Skocz do zawartości

booncol

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O booncol

  • Urodziny 26.04.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Audi A4 B8 1.8 TFSI
  • Lokalizacja
    Piaseczno / Wieluń

Osiągnięcia booncol

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. - Opel Kadett 1.3 8v 1985 - Opel Calibra 2.0 8v 115km 1992 - Nissan 200sx S14 1996 dlubniety na 420km + Renault Clio II 1.5dci 2004 jako daily driver - Mazda 3 MPS 2007 260km ale to przelotny romans - BMW E46 330d Touring 2002 184km + Renault Clio II 1.4 2003 98km żony - obecnie Audi A4 B8 1.8 TFSI 2008 160km + Ford Fiesta MK7 1.6 2010 120km żony - 2016???? Dylemat pomiędzy używane F30 320d a nowy Leon Cupra ST 290 Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  2. Mi E46 (2002r.) kurtyna i poduszka w drzwiach pasażera wystrzeliła na niewielkiej dziurze. Auto dawno sprzedane, a tu widzę, że obudzili się po 11-tu latach od wyprodukowania :)
  3. to może ktoś coś powie na temat tego? http://otomoto.pl/bmw-130-m-pakiet-265-km-C22587924.html
  4. booncol

    Turbo Bmw E46 Tuning

    raczej w dieslu nie cofniesz zapłonu wiec z potrzymania turbo nici ;)
  5. U mnie auto słabło na trasie po lepszym rozgrzaniu. Pogarszała się też reakcja na gaz (trzeba było mocniej wcisnąć żeby w miarę przyspieszał). Pomogło wyczyszczenie syfu pomiędzy chłodnicami (wszystko było dosłownie zlepione!!).
  6. U mnie jak wylal tylny prawy amortyzator to tez strach bylo autem jezdzic (tez na dziurach czy nierównosciach uciekało w jedną stronę). Az sam sie dziwilem, ze az tak zle auto zachowywalo sie z niesprawnym jednym amortyzatorem.
  7. auto jest proste? jeżeli tak sprawdź stan tylnych amortyzatorów.
  8. Na 90% tak (błąd czujnika położenia wałka rozrządu). Jakby to byłaby pompa progowa to na kompie prawdopodobnie pokazałoby Ci błąd za małego ciśnienia na pompie wtryskowej.
  9. tez slyszalem rozne opinie o tych zamiennikach dlatego zalozylem VDO/Siemens.
  10. po pierwsze primo - Wnioskuje, że nie podłączałeś auta pod komputer. To powinna być pierwsza rzecz przy każdym niedomaganiu!!! po drugie primo - to, że dolałeś paliwa i odpalił nie znaczy, że to wina pompy. Mógł to być czysty przypadek, tak jak u mnie 2 razy pomogło odpięcie przepływomierza a winny był, tak jak pisałem, czujnik położenia wałka rozrządu. po trzecie primo - ultimo - Jeżeli znów nie będzie chciał odpalić, posłuchaj czy pompa progowa działa. Jeżeli brzęczy to znaczy, że działa. U mnie, jak padała pompa progowa to w momencie kiedy nie chciał odpalać nie było jej słychać. p.s. kupiłeś nowy pompę VDO/Siemens (nazywa się to chyba "zespół pompujący prawy") czy te zamienniki z allegro po 150zł ?
  11. U mnie był identyczny problem, tzn. od czasu do czasu nie chciał odpalić. O dziwo nie było tu żadnej regularności związanej z temperaturą, ilością paliwa, czy czymś innym. Po prostu co parę dni primadonna strzelała focha. Problemem okazał się czujnik położenia wałka rozrządu, mimo że komputer nie pokazywał żadnego błędu.
  12. Wszystko zalezy jak trafisz. Ja kupiłem pod koniec tamtego roku, wszystko sprawdzane na tyle ile można było sprawdzić, wszystko cacy. Auto wyszło mnie z opłatami 35tyś (czyli sporo ponad to co widac na allegro) i do tej pory dołożyłem już ok 15tys nie licząc paliwa :) non stop COŚ, non stop jakieś denerwujące pierdoły (turbo i wtryski cały czas cacy)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.