Skocz do zawartości

ziutoslaw1

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520D 2011r. aut.

Osiągnięcia ziutoslaw1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Chciałbym kupić auto o przebiegu do 70 tyś i dlatego pytam czy w autach benzynowych jest drogi osprzęt do silnika.
  2. czy to znaczy, że auto benzynowe po takim przebiegu nie nadaje się do eksploatacji bez dużego wkładu finansowego?
  3. Bardzo proszę o pomoc w rozstrzygnięciu mojego dylematu jaki silnik wybrać. W tej chwili użytkuję E61 535D z 2007r. Mniej więcej znam koszty eksploatacyjne jeśli chodzi o silnik (filtr cząstek stałych, wtryski itp.) Jakie koszty są przewidywane przy eksploatacji silników benzynowych konkretnie w modelu F10/11 535i przy wysokich przebiegach rzędu 150-200 tyś km. Będę wdzięczny za sugestie który z silników wybrać
  4. jak uszczelnić wyciek ze skrzyni 535d
  5. Pytanie do G-CS : Czy gcstuning i V-tech to różne firmy. Czy może współpracujecie? Czy to konkurencja w Krakowie?
  6. A co z emisją spalin po usunięciu DPF? Czy na przeglądzie nie będzie problemów, albo gdy niemiecki policjant włoży do rury przyrząd do pomiaru emisji spalin? :shock:
  7. Do pepe 118 : Cytat zaczerpnąłem z tej strony http://test7.bmcars.pl/porady/Eksploatacja/12
  8. Adrian ma rację bo znalazłem taką wypowiedź w tym temacie: model samochodu: x 3 2007 2d pytanie: Przybywa oleju w misce olejowej , śmierdzą spaliny.Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Przebieg samochodu 80 tyś. Przyrost ilości oleju w silniku może być spowodowany zużyciem gładzi cylindrowej bądź zapieczeniem pierścieni tłokowych ( w starszych modelach). W nowych modelach szczególnie wyposażonych w filtr cząstek stałych jest to częste zjawisko wywołane eksploatacją pojazdu na krótkich odcinkach (częstym zapalaniem i gaszeniem silnika). Taki sposób eksploatacji wywołuje częste uruchamianie trybu programowego dopalania cząstek sadzy zgromadzonych w filtrze cząstek stałych. Układ wtryskowy silnika otrzymuje wówczas polecenie wydłużenia czasu wtrysku. Część nie spalonego paliwa dostaje się wówczas do miski olejowej i powoduje nieznaczny przyrost ilości oleju. Stąd tez może pochodzić inny zapach spalin. Jeżeli w eksploatowanym przez Pana pojeździe zastosowano właściwy olej ( zalecany jest Castrol 5W/30) należy bacznie obserwować ilość przybywającego oleju i częściej dokonywać jego wymiany ze względu na utratę parametrów lepkości. Przy okazji kolejnych czynności obsługowych proponujemy zwrócenie uwagi serwisantom na pojawiające się zjawisko przyrostu ilości oleju i wykonanie pełnej diagnozy pojazdu.
  9. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Rzeczywiście głownie jeżdżę krótkie odcinki. Nie pozostaje nic innego jak wymieniać olej co 15tyś zamiast co 30tyś i częściej sprawdzać stan oleju :)
  10. Witam wszystkich! Od roku jeżdżę E61 535d i przejechałem około 22tyś.km i kiedy zaglądnąłem na stan oleju, był za wysoki (przybyło go). Spuściłem ponad 1.2l, aby stan powrócił do max. mierzonego bagnetem. Mam pytanie co może być powodem? silnik jest suchy, płyn chłodniczy nie ubył, a więc prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju. Czy ktoś miał podobny problem? Samochód jest z marca 2007r. z silnikiem 210KW. Proszę o sugestie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.