Ja dotoczyłem nowe tulejki z brązu i po założeniu wszystkiego luz nie występuje w ogóle, precyzja zmiany biegów wzrosła o 100%. Niestety żeby się dobrać do kołka łączącego wybierak ze skrzynią trzeba odkręcić mocowanie skrzyni. Nie ma potrzeby jej opuszczania, ale bez mocowania jest zdecydowanie więcej miejsca na ręce. O odkręceniu osłony pod skrzynią nie piszę, bo uważam że to oczywiste. Samo wymontowanie łącznika to zabawa na 30 minut.