Skocz do zawartości

kruczi

Zarejestrowani
  • Postów

    226
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530D '04
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia kruczi

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. witam Podczas demontażu zaginęła jedna z podkładek gumowo-metalowych http://i67.tinypic.com/2r2bp1v.jpg Jak się to nazywa, ewentualnie jakiś numer części ? Auto jak w profilu A może komuś zostały te części po wymianie kolektora ( jeśli tak to proszę o info ) P.S. W silniku jej nie ma pozdrawiam
  2. a jak inne płyty czyta, może to coś z napędem ? pozdrawiam
  3. są jeszcze od dołu kołki, zdaje się 4 sztuki zamień czujniki miejscami i sprawdź, czy ten który nie działa w innym miejscu "cyka" u mnie był przetarty jeden przewód pozdrawiam
  4. kasowanie błędów nic nie da, będą się pojawiały po przekręceniu stacyjki trzeba odpalić auto i skręcić parę razy kierownicą na maksa w lewo i w prawo ( lub w prawow i w lewo ) po kilku odpaleniach kontrolka na desce powinna zgasnąć i wtedy można skutecznie skasować pamięć usterek pozdrawiam
  5. wymiana regulatora bez odkręcania alternatora też jest baaaardzo łatwa po co utrudniać ? niech go podłączy jak jest zimny u mnie, kiedy regulator zaczął padać nie było ładowania na zimnym silniku jak się rozgrzał ładował pozdrawiam
  6. no to źle rozumiesz termostat i czujnik to dwie różne rzeczy pozdrawiam
  7. regulator napięcia pozdrawiam
  8. to nie filtr paliwa tylko podgrzewacz, który jest przy nim zamontowany pozdrawiam
  9. ja też BERU takie też były pozdrawiam
  10. kiedy była wymieniana odma ? pozdrawiam
  11. zerknij do wnęki koła zapasowego i sprawdź czy sterowniki nie są zalane wodą jeśli masz szyberdach to pewnie jest jak napisałem pozdrawiam
  12. witam A czemu nie użyjesz translate.google.pl i sobie tego nie przetłumaczysz ? Masz problem z inteligentną klemą minusową ( IBS ), świecą żarową ( lub sterownikiem świec ), sygnałem z czujnika temperatury powietrza doładowującego i alternatorem Obstawiam, że jest problem z regulatorem napięcia Sprawdź jakie masz napięcie ładowania ( miernikiem i w ukrytym menu ) Jeśli okaże się, że to dobry trop to wymień regulator, skasuj błędy i zobacz które wracają U mnie np. przy niesprawnym regulatorze wywalało błąd poduszek, po wymianie jak ręką odjął Akumulator załóż o podobnych parametrach Ja bym proponował obsługowy ( co jakiś czas odkręcasz korki i dolewasz wody destylowanej ) pozdrawiam
  13. 1 cykl po załączeniu bez spryskiwacza 3 cykle po załączeniu ze spryskiwaczem dzięki nagle wszystko wróciło do normy, jest 1 cykl i zatrzymuje się jeśli problem powróci i uda się ustalić przyczynę to dam znać pozdrawiam
  14. Pytanie do użytkowników E61 Jak u Was zachowuje się tylna wycieraczka po jej załączeniu, Ile pełnych cyklów pracy wykonuje ? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.