witam to wlasnie byla wina przeplywomierza, kupilem orginalny bosza, od tego czytania wglebilem sie i sam potrafilem go wymienic bo uparlem sie po trzej przejsciach z mechamikami, bardzo latwo, pozniej skasowalem blad w kompie auta mam pytanie, co jeszcze mam skasowac zeby wszystko powrocilo do normy, juz pali nawet jak jest rozgrzany, smiga jak wczesniej, nie chce za duzo zmian robic bo nadal ucze sie i obawiam sie ze z czym przesadze, czytalem ze przeplywka reguluje doplyw powietrza do paliwa a czy nie powinienem tez skasowac wczesniejszego doplywu paliwa jak przeplywka w aucie byla trefna i komputer auta dzialal w trybie awaryjnym czy ta nowa sama wplynie na regulacje doplywu paliwa z czasem zauwazylem ze obecnie troche jest mulowate auto na pierwszym biegu i drugim, tak jakby cos mu brakowalo wiec co? tak jakby mial za niskie obroty na poczatku jednak jak wlacze na jedynke i odpowiednio sprzeglo podtrzymam to smiga jak odrzutowiec, spoko to nie te auto ale mi wystarczy po zmianie przeplywki zauwazylem na inpie ze przeplywka na niskich obrotach dziala ale jest wykrzyknik i tylko mi wskazuje 400-500 jednostek i wykrzyknik obecnie na disie ucze sie jednak :mad2: moze jej cos dolega badz mi :D mi tak to wiem ale jej nie, wiec komu poza mna :D jak sadzicie co mam zrobic? najlatwiej jechac do mechanika ktory na tym sie zna ale chcialbym sam to rozwiazac bo po tych trzech ostatnich mechanikach dostalem uczulenia i zostalem zmuszony sam zaintersowalem sie diagnostyka. moj blad ze auto oddalem do polakow ktorzy na tym nie znali sie ale dzieki temu tu znalazlem sie, przez ich niewiedze zaintersowalem sie mechanika choc mnie nigdy nie bawila tak jak powiedzenie - nigdy nie mow nigdy wiec co ma skasowac, co zrobic zeby auto na wolnych obrotach odpowiednio pracowalo no chyba ze to wyzsza szkola jazdy pracuje auto bez zarzutow ale uwazam ze jest mulowate na pierwszych dwoch biegach, nie ma tej plynnosci