Skocz do zawartości

przemek198787

Zarejestrowani
  • Postów

    200
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O przemek198787

  • Urodziny 18.01.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 528 1996
  • Lokalizacja
    Hrubieszów

Osiągnięcia przemek198787

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Odkopałem tego posta o którym wspomniałeś i z tego co wywnioskowałem to chodziło o tą całą wtyczkę, która wychodzi z podłogi do fotela. Ja właśnie chciałbym to ogarnąć, żeby z 2 pinów od tego siedziska które mam teraz przejść na 3 pinową wtyczkę, która jest w fotelu.
  2. Koledzy niedawno kupiłem w dobrej kasie od znajomego siedzisko skórzane fotela kierowcy,bo moje było w koszmarnym stanie. I przy montażu napotkałem problem. Mianowicie wtyczka od podgrzewania z mojego siedziska ma 3 piny a podgrzewanie w tym co kupiłem jest 2 pinowe,bo to siedzisko z e38. Da sie to jakoś ogarnąć,żeby podgrzewanie działało?
  3. Koledzy mam podobny problem u mnie również strzela przy skręcie,dodam,ze sytuacja ma miejsce jak ruszam powoli lub manewruje na parkingu itp. Cale te cyrki zaczęły się jak pompa od wspomagania zaczęła się odzywać. Zrobiłem cała zawiechę z przodu amory do nich nowe łożyska,wahacze,łączniki,gumy stabilizatora,drążki kierownicze,bo i tak było do wymiany. Magiel nie ma luzów,bo szarpałem za drążki jak auto miało podniesiony przód. Zbieżność po wymianach zrobiona. Ponadto jak jadą po nierównościach to słyszę metaliczne stuki z kolumny i obstawiam uszkodzony krzyżak. Czy on może powodować te strzały przy skręcaniu? Bo chyba więcej już żadnej przyczyny nie ma? Strasznie mnie to drażni,bo już się cieszyłem, że będzie na tip top,cicho bez stuków i sama radość z jazdy,a tu znowu jakaś pierdoła wyskakuje. Źle ułożone sprężyny odpadają, bo problem pojawił się jeszcze przed remontem zawieszenia. P.S. Sorki za mój poprzedni post, ale pisałem na telefonie i nie zauważyłem, że temat nie jest odpowiednio zatytułowany przez wcześniejszego autora, dlatego zakładam nowy.
  4. przemek198787

    stuki przy skręcie

    Koledzy mam podobny problem u mnie również strzela przy skrecie,dodam,ze sytuacja ma miejsce jak ruszam powoli lub manewruje na parkingu itp. Cale te cyrki zaczęły sie jak pompa od wspomagania zaczęła się odzywać. Zrobiłem cała zawieche z przodu amory do nich nowe łożyska,wahacze,łaczniki,gumy stabilizatora,drażki kierownicze,bo i tak było do wymiany. Magiel nie ma luzów,bo szarpałem za drażki jak auto miało podniesiony przód. Zbieżność po wymianach zrobiona. Ponadto jak jade po nierownościach to słysze metaliczne stuki z kolumny i obstawiam uszkodzony krzyżak. Czy on może powodować te strzały przy skrecaniu? Bo chyba wiecej juz żadnej przyczyny nie ma? Strasznie mnie to drażni,bo już sie cieszyłem, że bedzie na tip top,cicho bez stuków i sama radość z jazdy,a tu znowu jakaś pierdoła wyskakuje.
  5. Pogłaskałem przed chwilą tą flanszę młotkiem przez polanko i się zeszło. Wyciek wytarłem. Jak dalej będzie się sączyć olej i rozłazić, to tak jak kolega dyzio pisał druga półoś plus nowy uszczelniacz i uzupełnienie oleju. Dzięki za radę, heh trochę spanikowałem, bo od razu nastawiłem się na jakieś mega koszty jak to zwykle w bmw bywa :D
  6. Koledzy niedawno zmieniłem sobie amory z tyłu i dziś zauważyłem, że prawej strony półoś nie weszła mi w most, zaczyna sączyć się olej, odstawiłem auto do garażu i czekam do jutra, żeby to naprawić. Jakieś sugestie od was jak się za to zabrać? Dla pewności zamieszczam fotkę http://images46.fotosik.pl/1556/8037a316f08dcfdem.jpg
  7. Tył wymieniony. Poprawa znaczna, autem przestało bujać i zyskało na stabilności. Niedługo wezmę się za przód, tylko to dłuższa robota bo od razu dojdzie wymiana tulejek na wahaczach, łączników i gum stabilizatora.
  8. Zakupiłem sachs advantage 4 sztuki razem z osłonami odbojami i podkładkami pod sprężyny 2050zł, w weekend pewnie wezmę się za wymianę.
  9. Decyzja zapadła dziś zamawiam sachsa. Co tam warto jeszcze przy okazji wymienić?
  10. Nikt mi w sklepie nie proponował, żadnych wkładów i szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę, żeby w e39 wymieniało się wkłady. Odnośnie tego linka z allegro z tymi amorami supersporta co myślicie?
  11. Koledzy nikt nie poratuje? Znalazłem w hurtowni sachsy do tego mtechnika za 520zł sztuka. Zastanawiam się jeszcze, bo może jest jakaś tańsza alternatywa. Czy warto rozważyć taką opcję jak w tej aukcji http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-komplet-bmw-e39-supersport-i2359063412.html. Proszę o opinie, bo naprawdę jestem w kropce.
  12. Przymierzam się do wymiany amortyzatorów w mojej buni. Z VIN-u wychodzi mi zawieszenie 704 M SPORTFAHRWERK. Pytanie moje jest następujące jakie amortyzatory dobrać do tego zawiasu, żeby wszystko było tak jak powinno? Co ewentualnie wymienić przy okazji wyrzucenia starych amorów? W necie znalazłem informacje, że występował jeszcze jeden rodzaj zawieszenia mianowicie 0226 Sportliche Fahrwerksabs . Ktoś zorientowany mógłby wyjaśnić czym się różnią oba typy? Napisane było na jakimś forum, że m 704 M SPORTFAHRWERK jest możliwość regulacji, prawda to?
  13. dzieki kolego za linka. Ja zamówiłem w hurtowni dzisiaj tuleje od e34 lemfordera. Jak nie podejda to wezme te z allegro. Swożnie mam ok w wahaczach,wiec dlatego zdecydowałem sie na same tuleje porządnej firmy zamiast kupować zestaw wahaczy za 500zł z allegro.
  14. Kolego bo gdzieś tam wyczytałem, że właśnie w wahaczu nr 11http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=31_0617&hg=31&fg=05 tuleje podchodzą z e34 i niby da się je wymienić, chciałbym potwierdzić tą informację, da radę zrobić coś takiego? Nie chciałbym ich w ciemno kupować.
  15. Dziś natknąłem się na filmik z youtube odnośnie wymiany tulei
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.