Skocz do zawartości

juhass84

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O juhass84

  • Urodziny 31.08.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2006r.
  • Lokalizacja
    's-Hertogenbosch

Osiągnięcia juhass84

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Ja mialem podobnie jak kolega turbojajko opisal. Sam zmienialem tarcze przod i tyl z klockami, takze wszystko ladnie oczyscilem bo robilem dla siebie. Mimo wszelkich staran to mialem wibracje podczas hamowania ( ale nie takie ze kierownicy utrzymac nie moglem ) Po przejechaniu ok 15k juz wszystko jest ok ( klocki i tarcze ATE ) Może wyważanie kol pod obciążeniem u Ciebie cos pomoze, ponoc daje lepsze efekty niz normalne.
  2. Ja jezdzilem na 225 / 50 / R17 jeden sezon i nic mi nie obcieralo.
  3. kiedys jak padal mi akumulator i auto zapalalo resztkami mocy to mialem podobna sytuacje. Jak brakuje pradu podczas rozruchu to auto odcina niepotrzebne odbiorniki. Mialem czarny ekran na navi ale radio smigalo. Po przejechaniu jakiegos dystansu aku sie naladowal i po ponownym wlaczeniu silnika wszystko wrocilo do normy.
  4. Mnie na nerwach gra od dwoch miesiecy deska rozdzielcza, dokladnie za licznikiem. Zauwazylem granie tej deski zalezy od temperatury im cieplej tym bardziej trzeszczy. Podczas spokojnej jazdy jest w miare cicho ale jak popchne reka licznik w strone przedniej szyby to slychac koncert :duh: Deska rozdzielcza nigdy nie byla ruszana, tylko przednia szybe wymienialem rok temu. Nie wiem jak temu zaradzic. Ma ktos podobnie :?: Zawiasy schowka tez skrzypia ale to moze dlatego ze cos zle spasowalem podczas dezynfekcji parownika.
  5. mimo wszystko probowales odlaczyc alu na chwile ? sprobowac nie zaszkodzi, jak nie pomoze to bedziesz mial tylko godzine do ustawienia w BC :8) Dziwna sprawa ze nie masz zadnego komunikatu na BC. Bez podlaczenia auta pod kompa sie nie obejdzie.
  6. gdzies przeczytalem że problemy ze zwalnianiem blokady w kierownicy moze powodowac slaby akumulator. Moze odlacz kleme minusowa z aku i podlacz ponownie albo znajdz dawce pradu
  7. Mnie sie cos obilo o uszy ze jak sie zamknie schowek tym trzecim plastikowym kluczykiem, to nie mozna otworzyc grotem z pilota. To chyba taka opcja jak sie daje autko na warsztat, aby nikt nie grzebal w naszych prywatnych rzeczach. Takze musisz sprubowac uzyc tego plastikowego do otwarcia. Daj znac czy pomoglo albo niech ktos to potwierdzi. Ja tego plastikowego niemam wiec sprawdzic niemoge :duh:
  8. ja mam ponizej 700 i tez jestem zaniepokojony. dodatkowo wskazowka obrotomierza rekko mi podryguje o ok 1 mm co chwile, nawet jak na jalowym dodaje gazu :duh: na kompie bledow zadnych niema i nie wiem co to moze byc, na zimnym silniku raczej ten obiaw nie wystepuje. Ma ktos jakies sugestie?
  9. dwa tygodnie temu borykalem sie z tym samym problemem. Mialem odprysk w gornym lewym rogu tez od kamienia :mad2: samo uszkodzenie nie bylo wielkie, ale balem sie ze szyba peknie podczas jazdy po dziurach, badz w zime podczas niskich temperatur. Jestem troche pedatyczny i cisnienie mi roslo jak patrzalem na ten odprysk :x Podczas naprawy tego uszkodzenia szyba pekla i musialem wstawiac nowa :duh: Teraz nowa mam z Nordglassu, bo mialem ubezpieczenie Zawsze musisz byc przygotowanym na najgorsze
  10. tak, port mam ustawiony ten sam ktory wybralem podczas instalacji. probowalem tez na win7 32 bit i na XP i jest to samo
  11. Pliki daten mam v43 i mam tez kopie plikow daten ktore uzywal kolega gk tds. A w ustawieniach kabla zmienialem tylko numer portu COM i wartosc odbioru oraz transmisjii zmienilem na 1024, cos jeszcze wymaga zmiany? Mozesz miec racje co do kabla, bo napewno to chinszczyzna :duh:
  12. tak ori Wczesniej forumowicz gk tds zczytywal mi FRM'a bez problemu. Ja cos musialem nagrzebac i nie wiem jak to ugryzc
  13. Hej zaczynam sie bawic troche w kodowanie i mam zdaje mi sie dosyc powszechny blad ale nie wiem jak go ugryzc. Przy zczytywaniu modulu swiatel FRM wyskakuje cos takiego: http://i.imgur.com/Xm6EC.jpg Wczesniej czytalem forum i interesowalem sie jak kodowac autko i zakodowalem sobie pare funkcji. Nigdy samemu nie udalo mi sie zczytac modulu FRM. Sciagalem paczki z plikami SP-Daten do e89 i dzialy sie rozne cuda, raz moglem zczytywac wszystkie moduly oprocz swiatem raz tylko sam CAS. Domyslam sie ze zgrywam te pliki do nieodpowiednich katalogow albo mam cos zle poustawiane, badz brakuje czego innego :mad2: Prosze nich ktos ogarniety powie co zle robie. Nie mam xenonow i chce zakodowac dzienne
  14. Ja rowniez zadowolony jestem z dzialania czujnika deszczu po wykonaniu inicjalizacji. Nie jestem biegly jezeli chodzi o inpe ale znalazlem odrazu po przeczytaniu Ja to zrobiłem tak: INPA > NADWOZIE > CZUJNIK DESZCZU ZMIERZCHU > INITIALIZATION i tyle :) Dzieki kolego :cool2:
  15. juhass84

    Śląskie

    Zanim chlopaki przystapili do dzialania wyraznie im powiedzialem, ze zmienilem aku na wiekszy niz byl i do tego nowy to AGM ( stary zwykly), sama rejestracja nie wchodzi w gre. a oni jednak tylko zarejestrowali nowy aku i powiedzieli ze gotowe. ten kto tam kodowal nie mial uczciwosci sie przyznac ze przeprowadzili tylko rejestracje bez kodowania. Pan Krystian tam szefuje i powiniej pilnowac aby klijent wracal z warsztaku zadowolony, a nie wracal na warsztat po kase za zle wykonana robote
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.