Skocz do zawartości

Thazek

Zarejestrowani
  • Postów

    197
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E70 3.0d 2007r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Thazek

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam. U mnie również jest taki błąd 43E2 elektryczny nastawnik przepustnicy, uruchamianie. Czy jest jeszcze ktoś, kto się tym zajmuje? Regeneruje? Czy lepiej kupić całkiem nową przepustnice? Czy to może jest wina elektroniki? Wszelkie wskazówki miłe widziane.
  2. Witam. Dziś podpiąłem ISTA żeby popatrzeć na błędy i wyskoczyło mi kilka. Od początku są jakieś od przepustnicy, od czujnika zaparowania, ale zastanawiają mnie te od linii CAN. Nie da się ich skasować. Odkurzałem dziś samochód. Może coś pod fotelem zahaczyłem? Czy szukać przyczyny gdzie indziej? Wody raczej nie mam, ale fajnie by było zacząć szukać przyczyny. 👊
  3. A idzie gdzieś jeszcze pobrać tę wersję? sprobuje najpierw pozmieniać te rzeczy, o których pisałeś. 👍 Może się uda coś z rym zrobić. Bo dziwne jest to działanie tego programu. Działa wszystko prócz adaptacji. Ps. A zgodność ustawić jaką? Z Windows 10 czy Windows 7 czy co?
  4. @cursor a tryb zgodności ustawić zgodnie z jaką wersją Windows? te pliki exe są rozrzucone po różnych folderach? Możesz nakierować mnie gdzie przykładowo znajdują się te pliki exe? We wszystkich tych plikach exe mam ustawić, żeby uruchamiał jako amin?
  5. Wersja ISTA 4.01 Windows 10 reszta działa opcji. Normalnie kasuje błędy itp. Czyta błędy. inpa też działa i czyta błędy. tylko nie da się zrobić żadnej adaptacji. Dosłownie żadnej. I występują takie błędy jak wyżej .
  6. Witam Panowie. Mam problem z programem ISTA. Wszystko jest ok. Polska wersja, działa elegancko, czytam i kasuje błędy, ale jak chcę zrobić adaptacje np akumulatora, To wyskakują mi błędy i nie mogę tego zrobić. Spotkał ktoś kiedyś takie coś Błąd ABL_DIT_B6130_60020 I jak kliknę szczegóły to wyświetla się więcej. https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/1mGFV2gfQpV2P0V1xJEp02yPUZOgJQ
  7. A ja napiszę,że spotkałem się z takim błędem i okazało się,że ten błąd powodował padnięty wtrysk ;) mimo tego,że komp pokazywał korekty ok.
  8. Dokładnie tam go wysłałem. :) działa odpukac jak nalezy bez niczego. ;) polecam naprawę u tego Pana.
  9. Thazek

    e39 czujnik abs jaki kupic

    Ja napiszę,że lepiej kupić ORI uzywkę niż nowy zamiennik. :) wiem to z doświadczenia... :evil:
  10. U mnie też świszczy na postoju po wycięciu katów. :) ale słychać to nie aż tak głośno. Trzeba sie wsłuchać dobrze. :)
  11. Thazek

    e39 523,wilgoć w silniku?

    A odma wymieniona?
  12. Thazek

    320d - Chwilowe spadki mocy

    Ale kurde pierwszy raz w życiu zdarzyła mi się taka akcja :shock: co w takiej sytuacji najlepiej zrobić?
  13. Thazek

    320d - Chwilowe spadki mocy

    Ja mam Liqui Moly 10W40 z Mos2. a czemu pytasz? Zaskoczyło mnie to bo śmigam autem już ppnad 2 lata i pierwszy raz miałem taki objaw. Bo reszta rzeczy takie jak turbo czy elektrozaworki egr było robione... A jak uniknąć takich sytuacji?
  14. Thazek

    320d - Chwilowe spadki mocy

    Ja mam 530d M57 184KM ;) i kurde wszystko mam wymienione nawet wężyki od podciśnień. A jak to? przez co sie to zawiesiło to normalne? Czy trzeba coś działać w tym kierunku? Silnik byl wtedy na pewno noe dogrzany ale nie zimny. Czyli Marcin91 ty juz kiedyś tak miałes?
  15. Thazek

    320d - Chwilowe spadki mocy

    Witam, dziś jadąc do pracy ruszyłem energicznie ze świateł i przeciągnąłem dziada po obrotach i nagle stracił moc w tym czasie zaczęło jakby trząść silnikiem i lewarkiem od zmiany biegów. Myślałem,że nie dojadę do pracy,ale po chwili złapał pełną moc i normalnie dojechałem do pracy. Co się mogło stać? Turbo się kończy rzeczywiście? Wtryski padają? Coś się zawiesiło? Elektrozawór? Ludzie dajcie jakieś racjonalne wytłumaczenie od czego mam zacząć sprawdzanie. Najbardziej zastanawia mnie to trzepanie autem :( Geometrie mam wyczyszczoną, katy wywalone, EGR zaślepiony blaszką w środku, elektrozaworki wyczyszczone,turbo luzów nie ma, nie bierze oleju,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.