Skocz do zawartości

e30 1986

Zarejestrowani
  • Postów

    188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 4.0 V8 wąska , e91 spacegrau m-pak.

Osiągnięcia e30 1986

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Jak w temacie. Czy da się wsadzić wał od m62b44 do m60b40 ? Jest ktoś kto robił coś takiego . ? Gdzieś czytałem ze jest to możliwe ale chciałbym usłyszeć opinie kogoś kto to Robił. Pozdrawiam
  2. Witam. Czy jest możliwe założenie komputera do silnika m47 od wersji 150 koni do e46 318d 115 koni ? Jeśli zmienię komputer ews oraz pestkę czy to zadziała ? Czym różni się silnik 318d od 320d 150 koni . Pozdr
  3. ok.. wiec tak.. jesli kolega twierdzi ze jest seryjnie palec z odcieciem ten na 3 sruby - kopulka na glowicy z przodu wiadomo gdzie w m20bxx.. no to jak zyje to takiego czegos nie widzialem.. ale jesli ma taka kopulke jak ja w starej 2 litrowce w bloku pod kolektorem dolotowym - to jak najbardziej tak..tam jest taki palec.. innej opcji nie ma chyba ze jakis drut.. pozdr
  4. kriss.. jest palec z odcieciem.. jesli ma aparat w bloku to musi miec na sprezynce.. jesli ma w glowicy to wiadomo ze nie bo to juz motronic jest i tam odcina komputer.. auto moze byc z 89r a silnik moze ma z 86 kto wie..
  5. no to tak.. zobacz czy dobrze podlaczyles doplyw i odplyw paliwa... sprawdz czy podpiales listwe wtryskowa.. pod kolektorem na dole masz taka zlaczke skrecana moze nie laczy.. po prostu wtryski nie dzialaja.. bo skoro lejesz paliwo do kolektora i chodzi to znaczy ze iskra jest., masz gaz?? jesli masz to zobacz czy przekaznik jest dobrze podlaczony i czy wtryskiwacze przypadkiem nie sa rozlaczone
  6. najlepiej taki jak byl.. od ety napewno odpada bo te silniki sa wolnoobrotowei zupelnie inna charakterystyke pracy maja.. znowu od 2.0 jest podobno ostrzejszy i chodzi ale cos tam jest nie tak,. jakos zdania byly zawsze podzielone.. nigdy nie widzialem.. mozesz probowac.. od 2.3 nie wiem ale wydaje ze to jest ten sam walek co 2.0 bo glowica od 2.3 ma koncowke 731 czyli taka sama jak 2.0 tylko w 2.3 chyba wal korbowy jest inny reszta to samo tak mysle. pozdr
  7. najlepiej taki jak byl.. od ety napewno odpada bo te silniki sa wolnoobrotowei zupelnie inna charakterystyke pracy maja.. znowu od 2.0 jest podobno ostrzejszy i chodzi ale cos tam jest nie tak,. jakos zdania byly zawsze podzielone.. nigdy nie widzialem.. mozesz probowac.. od 2.3 nie wiem ale wydaje ze to jest ten sam walek co 2.0 bo glowica od 2.3 ma koncowke 731 czyli taka sama jak 2.0 tylko w 2.3 chyba wal korbowy jest inny reszta to samo tak mysle. pozdr
  8. koles ma racje z tym palcem.. mozesz miec stare m20b25 na L jetroniku ktory ma aparat zaplonowy w bloku nie w glowicy z przodu.. i na palcu wlasnie masz taka sprezynke.. jesli ja wyjmiesz lub bedzie zabrudzona -cokolwiek.. odciecia nie bedzie .. bedziesz mogl ja krecic do wy... korby jak jakas integre .. pozdrawiam
  9. jak chcesz sie bawic w turbo.. przedewszystkim masz kase na montaz turbo.. oraz na tankowanie turbo doladowanego silnika... to na silnik m50b25 za ok 1,5 zl w niezlym stanie na poczatek do prob nauki z zaturbienia nie powinienes grymasic.. po co turbic 2.0 ??? zeby wyszla troche ponad seria 2.5 z wiekszym momentem. bez sensu..
  10. e30 1986

    318i odpala na 3 gary

    zle ustawiony rozrzad.. skoro cofa sie cisnienie w dolot.,lub juz pokrzywiles zawory .posprawdzaj jeszcze raz dobrze,, skoro wczesniej chodzilo to teraz tez musi tylko dobrze zloz
  11. e30 1986

    318i odpala na 3 gary

    raczej tak.. moze byc tez peknieta glowica.. tego dowiesz sie po zdjeciu.. ale jest tez 3 i 4 szczesliwa opcja.. moze po prostu miales zapowietrzony uklad. lub masz uszkodzony korek od chlodnicy ktory nie spuszcza nadmiaru cisnienia.. wiec najpierw wymien korek ok 35 zl.. koszt nieduzy a moze to byc to.. tyklo sprawdz oznaczenie pod korkiem jakie masz prawdopodobnie 200 ale nie wiem? jakie tam jest u ciebie porownaj z katalogowym do twojego silnika i kup taki sam..
  12. e30 1986

    318i odpala na 3 gary

    jak nie chcesz robic narazie uszczelki to mozesz tak jezdzic tylko wolno spokojnie..i nie dokrecaj korka na sile od chlodnicy.zakrec delikatnie tylko tak zeby byl. i zbieraj na remont. oczywiscie to tymczasowe chwilowe rozwiazanie.
  13. e30 1986

    318i odpala na 3 gary

    puchna ci weze od chodzenia jak jest cieply? wywala ci plyn po odkreceniu na cieplym silniku,? robia sie babelki. sprawdz swiece i reszte zaplonu.. zrob tak.. jak wrocisz wieczorem autem z miasta odkrec korek od chlodnicy az zejdzie cisnienie(jesli sie robi) i zostaw na noc odkrecony korek od chlodnicy.. rano jak wstaniesz przykrec korek i odpal silnik.. zobacz czy problem sie powtarza.. jesli nie to moze ci powoli przepuszczac uszczelka pod glowica lub glowica pekla..ewentualnie korek chlodnicy nie spuszcza cisnienia..ale to tez juz znak ze uszczelka licha.. bo moze przepuscza wode do cylindra.. po za tym ty masz 1.8 a tam cos jest z walkiem ze sie zuzywa.. kolega mial ale to na cieplym sie do konca nie wkrecal wiec to nie to.. pozdr.
  14. nie kombinuj mowie ci :) kup m42 wsadz i sie ciesz. po za tym m42 mocniejsze bebechy ma.
  15. ten z aukcji to jest m42..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.