Skocz do zawartości

boosterpump

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 cabrio

Osiągnięcia boosterpump

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dobry wieczór! Tak jak w tytule działu - co sądzicie o tym ładnie wyglądającym E32 z ogłoszenia? A może jest tu ktoś kto miałby okazję obejrzeć auto i podzielić się wrażeniami? Przymierzam się do E32 i to najchętniej z silnikiem 4.0, a ta dodatkowo jest w pięknym wg mnie kolorze Fjordgrau razem z Shadowline :8) Reszta wyposażenia w mojej opinii też jest bardzo przyzwoita. Jeśli chodzi o opłatę recyklingową, to czy nie powinna ona być opłacona przez osobę która wprowadza auto na teren RP (mówię tu w kontekście tego, że auto "jest przygotowane do rejestracji")? Z góry dziękuję za Wasze opinie! Pozdrawiam.
  2. Trochę to trwało ale sprawa się wyjaśniła. Z niewiadomych przyczyn po pewnym czasie sterownik przestawał podawać napięcie do pompy paliwa przez co silnik gasł...:shock: Sterownik został wymieniony, pompa paliwa również i wszystko chodzi tak jak należy :D Pozdrawiam!
  3. Witam po kilku dniach! Dolałem trochę denaturatu, przejechałem się kawałek (ok. 8 km) i silnik zgasł. Odczekałem kilkanaście minut, odpaliłem i wróciłem do domu. Na następny dzień samochód odpalił bez problemu, przejechałem ok. 10 km i silnik zgasł. Zostawiłem samochód na kilka godzin aby trochę "odstał" i chciałem wrócić do domu ale po przejechaniu dosłownie 10 m zgasł i już nie chciał odpalić na dłużej niż minutę :evil: W środę zabieram auto do mechanika. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że silnik pracuje normalnie, tzn nie wydaje żadnych niepokojących sygnałów i nagle po prostu gaśnie. Nie jest tak, że np się dławi albo obroty zaczynają falować. Nagle gaśnie i koniec. Mam nadzieję, że za kilka dni sprawa się rozwiąże i będzie dobrze. :D Pozdrawiam!
  4. Sugerujesz, żeby wlać teraz, czy odczekać aż będzie mniej paliwa, czy nie ma to znaczenia?
  5. Witam ponownie! Korzystając z tego, że było sucho i słonecznie zrobiłem krótki przejazd. Silnik pracował bez zarzutu do momentu kiedy wróciłem i chciałem wstawić samochód do garażu :evil: Wtedy nagle zgasł... ale po chwili bez problemu odpalił i mogłem wjechać do garażu :shock: Dziwne, ponieważ przez trochę ponad godzinę chodził w zasadzie w pełnym zakresie obrotów bez żadnego problemu. Bak jest pełny w 70% i nie wiem czy wyjeździć to co jest i dopiero wtedy zalać nowym paliwem czy może już teraz to zrobić (przyjmując, że to wina 'starego' paliwa). Kolejnym problemem, który się pojawił jest to, że wentylator nie chciał się załączyć nawet gdy wskazówka temp. wychyliła się dosyć znacznie poza pion :shock: Pozostaje więc chyba tylko wizyta u mechanika w najbliższym czasie.
  6. Oby to była wina paliwa :) chociaż ostatnie tankowanie do pełna miało miejsce na BP :shock: faktem jest, że było to na początku listopada :lol: Czytałem też na innej stornie, że jak bateria padnie do zera to EWS może robić problemy (mowa była o E30 z silnikem M50/52)... czy ktoś z Was to potwierdza? tylko czy ten system jest na tyle mądry, że odcinałby zapłon wyłącznie podczas jazdy, a gdy silnik pracuje i samochód stoi to już nie? I dlaczego miałby to robić dopiero po kilkudziesięciu minutach/kilku przejechanych km a nie od razu? Mam nadzieje, że to wina paliwa i po wlaniu świeżego soku będzie ładnie i pięknie! :D Pozdrawiam!
  7. Witam! Sytuacja jest następująca: korzystając z faktu, że ostatnio było słonecznie i sucho postanowiłem 'przewietrzyć' swoje E30 cabrio. Jako, że auto używane jest wyłącznie latem i przez kilka tygodni nie było odpalane to padł akumulator. Bateria została wyjęta z samochodu, naładowana oraz ponownie włożona i podpięta. Silnik odpalił 'od ręki', pracował normalnie jednakże po przejechaniu ok. 5 km zgasł podczas jazdy :shock: Po kilku minutach w końcu odpalił, popracował trochę i znowu zgasł. I tak kilka razy (podczas postoju oraz podczas jazdy). W końcu udało się odholować samochód z powrotem do garażu :x Przez kilka kolejnych dni chodziłem odpalać silnik (już bez wyjeżdżania) i pracował normalnie (nawet do 40 minut), tzn nie gasł już. Silnik to M52B28 z E39, dodatkowo samochód wyposażony jest w autoalarm, którego nie mogłem wyłączyć, gdy padł akumulator (może to jest powód?). Czy ktoś z Was ma jakąś sugestie jak usunąć ten problem? Pozdrawiam, Przemek
  8. Podchodzi mi to trochę pod "Pogromców mitów" :norty: Ktoś z Was miał okazję sprawdzić działanie środka SCANSOL? Jest to środek do usuwania starych farb. Ciekawe w jaki sposób usuwają lakier z felg firmy zajmujące się szeroko pojętą renowacja kół? Wszystkie przez piaskowanie? Pozdrawiam
  9. OK, to co zrobić aby odrestaurować felgi? Wypiaskować i pomalować proszkowo? A co sądzicie o preparatach do usuwania starych farb? Trochę ciężko będzie chyba usunąć farbę ze felg Styling 5 od E30 Pozdrawiam!
  10. Dzięki za odpowiedź! Czy to ma coś wspólnego z opcją Soundsystem, bo w sumie balans mogę ustawić bezpośrednio na radiu :? Pozdrawiam!
  11. Witam! Do czego służy zaznaczone pokrętło? W instrukcji obsługi nie mogę znaleźć, a przeglądałem strona po stronie ze trzy razy. Jako wskazówkę podam, że samochód w którym się ono znajduję to E30 cabrio. http://img21.imageshack.us/img21/1306/beztytuutq.jpg Pozdrawiam!
  12. Witam! Czy ktoś z Was zna jakiś zakład, który zajmuję się wytrawianiem felg w kwasie (najchętniej w woj. pomorskim, no chyba, że będzie można wysłać felgi do wykonawcy usługi poczta/kurierem). Chcę odrestaurować swoje felgi od E30 i dlatego szukam kogoś kto usunie stary lakier, a nie chce zbytnio dawać felg do piaskowania. Poza tym miałem już kiedyś felgi, które były wytrawione w kwasie a następnie pomalowane proszkowo i efekt był więcej niż zadowalający! Generalnie efekt jaki chce uzyskać to coś takiego :D Pozdrawiam!
  13. Witam! Felgi od E38 mają średnicę otworu centrującego 72,6 mm a w E39 masz 74,1 mm. Także raczej nie założysz tych felg na E39... :nienie: Pozdrawiam!
  14. Witam! A czy w 318iC z 93 roku ABS był w standardzie? Pozdrawiam
  15. Witam! Czy w skład wyżej wymienionej opcji w E30 318 cabrio wchodzą tarcze hamulcowe zamiast bębnów na tylnej osi? Co jeszcze odróżnia " 704 zawieszenie M" od zwykłego w E30? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.