Skocz do zawartości

tmks2

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    :))

Osiągnięcia tmks2

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Przy pierwszej próbie update skrzyni wywaliło błąd i przerwało, następna próba poszła bez problemu, ale jest błąd w INPA, kasuje błąd ale się pojawia w INPA, myślałem że coś nie tak poszło, wgrywałem jeszcze z 2-3 razy i już szło bez problemu, ale błąd po wykasowaniu pojawia się nadal, dziwne jak teraz idzie bezproblemowo bez żadnych błędów w czasie programowania, a ten błąd w INPA po wykasowaniu się pojawia, ok spróbuję zakodować sterownik NCSem, ten moduł to pewnie EGS?
  2. Próbowałem i to samo, robiłem wg tego co Tomek napisał i wybierałem sterownik GKE191 sam znajdował stary z końcówką 202 bodajże dawałem OK DONE i F3 i pytał się czy zastąpić ten 202 najwyższym numerem dawałem OK i szło, może coś robię nie tak NFS jak odpalam to mi wali błąd Run-time error '429' ActiveX component can't create object.NFS odpalam z C:EC-APPS\NFS\BIN\NFS.EXE. Może coś nie tak robię? Proszę o poradę-pomoc.
  3. W czasie aktualizacji skrzyni wywaliło mi błąd i przerwało nie wiem czemu, ale puściłem aktualizację jeszcze raz i poszło bez problemu ale.. INPA wali błąd: http://imageshack.us/photo/my-images/338/bladinpa.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/338/bladinpa.jpg/ błąd w czasie programowania: http://imageshack.us/photo/my-images/220/bladkwx.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/220/bladkwx.jpg/ Błąd po wykasowaniu za jakiś czas sam się pojawia! Tomasz w Tobie nadzieja... PS. INTERFACE USB ustawiony jak trzeba. Co teraz zrobić? NFS? Nawet nie próbuję jeździć samochodem teraz.
  4. Zapytam się jeszcze Ciebie przyjacielu, bo widzę że masz naprawdę pojęcie, czy jak zainstalowałem Standard Tools Setup 2.11.0 (na czysty system, brak wcześniej jakiej kolwiek wersji inpy) oczywiście przed instalką dodałem zmienną \Wbem;c:\ediabas\bin wykonałem aktualizację wg powyższego postu Twojego, muszę coś zmieniać jakieś parametry w WinKpf? Czy zostawiam resztę bez zmian ustawień? Zauważyłem dziwną rzecz np nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale wchodzę w ERROR.LOG i mam coś takiego: [04:01:33.578] [2012-01-17] [--] 1020 Error COAPIKF.CPP coapiKfInit 31 [04:01:33.578] [2012-01-17] [--] File could not be opened for reading info.eng i poniżej ustawienia jakie są w standardzie: CONFIGURATION http://w828.wrzuta.pl/obraz/powieksz/20ftqHZvWM6 Tu też dziwna rzecz, bo Winkfp się odnosi do folderu którego nie ma C:\Diagprog COMMUNICATION http://w828.wrzuta.pl/obraz/powieksz/6rJbEBurtvE Wybacz że tyle pytań na raz, ale wolę się 100x upewnić, niż póżniej mieć problemy...
  5. Kolego Marcus, jaka tam jest pamięć jeśli mogę wiedzieć.
  6. LMA2 VERHALTEN_DRL_TFL_33 drl_tfl_off na: VERHALTEN_DRL_TFL_33 drl_h
  7. tmks2

    Ista/d Ista/p

    No to ja też poproszę, czekam na linki obojętnie gdzie dobry człowieku :lol: Wiedziałem, że ktoś wreszcie o dobrym sercu to udostępni public, tym bardziej Nasz Moderator, no nawet pasuje mu :mrgreen: Na tym forum to można dostać BANA za free co najwyżej.
  8. Dziwne, że inpa nie pokazała żadnych błędów jak BC Ci sygnalizuje o błędzie, może zmień mechanika, który się zajmuje poważniej BMW,bo koleś jak by się znał to coś by zdiagnozował co jest przyczyną a nie podpiął pod program i stwierdził, że brak błędów. Czy masz cały czas ten błąd, czy po podpięciu może Ci go wykasował i go brak? Masz na monitorze napis: Restraint System? Jeśli coś jest z matą, lub coś nie łączy chwilowo to błędu nie będzie przez jakiś czas, ale po czasie się pojawi. Jak jest cały czas błąd to dziwne mi się wydaje by nawet inpa nie pokazała błędu. Przyczyn może być wiele, nawet może któraś klema dobrze nie łączy, może słaby aku można wymieniać i wymieniać. Może nawet coś z zapięciem pasa jest nie tak.
  9. Wypalanie możesz sam wymusić jeśli posiadasz DISa, program poprowadzi Cie sam przez całą procedurę, pokażę ciśnienie jakie jest, jakie powinno mieć w normie itd. Wycięcie DPFa samo nic nie da, trzeba później odpowiednio go "ominąć" w oprogramowaniu.
  10. Kolego użyj opcji SZUKAJ, nawet tego nie musisz!!! parę postów pod Twoim masz podobny przypadek! Nie wiem czym to diagnozował ale błędy powinny jakieś być, bardzo prawdopodobne że mata. Najlepiej diagnozować INPA DIS, ista d Tu masz taki temat: viewtopic.php?f=73&t=164448 i w tym temacie też link podobny Nie powtarzajcie wątków w koło tych samych! Powinieneś dostać BANA od admina. Nie jesteś nowym na forum, masz tyle postów a takie rzeczy robisz...
  11. Temat już był pisałeś w nim a założyłeś nowy. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=152033 Po drugie przyczyn może być wiele, czym te błędy odczytali? Jakim programem? Możesz mieć którąś wtyczkę uszkodzoną, nie wiem jak CI to wytłumaczyć ale są tam takie blaszki które mogą coś zwierać, możesz mieć problem z którąś klemą pirotechniczną, może mata, ale najbardziej bym tu obstawiał sensor airbag - moduł bezpieczeństwa.
  12. Kolego w e60/61? :D Wiem, że na tym zarabiasz, wyłączałem w różnych e6x przed i po lifcie i pierwszy raz słyszę o zmianie VO. Nie wprowadzaj ludzi w błąd, ja takiego przypadku nie miałem by zmieniać coś w VO. wyłączenie gongu, czy światła dzienne, odblokowanie TV itp w tym modelu podejrzewam, że jest w stanie zrobić każdy, kto wie co to jest edycja pliku, rozszerzenie itp. I do tego umie czytać powiedzmy nie płynnie i to mu wystarczy!
  13. tmks2

    Ista/d Ista/p

    ISTA/P jest już ponoć wersja Polska.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.