Skocz do zawartości

gobi

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gobi

  • Urodziny 06.05.1967

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    316i 1,9 105 sedan z roku 2002
  • Lokalizacja
    Kopenhaga
  • Zawód
    po ekonomi

Osiągnięcia gobi

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. mam jeszcze pytanie jak ktos z was wie, co to znaczy miec orginalna glowice bmw czy ta co jest zawarta w tych programach np. Inpa, Dis to jest podruba i dlaczego i co to jest ta glowica spadam bo marudze zapewnie nara
  2. co to ten jeden post :mad2:
  3. nie rozumie co to znaczy nadbijanie postow, jesli sadzisz ze to robie jednak nie wiem co, dziekuje za ostrzezenie
  4. dzieki jutro to zrobie ale moje auto dopiero co przejechalo 138 tysiecy od daty jak je nowe kupilem i nie kopci nadal
  5. pierwszy mechanik stwierdzil ze to czojnik walka rozrzadu i go kupil, jak podjechalem to okazalo sie ze nie pasuje i mi powiedzial zebym sam sobie dana czesc kupil bo oni nie wiedza, i od tego zaczela sie moja historia :8)
  6. oczytalem sie tyle ze nawet manualnie stwierdzilem ze to przeplywka, wyatrczylo odlaczyc zasilanie do niej i auto zapalilo jak bylo rozgrzane i to potwierdzila wpierw diagnoza przez inpe a pozniej przez disa teraz cos mu brakuje wiec co
  7. dziala ale z leksza za slabe jest cos mu brakuje
  8. witam to wlasnie byla wina przeplywomierza, kupilem orginalny bosza, od tego czytania wglebilem sie i sam potrafilem go wymienic bo uparlem sie po trzej przejsciach z mechamikami, bardzo latwo, pozniej skasowalem blad w kompie auta mam pytanie, co jeszcze mam skasowac zeby wszystko powrocilo do normy, juz pali nawet jak jest rozgrzany, smiga jak wczesniej, nie chce za duzo zmian robic bo nadal ucze sie i obawiam sie ze z czym przesadze, czytalem ze przeplywka reguluje doplyw powietrza do paliwa a czy nie powinienem tez skasowac wczesniejszego doplywu paliwa jak przeplywka w aucie byla trefna i komputer auta dzialal w trybie awaryjnym czy ta nowa sama wplynie na regulacje doplywu paliwa z czasem zauwazylem ze obecnie troche jest mulowate auto na pierwszym biegu i drugim, tak jakby cos mu brakowalo wiec co? tak jakby mial za niskie obroty na poczatku jednak jak wlacze na jedynke i odpowiednio sprzeglo podtrzymam to smiga jak odrzutowiec, spoko to nie te auto ale mi wystarczy po zmianie przeplywki zauwazylem na inpie ze przeplywka na niskich obrotach dziala ale jest wykrzyknik i tylko mi wskazuje 400-500 jednostek i wykrzyknik obecnie na disie ucze sie jednak :mad2: moze jej cos dolega badz mi :D mi tak to wiem ale jej nie, wiec komu poza mna :D jak sadzicie co mam zrobic? najlatwiej jechac do mechanika ktory na tym sie zna ale chcialbym sam to rozwiazac bo po tych trzech ostatnich mechanikach dostalem uczulenia i zostalem zmuszony sam zaintersowalem sie diagnostyka. moj blad ze auto oddalem do polakow ktorzy na tym nie znali sie ale dzieki temu tu znalazlem sie, przez ich niewiedze zaintersowalem sie mechanika choc mnie nigdy nie bawila tak jak powiedzenie - nigdy nie mow nigdy wiec co ma skasowac, co zrobic zeby auto na wolnych obrotach odpowiednio pracowalo no chyba ze to wyzsza szkola jazdy pracuje auto bez zarzutow ale uwazam ze jest mulowate na pierwszych dwoch biegach, nie ma tej plynnosci
  9. http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/ pod Sedan -Europe 316i 1,9 M43 Choose steering & transmission ( skip ) -omin albo wybierz czy masz kierownce po lewej stronie czy po prawej u mnie po lewej wiec - Left-hand drive - neutral Choose date ( skip ) ja wybieram 2002 january Fuel preparation system Fuel injection system Mass air flow sensor a w http://realoem.com to wybieram wpierw samochod nastepnie przechodze w mieszanke spaliwowa a nastepnie instalacja paliwowa :D
  10. przeplywomierz w moim aucie ma inny numer a mianowicie 13 62 1 433 565 :shock: ale masz racje produkcja pewnych czesci zosatal zakonczona i zamieniona innym i te nowsze wymagaja adaptacjii choc jeszcze nie wiem co to znaczy to z czasem dowiem sie choc sadze ze to podpiecie pod danego kompa auta badz przeprogramowanie go jak to wczesniej zauwazylem z czujnikiem walka korbowego ze w starszych autach trzeba przeprogramowac DME po wymianie na czujnik nowszej produkcjii tzw. zastepnikiem ale jak to robi sie to jeszcze do tego nie doszedlem :) tu mozna sprawdzic http://bmwfans.info i http://realoem.com ten pierwszy jest tylko w wersjii angielskiej/ amerykanskiej a ten drugi w roznej a miedzy innymi w polskiej z tego wynika ze kazdy nie ma ochoty wymieniac sie swoimi doswiadczeniami i zdobyta wiedza :shock: ja kozystam z tego pierwszego bo latwiej mi ale ten drugi jest taki sam i ma wiecej jezykow do wyboru jednak cena jest stosunkowo inna za ten sam komponent/ czesc :P
  11. produkcja z tego co jest napisane zostala zakonczona w roku 2001 ale moje auto zostalo kupione w styczniu 2002 roku wiec jest z 2002 roku
  12. jeszcze Dis u mni nie dziala to znaczy dziala ale nie wspolpracuje jeszcze z moim interfejsem ale to tylko kwestia czasu jednak zauwazylem ze w Inpie tez jest taka opcja jak wiesz to odpisz tak moje auto wyglada jak w zalaczonym wyzej linku
  13. juz znalazlem http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E46 rynek europejski 1998 czerwiec - w tym roku zostaly wydane dwa modele 1,6 i 1,9 nastepnie zwroc uwage na Silnik w pierwszej pozycji pokazuje 316i - 1895 - R4 - 8 - 77 ( 105 ) 5300 - 165/2500 - M43TU B19 - 1998-2001 - sedan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.