Skocz do zawartości

klepa

Zarejestrowani
  • Postów

    212
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Audi 80 B4 2.8 - 1993r - Było
    BMW E46 320d 2002r - Było
    BMW E60 530 2005r - jest
  • Lokalizacja
    Suwałki

Osiągnięcia klepa

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Oglądałeś film ? :duh: jeśli tak to jak byś słuchał uważniej to byś słyszał ze temperatura nocą sięgała -24 Super. W tej temperaturze nie wytrąci się parafina z oleju napędowego. Nie zaśmiecaj tematu. Zrób swoje testy nawet w zamrażarce a nie wróżysz z fusów Na jakiej podstawie tak twierdzisz ze nie wytraci się parafina? Ten test pokazuje czemu co niektórzy maja problem z odpaleniem auta w niższych temperaturach
  2. Oglądałeś film ? :duh: jeśli tak to jak byś słuchał uważniej to byś słyszał ze temperatura nocą sięgała -24
  3. Zapraszam do dyskusji zrobiłem mały test paliw i wrzuciłem na YT
  4. Jeszcze jedną rzecz dziś zauważyłem ze jak po nocy odpalam to nie świeci się kontrolka o świec ale jak zapale i za 5 sekund zgaszę i ponownie odpalam to mignie kontrolka świec może jakiś czujnik przekłamuje jak myślicie? Panowie czy wie ktoś z jakich czujników komputer bierze odczyt do grzania świec?
  5. Niestety nie ma u nas stacji BP.
  6. Pozwolę odświeżyć temat i zachęcam do dyskusji piszcie jak jest u was przy jakich temperaturach pokazuje się kontrolka świec żarowych? W tamtym roku moja odpalała od strzała przy -20stopniach i kontrolki nie widzialem w tym roku kręci dłużej rozrusznikiem z 10sekund jak myślicie rozrusznik zaczyna się kończyć? Kontrolki w dalszym ciągu nie widzialem ;)
  7. Gryzą w oczy niestety mnie też ;) A tymczasem nowe tarcze i klocki ATE trafiły na przednią oś. http://images84.fotosik.pl/250/d23c1e5a5a6c314cmed.jpg
  8. klepa

    Podlaskie

    http://www.ekoblysk.suwalki.pl/ http://www.ekoblysk.augustow.pl/ Polecam byłem i jestem zadowolony!
  9. Bo jak nie masz DPF to LL01 jest zdrowsze dla silnika a LL04 dla DPFa
  10. Kurcze tyle razy koduje NCS i dalej nie wiem czemu czasem wywala błąd przy z czytywaniu opcji w danym module i trzeba np. zmienić liczbę i zatwierdza dobrze wie ktoś?
  11. guzior2 a jeśli auto nie ma DPFa to czy dla takiego silnika np 530 czy 535 nie było by zdrowiej zalać np. motula x-cess 5w40 LL01 czyż nie jest on zdrowszy dla silnika od 5w30 LL04?
  12. Ok zostawmy DPF możesz napisać czemu lepszy? po czym to stwierdziłeś? możesz podać przykład jakiś nie żebym się czepiał tylko chcę się dowiedzieć bo akurat mam porównanie do valvoline i motula a mianowicie jeździłem cały czas na valvoline MST 5w30 ale gdy dla ojca kupiłem auto od klubowicza z forum który nabył te auto jak miało 3 lata i od razu przeszedł na motula x-clean 5w30 i po 8 latach odkupiłem je od niego gdy uszczelniałem pokrywę zaworowa to nie spotkałem się żeby było tak czysto w silniku jak po motulu normalnie walki jak nówka zero nagaru pije do tego ze większość olei zostawia naga.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.