Skocz do zawartości

manolo

Zarejestrowani
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O manolo

  • Urodziny 23.11.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    '99 E46 328i touring
  • Lokalizacja
    Kraków, Przemyśl
  • Zawód
    Nauczyciel j.ang.

Osiągnięcia manolo

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Wyczytalem gdzies, ze najprawdopodobniej kolektor z katami nie wejdzie bo ugiecie jest zbyt szerokie do wymiarow komory e46. W poniedzialek zacznie sie operacja przeszczepu samych katow z z tego kolektora, ajk sie zajkonczy sukcesem to dam znac co i jak na przyszlosc, jak nie to juz nigdy nie dam znac bo sie pozbede tego auta :)
  2. Witam, Planuje wymiane katalizatorow w swoim M52TU28 (pekly) i mam pod reka caly kolektor wydechowy z M54 525i. Probowalem znalezc cokolwiek na ten temat ale nic mi sie nie udalo, dziwne wydaje mi sie, ze ten kolektor nie wystepuje w e46 w analogicznym silniku. Czy ktos zetknal sie z zamiarem wymiany kolektora w tej konfiguracji i w jakis sposob (moze z powodu innych wymairow) takowy do e46 nie wszedl? Z gory dzieki za jakiekolwiek spostrzezenia, numer czesci oem : 18407508807 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DT41-EUR-03_2000_E39_BMW_525i&diagId=11_2183#18407508807
  3. Ja użyłem zestawu do...tico/matiza. :oops: cena 9zl. delikatne poszerzenie podkładki i wszystko pasuje idealnie. jak narazie się sprawdza. Trzpień wyskoczył mi z tarczy tydzień po wymienie tylnego łożyska... Jakbym obadał dobrze tarcze to bym ją wtedy od razu wymienił.
  4. Mam takie jedno spostrzeżenie, jeśli hamuje z prędkości 150-160 to bicie jest dużo mniejsze niż z prędkości 110-80... ale fakt jest faktem, ze problem tkwi w tarczach bo po wymianie przez chwile zawsze był spokój. Teraz pozostaje pytanie gdzie leży prawdziwa przyczyna krzywienia po 2,5 tys..
  5. Hej Arturro, Dzięki za konkretna odpowiedź! Na czym mniej więcej polegało zdiagnozowanie piast? Jakie piasty kupowałeś /koszt? B podejrzewam, ze na tym i u mnie się zakończy tylko kwestia czy obie na raz czy problem jest w tylko jednej piaście. Jeszcze jedno. Mam swoje Zimmermany, które minmalnie się skrzywiły po 2,5 tys...czy rozsądne jest przetaczanie, czy metal raz odkształcony będzie słabszy...?
  6. Dolej plynu do spryskiwazy i obserwuj stan plynu chlodniczego bo jak zaczyna sie swiecic to byc moze gdzies go ubywa. A kabli nie rob, po co Ci radio, sluchaj silnika ;)
  7. Hej, miałem to samo - zbiornik pękł, potem sciągnęło mi waż od chłodnicy - wszystko na gazie, na pb idealnie. Powód - redkutor miał wadę fabryczną - uzczelki puszczały gaz w układ. Zrobiłem prosty test, przejazdzka na gazie, odkrecenie (ostrozne) korka, zapalniczka w reke i mamy malutki niebieski płomyk ze zbiornika wyrównawczego. Nie próbuj raczej tego robić, sam byłem debilem, ze to zrobiłem ale tą metodą szybko się przekonałem co jest nie tak.
  8. Ehhh..ja ten temat przerabiam juz drugi rok i trzeci komplet tarcz i klockow. Najpierw Zimmerman- 3000 km i bicie od 100 do 70 km/h. - pewnie sie skrzywiły, no to wymiana. Tym razem Mikoda i klocki ATE - 2500 km, bicie powraca. Naprawa tłoczka (zestaw naprawczy), nowy zestaw ATE tarcze i klocki - 3000 km bicie wraca, montaż 100% właściwy, żadnego mocnego hamowania przez pierwsze 500 km w każdym przypadku. W międzyczasie zmieniłem koła na nowe zimówki (stalowe - cały komplet), wyprostowałem alu i wymieniłem opony letnie. Jakieś sugestie ewentualnie ktoś w Krakowie, kto może ogarnąć temat rzetelnie? nie mam zamiaru się poddać... :nienie:
  9. Jeśli jest ktoś kto miał podobne objawy to proszę o kilka zdań. Chciałbym wiedzieć coś więcej o problemach z katalizatorami bo przeszukałem kilka forum i nie znalazłem info wprost o tym, ze w 2.8 katalizator się rozsypał w środku. 'Wujkom dobre rady' dziękuje, wiem, że katalizator powinno się wymieniać.
  10. Witam, Tak krótko, czy ma ktoś może jakieś sugestie, dlaczego w VMware na W8, po podlaczeniu kabla (kabel od m-paq, ktory działał mi kiedys w INPIe na kompie z xp) nie ma go w menedżer urządzeń? Próbowałem podłączać do wszystkich portów, restartować i dalej nic. Po podłączeniu normalnie do kompa, jest sygnał systemowy o podłączenia USB ale nic się nie dzieje (nie wyskakuje żadne okienko o sterowniku itp.) Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i pozdrawiam serdecznie!
  11. Hej, Jak poradziłeś sobie z dzwoniącym katem? Wypatroszenie? Jeśli tak to napisz co nieco proszę bo mam podobny problem. Z góry dzięki.
  12. Hej, Chyba właśnie tak jest. U mnie też były wysokie obroty rano (czasem nagle w czasie jazdy przy zmianie 2-3 bieg). Najczęściej, w późniejszym stadium, codziennie rano miałem ASC+EML i musiałem go na chwile odpalić, potem zgasić i popompować, potem odpalał zupełnie normalnie. 1500km temu zmieniłem przepustnicę i jak narazie wszystko jest w porządku. Co prawda, po zejściu z niebieskiego pola jest zafalowanie obrotów na biegu jałowym i czasem potrafi zgasnąć, ale to już nie jest na pewno związane z przepustnicą. Mam to juz dobry rok, pewnie vanos do roboty. Tak na marginesie, czy uszczelnienie vanosa to bardzo skomplikowana operacja? Robił to ktoś w Krakowie i może kogoś polecić?
  13. W moim przypadku przepustnica umierała długo. Wszystko zaczęło się w listopadzie, wtedy pojechałem do mechanika, który wyczyscił wtyczkę do przepustnicy, to pomogło na dwa miesiące. Potem przepustnica zaczęłą od częstotliwości dwa razy na tydzień do trzy razy dziennie szwankować. Z regóły wyłączenie zapłonu i naciśnięcie pedału gazu kilkakrotnie pomagało. Po takim zabiegu można było przejechać bez trudu 1000km, ale rankiem następnego dnia problem wracał. Mam nadzieję, że wymiana przpustnicy dwa dni temu było tym co potrzebne. Okaże się za kilka dni. Przy wymianie nie robiłem żadnej adaptacji i prawdę mówiąc nie wiedziałem, że jest to robione przy okazji wymiany.
  14. Dokładnie takie same objawy miałem przy problemach z przepustnicą, nie było to ciągle, ale od czasu do czasu po wcisnieciu sprzegla miedzy 2- 3-4 biegiem obroty szły o 200-300 w górę i trzeba było delikatnie zmieniać bieg. Wczoraj wymieniłem przepustnicę i zobaczę jak samochód będzie się sprawował przez następnych kilka dni. Jeśli wszystko będzie OK to pewnie można zakładać, że przepustnica, którą założyłeś zdechła.
  15. Hej, Kupiłem już jakiś czas temu bo podejrzewałem, że wszystko skończy się i tak wymianą przepustnicy. Numery sprawdziłem na Real OEM więc powinna podejść. Zobaczymy jak będzie po wymianie jutro/pojutrze. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.