Skocz do zawartości

lobuz89

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia lobuz89

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. lobuz89

    E46 skrzynia biegów

    Witam. wymieniłem simering z tyłu skrzyni, i dalej jest wyciek oleju, kolega doradził abym wyciągnął tą część zaznaczoną na zdj https://zapodaj.net/bd57c950dcc97.jpg.html zawiózł do tokarza z nowym simering i żeby dotoczył, tulejkę?
  2. Witam. ostatnio po zapaleniu samochodu zapaliła się kontrolka od kontroli trakcji za chwilę check engine oraz EML i samochód zaczął nie równo pracować.... po paru gaszeniach błąd zniknął.... przy podpięciu kompa wyświetliło błędy. 08 PRZEPŁYWOMIERZ MASOWY POWIETRZA SYGNAŁ NIEPRAWIDŁOWY D3 ZAWÓR STEROWANIA BIEGIEM JAŁOWYM USTERKA MECHANICZNA 28 NIEPRAWIDŁOWOŚĆ PEDAŁY PRZYŚPIESZENIA I HAMULCA. byłem u mechaników to jeden obstawia przepływomierz a drugi przepustnicę.... przepływomierz był już wymieniany gdzieś ponad rok temu....
  3. lobuz89

    320i M52TU brak mocy

    Byłem na innym komputerze i wyskoczył taki błąd "41 czujnik wałka dolot"
  4. lobuz89

    320i M52TU brak mocy

    Witam.błędów na kompie brak check się nie zapala, samochód słaby jak by miał z połowę koni,po zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest trochę lepiej,po przekroczeniu 4 tys. na sek tak jak bym odjął gaz, zaczął też więcej palić, licznikowo przebieg ponad 210 tys posiada zamontowaną instalację LPG. Od czego zacząć?? może to być kat???
  5. Witam. Po nocnych opadach deszczu jak samochód stał rano tylna wykładzina pasażera lewa mokra, otworzyłem dzwi i zacząłem lać po szybie i woda zaczęła lecieć z dołu z pod tapicerki, rozebrałem dzwi okazało się że ta pianka jest po odklejana, i jak leci woda to po całej klamce oraz po tym przewodzie co jest od centralnego zamka płynie woda, czy to tak ma być?? czy brakuje tam w środku koło zamka od wewnątrz jakiej osłony? myślałem aby od wewnątrz tą klamkę z zamkiem owinąć dodatkowo folią aby woda spływała po foli a nie po zamku w dół, a i odpływy drożne
  6. nie wiem czy to pompa, bo rano pali dobrze, i nie raz jest tak że jak go zgasisz i odrazu zapalisz jest ok :) i gdy go znowu zgaszę odrazu i chce odpalić odrazu to kręci ze 4 sek... żeby złapać...
  7. przeczytałem też inne wątki na forum, i nie którym osobom też samochód zapalał po 4 sek kręcenia, i winowajcą był czujnik położenia wałka, Tylko że im wyświetlał komputer błąd czujnika...
  8. pojeździłem 2 dni i podpiąłem pod kompa i zero błędów a samochód dalej nie chce palic czasami, byłmeu mechanika to stanowczo wykluczył cewkę bo jak by była padnięta to by się już dawno błąd zapalił, podejrzewa czujnik położenia wałku, i teraz pytanie ja mam tam 2 czy jeden?? oraz czy jest prosta wymiana?
  9. jak sprawdzić która cewka?? bo ostatnio co zmieniałem świece po przestawiałem cewki....
  10. BOSCH ESI[tronic] tak ma na kartce napisane, gość mi powiedział że to będzie zepsuta cewka zapłonowa na 2 cylindrze...
  11. byłem dzisiaj a komputerze siemens MS 42 taki bład wyświetlił : PRZERYWACZ SPALANIA CYLINDER 2
  12. Witam. Posiadam 2.0 M52Tu na podwójnym vanosie 99 rok 150km, zawsze było że odpalał po pół obrotu rozrusznika, a od jakiegoś czasu muszę troszkę dłużej pokręcić rozrusznikiem i jak złapie to jakby nie odrazu na wszystkie świece. dwa dni temu wymieniłem na nowe świece NGK coś około 40 zł sztuka, posiadam LGP, podczas jazdy na PB i LPG żadnych błedów nie wyświetla, trzyma wolne obroty. Tylko podczas zapalania na PB tak jest....
  13. tuleje są dobre, mechanik jeden powiedział mi że to przez półoski i żebym je wymienił na inne,a drugi znowu mówi o dyfrze że jest do wymiany....
  14. Witam. Mam taki problem że jak zmieniam bieg i puszczam sprzęgło to słychać z tyłu takie głuche uderzenie,oraz gdy jadę powiedzmy 80 km/h i wcisnę gwałtownie gaz słychać też głuche uderzenie ale już mniej niż podczas zmieniania biegów ostatnio sprawdzaliśmy zawieszenie dyfra itp i wszystko jest bardzo dobre, mechanik powiedział że to może być wina półosi bo mają luz, samochód był na kanale zostawiony na luzie, i gdy poruszył lekko wałem to półosie też się ruszają, a podobno ma się ruszać tylko troche sam wał bez półosi czy to prawda?? łacznik elastyczny wału sprawdzony, i mam takie ekstra pytanie kto ma benzyne e46 mi się wydaje że mam za krótkie biegi, bo na trasie gdy jadę 100 km/h na biegu 5 to odbroty są 3 tys a gdy 140 km/h to już ponad 4 tys obrotów czy wszystkie benzyny taka maja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.