Skocz do zawartości

lukasy

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 1,6 n43 2008r.

Osiągnięcia lukasy

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy jest w sieci jakiś tutorial jak wyciąć programowo (w DME silnika) katalizator NOX w motorze n43 1,6 benzyna. Czy kabel K-DCAN do tego starczy?
  2. Zdejmowałem i sprężyna nie odbija w zaworze, czyli był cały czas w pozycji otwartej i zasysał spaliny.
  3. Kolego dużo jest roboty aby wyciągnąć tez zwór? I w którym miejscu jest ta chłodniczka? Bo na schemacie jej nie widzę...http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UB71-EUR-02-2008-E81-BMW-116i_16&diagId=11_4074 Chłodniczka jest zespolona z zaworem, dlatego nie ma jej na schemacie, o jej istnieniu dowiedziałem się dopiero jak jak wyleciał mi płyn. Roboty jest dużo i trzeba mieć małe rączki, zdejmujesz podszybie, ja zdjąłem jeszcze pompę Vacuum bo tam nie ma dojścia, zdjąłem zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego i odkręcałem śruby z góry i od stron kolektorów dolotowego i wydechowego.
  4. Wyjąłem zawór EGR, przy okazji wyciekł płyn chłodniczy, bo to ustrojstwo ma chłodniczkę osobną, zawór egr był w pozycji otwartej, siłownikiem mogę ruszać bez problemu, także nie jest zacięty, jak można ten zawór sprawdzić, podłączając do niego napięcie? Ale zauważyłem po rozebraniu, że u mnie zacina się tak jak na filmie youtube.com/watch?v=pfuKOb7iGxs , tylko u mnie trzeba mocną pchnąć aby wróciło do pozycji, czyli jednak komputer miał rację o zacięciu zaworu, czy to może być problemem, że samochód zapalał i gasł?
  5. Kupiłem drugi siłownik za grosze, ale okazało się, że to nie on jest przyczyną moich problemów, czy ktoś może wie co to jest Abgasrückführungsventil w silniku n43?
  6. Konkretnie to się nazywa siłownikiem, link poniżej https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7546982-silownik/vVA89364
  7. Dobra, ustaliłem że opis kodu błędu ma się nijak do sytuacji. Cyka silnik otwierający i zamykający kolektor dolotowy i dla tego nie odpala, moje pytanie brzmi, czy można ten silniczek sprawdzić podłączając do zasilania? Jakie zasilanie zapodać na niego i w które piny?
  8. Auto widzi kluczyk w module CAS, już wiem co jest ten opis błędu nijak się ma do rzeczywistości, kolektor dolotowy się zaciął albo ten zawór, bo jak odpaliłem interfejsem Delphi kalibrację to tylko cyka, cyka i nie przesuwa kolektorem. Czy jest jakaś metoda aby ten kolektor odblokować, no. odłączając podciśnienie?
  9. Jak naciskam sam zapłon bez uruchomienia silnika to ten błąd się już generuje, styki wyczyściłem papierem ściernym i skręciłem nic to nie daje, może zrobić reset ECU w INPA? Jak zrobić adaptację AGR w INPA?
  10. Przetłumaczyłem błąd z niemieckiego z INPY i wyszło mi coś takiego, czy to oznacza że trzeba zrobić adaptację zaworu EGR? Błąd nr; 10767 0x2A0F Abgasrückführungsventil, adaption – zawór EGR adaptacja Fehlerart:2 (4743) unterer Adaptionswert außerhalb gültigen Bereich – wartość adaptacji poza dopuszczalnym zakresem Readines Flag: (17) Testbedingungen noch nicht erfüllt – warunki testowe nie są spełnione Fehlerstatus:(34) Fehler moment an vorhanden, noch nich OBD-entprellt MIL-Status: (48) Fehler verursacht kein Aufleuchten den Warnlampe (MIL) – błąd nie powoduje zaświecenia lampki ostrzegawczej (MIL) P-Code: p3046 Abgasrückführungsventil – unterer Adaptionswert außerhalb Gültigkeitsbereich – niższa wartość adaptacji poza zasięgiem
  11. Nie znalazłem tłumaczenia po polsku, ale z takiego bezpośredniego tłumaczenia to wynika, układ wtryskowy, cylinder 5 aktywacja, strona niskiego napięcia, zwarcie do plusa. Mam jeszcze kod błędu po niemiecku zrzucony z INPY, tylko nie wiem czy tu można zdjęcia wrzucać?
  12. Czy ktoś jest mi w stanie tu pomóc? Mam samochód w garażu, nie mam nawet jak zaholować do mechanika?
  13. Znalazłem w opisie błędu 0x2A0F 10767 Injection system, cylinder 5, activation: Low voltage side; short to positive The diagnostic function monitors control- activation of the injector's low-voltage side. P3118 Cylinder 5 High Pressure Injector Low Side Circuit High
  14. Znalazłem w opisie błędu 0x2A0F 10767 Injection system, cylinder 5, activation: Low voltage side; short to positive The diagnostic function monitors control- activation of the injector's low-voltage side. P3118 Cylinder 5 High Pressure Injector Low Side Circuit High
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.