Skocz do zawartości

maczbil

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320

Osiągnięcia maczbil

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zapraszamy na I Rajdowy Piknik na Mazowszu, który odbędzie się 15 czerwca podczas Dni Drobina. Drobin leży tylko ok. 90km od Warszawy, 30km od Płocka i 40km od Ciechanowa. Impreza podobna w swym charakterze do bmw-challenge i abcup. Podczas Pikniku będzie możliwość odbycia jazd testowych wraz z pomiarem czasu po zamkniętych specjalnie zabezpieczonych i przygotowanych odcinkach szutrowych. Zapraszamy również kibiców oraz sympatyków sportów samochodowych. Trasa imprezy przebiegać będzie po szybkich i krętych odcinkach szutrowych przez co będzie bardzo widowiskowa. Oprócz zawodników niższych klas spodziewamy się przyjazdu kilku zawodników z mistrzostw Polski z najnowszymi topowymi rajdówkami. Dodatkowo po zawodach będzie możliwość spotkania i porozmawiania z zawodnikami, obejrzenia aut, a po wszystkim wzięcia udziału w obchodach dni Drobina podczas których zaplanowano szereg koncertów i ciekawych wydarzeń kulturalnych. -Do przejechania ok. 40 km „na ostro” po szutrowych szybkich OS-ach jakich nie powstydziłyby się mistrzostwa Polski - Dojazdówki ograniczone do minimum. - Biurokracja ograniczona do minimum. - Impreza organizowana przez rajdowców i dla rajdowców. - Organizatorom przyświecała zasada: Maximum bezpieczeństwa i zabawy, minimum formalności. http://www.rajdowemazowsze.pl https://www.facebook.com/RajdoweMazowsze
  2. a propos masy dlaczego teraz robią takie ciężkie auta? I bmw jest również w czołówce w tej niechlubnej cesze. Nawet jak zrobili "1" to jest ona tak potwornie ciężka jak na takie małe auto. Zupełnie bez sensu. A potem wydziwiają z jakimiś energy effiecieny zamist po prostu obniżyć masę.
  3. "lepsze" - miałem na myśli właściwości jezdne. Ale oczywiście lepsze zależy od zastosowań Lepsze na szosę są auta o niżej położonym środku ciężkości i z oponami o bieżniku szosowym. W terenie liczyć się będą inne parametry. No i oczywiście zawsze liczy się masa. Masa ma zawsze kolosalne znaczenie. Im auto lżejsze tym lepsze. To miałem na myśli.
  4. Dzięki wielkie za odp. Zwłaszcza wśród masy innych jest ona wyjątkowo cenna :D Ale ogólnie trochę jestem zawiedziony taką małą aktywnością forumowiczów w odp. na me pytanie. Bo X3 przecież zostało pomyślane do terenu. Nie ciężkiego, ale zawsze. Bo jeśli tylko szosa to są inne beemki dużo lepsze. A tak to po co kupować drogie, paliwożerne, ciężkie, małe w środku, duże na zew. auto, które na szose byle cinquecento objedzie. O przepraszam, nie byle, bo cinquecento to zacny samochód i X3 objeżdża jak chce.
  5. Krótka ankieta do forumowiczów. Jak oceniacie trwalość zawieszenia w X3 tzn. co i przy ilu km musieliście wymieniać w zawieszeniu i przy jakim typie użytkowania auta to mialo miejsce tzn. czy byla tylko jazda po szosie czy i po terenie.
  6. Witam wszystkich, Chcę kupić X3 i interesuje mnie jak to auto sprawuje się w terenie. Jeśli ktoś miał jakieś doświadczenia w tej materii to bardzo bym prosił o komentarz. Niestety na forum i na youtube nie znalazłem za wiele. Nie chodzi mi oczywiście by topić go w bagnach i porównywać z patrolem lub samurajem, ale nam nadzieję, że będzie sporo komentarzy, bo po co kupować auto o podwyższonym prześwicie skoro się nim nie jeździ choćby w lekkim terenie czy po bezdrożach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.