Skocz do zawartości

tomemek

Zarejestrowani
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E10 1802 1973
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia tomemek

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odzew. Też zwróciłem uwagę na ten lewy bok, nawet są nowe spinki na nadkolu przedniego koła. Mogło być coś grubego, a równie dobrze jakaś mała obcierka. Bez zobaczenia na żywo nic nie wywróżymy ze zdjęć. I znalazł się haczyk: do zapłacenia akcyza 18,5%. Pozdrawiam
  2. Panowie, a co myślicie o tej E91? Sprawdziłem VIN i wyposażenie się zgadza. Wisi już dość długo i zastanawiam się czy jest sens jechać 500 km żeby ją oglądać: http://allegro.pl/bmw-e91-3-0-diesel-lifting-2009r-325d-330d-swiss-i6009550472.html
  3. W tym łączniku znajdują się trzy płaskie sprężyny, jak któraś strzeli to są podobne odgłosy żympolenia właśnie. Dla pewności odkręć wydech i zobaczysz jak luźno lata sam łącznik. Przerabiałem to u siebie. Jak rozleciał się łącznik to wymiana plecionki i po sprawie. Uprzedzając Twoje pytanie: viewtopic.php?f=69&t=171326
  4. Wszystko się da, tylko trzeba mieć albo dobre zaplecze finansowe, albo warsztatowe. BMW '02 ma parę newralgicznych miejsc które jeżeli są skorodowane to nie ma sensu auta ratować. Bardzo przydatne były by zdjęcia żeby określić stan auta i ewentualną możliwość odbudowy. Auto można zarejestrować na zabytek jeżeli nie posiada dokumentów, ale to sprawa drugorzędna. Bo nikt nie zarejestruje wraku, który na dodatek musi przejść badanie techniczne. Pozdrawiam
  5. Poszukaj okładzin od E21. E21 z bębnami z tyłu ma średnicę 250 mm. Zresztą jest to jeden z tuningowych zabiegówna zrobienie lepszych hamulców w 02. Na szybko: http://allegro.pl/trw-szczeki-bmw-3-e21-5-e12-2000-e9-1500-2000-i4126623129.html Szukam aparatu zapłonowego najlepiej bez podciśnienia do 2 litrowej M10 o oznaczeniu JFR4. Możesz pomóc?
  6. Wykręć czujnik ciśnienia oleju, wykręć świece i kręć aż z czujnika poleci olej. Jest pewnie zapowietrzony kanał olejowy. A jak to nie pomoże to pompa oleju na zewnątrz i sprawdź zawór przelewowy. Przed ponownym włożeniem pompy zalej ją olejem.
  7. U la la... No to lipa. Dzięki za info.
  8. Proszę o podanie kodu do radia BMW Bavaria C Business RDS o nr seryjnym: PI92XXN0050286 Dziękuję i pozdrawiam
  9. Może pominiemy cenę, nazwę, markę i producenta, bo nie o to chodzi zadającemu pytanie. Jak ktoś chce to może sobie kupić badziewie z Lidla, albo oryginał np. Boscha. Ważne, że jest to jedna z opcji do przemyślenia przez kolegę Andrew09.
  10. W Lidlu będą dostępne w przyszłym tygodniu prostowniki automatyczne za 59 ziko. W tamtym roku kupiłem taki dla swojego teścia, który używa samochód raz na 1, 1.5 miesiąca. Prostownik jest podpięty cały czas, ładuje automatycznie tylko wtedy, kiedy jest to konieczne, zużycie prądu przez okres rozliczeniowy (2 miesiące) w granicach 10 - 12 zł. Silnik odpala zawsze a akumulator jest w 100% sprawny. Dalej chce Ci się nosić go do domu? Prostownik bardzo podobny do tego: http://allegro.pl/prostownik-impulsowy-6-12v-automatyczny-i3584814502.html
  11. Ja dosłownie wczoraj przerabiałem temat luźnego lewarka i nieprecyzyjnej zmiany biegów w 320d. Wymieniłem tulejkę 7 i nie było zbytniej poprawy. Po inspekcji od dołu okazało się, że wyrobiony jest sam łącznik nr 9, tulejka w samym wybieraku i podkładki teflonowe były ok. http://static.bmwfans.info/images/epc/MTYwOTQ3X3A=.png Jak widać na schemacie element jest nierozbieralny, ale dla chcącego nic trudnego:) Trzeba zeszlifować zanitowaną końcówkę przegubu przy skrzyni biegów i znajdują się tam 2 tulejki teflonowe które się wycierają. Ja dotoczyłem nowe tulejki z brązu i po założeniu wszystkiego luz nie występuje w ogóle, precyzja zmiany biegów wzrosła o 100%. Niestety żeby się dobrać do kołka łączącego wybierak ze skrzynią trzeba odkręcić mocowanie skrzyni. Nie ma potrzeby jej opuszczania, ale bez mocowania jest zdecydowanie więcej miejsca na ręce. O odkręceniu osłony pod skrzynią nie piszę, bo uważam że to oczywiste. Samo wymontowanie łącznika to zabawa na 30 minut.
  12. tomemek

    reperaturki e24

    Proszę: http://www.wallothnesch.com/karosserie-blechteile/bmw-628-csi-m635-csi-e24.html
  13. Popatrz tutaj: viewtopic.php?f=69&t=171326
  14. tomemek

    320d - drgania wydechu

    Kolego Bender - masz walnięty łącznik elastyczny wydechu. Są w nim sprężyny odpowiedzialne za tłumienie drgań i któraś z nich jest pęknięta, dlatego masz taki metaliczny dźwięk. Żeby to potwierdzić wejdź do kanału i przyjrzyj się rurze przed i za tym złączem. Przed będzie sztywna, za złączem będzie mocno drgać. Możesz jeszcze przytrzymać ręka i zauważysz że po naprężeniu rury w jednym położeniu zrobi się cicho. Miałem to samo u siebie i wymiana łącznika na 2 plecionki załatwiła sprawę definitywnie.
  15. Ewidentnie padnięte świece. Nowa ma opór 1.2 oma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.