Skocz do zawartości

gorge

Zarejestrowani
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D 2005
  • Lokalizacja
    Gorzów WLKP

Osiągnięcia gorge

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Mam ten sam problem drugi zestaw tarcz i klocków. Mechanik sprawdził tarcze,są proste. Problem leży prawdopodobnie w tej części 31122405861. Za tydzień wymieniam więc zobaczymy.
  2. http://images68.fotosik.pl/547/6f0675c599197126.png Czy może ktoś mi napisać co to za błędy? Po wykasowaniu błędów,został ten błąd i już nie można go wykasować. http://images68.fotosik.pl/547/fece821170fa1b93.png
  3. http://images68.fotosik.pl/547/6f0675c599197126.png Czy może ktoś mi napisać co to za błędy? Po wykasowaniu błędów,został ten błąd i już nie można go wykasować. http://images68.fotosik.pl/547/fece821170fa1b93.png
  4. Byłem u mechanika i to są opiłki aluminiowe pozostałości po starym kole pasowym. Dzięki za pomoc Panowie.
  5. Właściwie są wszędzie,pod kołem pasowym na przewodzie od wspomagania,na obudowie plastikowej silnika. Postaram się wrzucić fotkę. Rolki prowadzące i napinacz są po wymianie.
  6. Jak w temacie mam pod maską opiłki metalowe,co to może być? Miesiąc temu wymieniałem koło pasowe. Czy to może być pompa wody? Czy już ktoś miał podobny problem.
  7. Też tak myślałem ale wolę się upewnić. To tylko występuje na zimnym silniku przy porannym odpaleniu przez parę sekund i zanika. Jeżeli to koło pasowe to już 2 raz będę wymieniał,pierwsze wymieniłem jakieś 3 lata temu.
  8. Mam też jakieś piski,ale nie wiem co może hałasować. Paski wymienione,rolki napinacza i prowadząca też,wszystko wymienione w maju. Może ktoś się z tym spotkał. https://www.youtube.com/watch?v=gshm9f00Uno
  9. Co do sprzęgła zmieniam zdanie. Jestem po wymianie sprzęgła,dwumasa,oleju i oring na wybieraku,teraz pedał sprzęgła chodzi jak malinka,wciska się idealnie. W pierwszej chwili myślałem że jest nie odpowietrzone po wciśnięciu,tak że polecam wymianę sprzęgła,nawet przy gaszeniu auta żadnego bujania ani hałasu no jest tak jak powinno być przy tej marce auta.
  10. Miałem to samo mokry dywanik,pianka odklejona była pod boczkiem. Trzeba zdemontować boczek i podkleić piankę,ja użyłem suszarki do włosów do rozgrzania starego kleju idzie idealnie i trzyma jak fabrycznie. Po tym zabiegu zero wilgoci w środku.
  11. Nie chce mi się dalej w to bawić i przede wszystkim tracić pieniędzy na nowe teleskopy. Przy tej marce jak BMW powinno być zrobione fabrycznie,a nie otwieranie klapy ręką jak w toalecie.
  12. Nie użyłem żadnych podkładek bo i tak to nic nie da przy ori teleskopach. W jaki sposób oni użyli teleskopów od e39 jak one mają L max: 336 mm a w e90 L max:370,sam porównaj długość. Miałem teleskopy od Lanci miały 620n przy długości L max:365 i była różnica tylko 5mm i to już zrywało plastikowe mocowania teleskopów.
  13. Nie już koniec zabawy z tym. Nie wiem jakich oni użyli teleskopów ale muszą być z takim samym skokiem jak oryginał tylko silniejsze.
  14. Sprężynki mam wchodzą na teleskopy ale oryginały za słabe i nie otwiera.
  15. Przy 2 teleskopach 540n to ci klapa ostro wystrzeli,ja miałem założony 1 620n a drugi oryginalny i przy otwieraniu ręcznym klapa odskakiwała mocno ze wyrywało plastikowe końcówki od amorków. 2 sprężynki mam zamówione mam nadzieje że do piątku dojdą plus mam już 2 teleskopy 390n ale jeszcze nie sprawdzałem w sobotę zobaczę dopiero.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.