Skocz do zawartości

cymeryjczyk

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1991

Osiągnięcia cymeryjczyk

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kliknij i szukaj viewtopic.php?f=71&t=57026 viewtopic.php?f=71&t=239925 viewtopic.php?f=71&t=24877 viewtopic.php?f=71&t=177041 viewtopic.php?f=68&t=132284 viewtopic.php?f=68&t=179984 viewtopic.php?f=68&t=131644 viewtopic.php?f=68&t=213296
  2. Po prawej stronie swoich postów, widzisz swój nick, a pod nim ważne motto ZANIM ZAPYTASZ -POSZUKAJ a ty zakładasz nowy temat. Na wszystkie twoje pytania są odpowiedzi na forum. Tu masz link- kliknij w niego viewtopic.php?f=68&t=187051
  3. Chodzi o standard, pojazd na równej powierzchni. Żeby mechanik nie musiał się zastanawiać: BMW podnieść przód VW podnieść prawy bok Peugeot podnieść lewy bok GMC podnieść tył pojazdu.
  4. rafal_13 Najwyższym punktem układu jest twoja głowa.
  5. Oszczędzanie na częściach samochodowych może mieć takie efekty.
  6. Czujniki tylko ori lub dobrego producenta Sprawdzałeś stan koronki ( koła zębatego) abs na tym kole. Przeczyścić, wymienić
  7. Problem rozwiązany, wymiana ECU (DME) rozwiązała problem z przygasaniem. Wnioski Problem ciężkiego palenia silnika - nie trzymanie ciśnienia paliwa w układzie, pompa paliwa do wymiany. Przygasanie silnika - mikro przerwy w pracy sterownika (komputera) silnika, ECU do wymiany. Przy okazji Błędna praca; czujnik położenia przepustnicy, czujnik temperatury powietrza dolotowego, Jeżeli chodzi o resztę drobnych niedomagaj to są raczej niezauważalne podczas użytkowania BMW,
  8. dotykając poszczególne elementy powinno być czuć tykanie
  9. Aha Pamiętaj samochód musi stać na równym podłożu, Sprawdż jeszcze czy węże od reduktora LPG nie są powyżej główicy silnika.
  10. Podczas odpowietrzania bmw bardzo ważny jest pierwszy krok w trakcie wlewania płynu chłodniczego musi być otwarty odpowietrznik, po czym go zamykasz i uruchamiasz silnik Wszystko na otwartym wlewie płynu. W bmw układ chłodzący odpowietrza się głównie podczas uzupełniania płynu, nie podczas uruchomienie pompy (silnika) jak w większości samochodów. Polecam Sam Naprawiam E36 str. 317. Jeżeli to zostało zaniedbane to będziesz miał cały czas powietrze w układzie.
  11. Sprawdz jeszcze kilka razy, możliwa nieduża nieszczelność w nagrzewnicy
  12. Sprawdż poziom płynu w chłodzącego. Nagrzewnica może wydawać taki dżwięk
  13. Najlepiej będzie zrobić diagnostykę komputerową u dobrego fachowca.
  14. A wiec nie chce się ściągnąć tej pokrywy plastikowej, i sprawdzić czy są przebicia, przy okazji okaże się że tam kabli nie ma, już będziesz pewny że to nie przewody wysokiego napięcia. Pod kolektorem jest złącze czujników wału i wałka, Znaleźć na forum jaka oporność i multimetr w łapę i wiadomo na czym stoisz. Itd.... itd.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.