Skocz do zawartości

artuj

Zarejestrowani
  • Postów

    1 590
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artuj

  • Urodziny 15.03.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320D E91
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zawód
    Programista / Analityk / Bankowość

Osiągnięcia artuj

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. nopi, nie wiem czy wiesz, ale F33 jest już dostępne w xDrive :D
  2. W dużym skrócie tak. Chociaż istotniejszy jest użyteczny zakres tej mocy, zestopniowanie skrzyni, masa samochodu itp.
  3. Panowie, to jest jeszcze nic! Znajomy kupił Porshe Macan w dieslu. Jak to odpalił to mi szczena opadła. Brzmiał (na zewnątrz) jak muscle car a nie 3 litrowy diesel V6. Zacząłem drążyć temat bo coś mi to nie pasowało. Okazało się, że to nic innego jak głośnik w układzie wydechowym + sterownik: http://www.ebay.com/itm/CARGRAPHIC-Active-Sound-System-Exhaust-replacement-for-Porsche-Macan-Diesel-S-/261615554512 Coś mi się wydaje, że będzie nowy hit tego lata na mniej zaludnionych obszarach. Do F3x oraz F1x również można kupić gotowe kity:
  4. Kupiłeś samochód z przebiegiem 150 - 160 tyś km w samochodzie starszym niż 4 lata? To jest kręcony. Ktoś zadał sobie tyle trudu, że policzył przebiegi samochodów wystawianych na allegro. Widać dziwną prawidłowość: http://www.wykop.pl/ramka/2406308/cala-prawda-o-przebiegach-aut-uzywanych-w-polsce/
  5. Odsyłam to mojego wcześniejszego postu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=160961&start=30#p1158956. Po prostu do E90 trafiła seria wadliwych parowników, info z oficjalnych źródeł. Wygląda na to, że dopadnie prędzej czy później każdego kto ma samochód wyprodukowany przed wrześniem 2007. W moim przypadku nie wiem nawet, czy nie jest lepiej. Po odebraniu samochodu nie znalazłem żadnego śladu demontażu, wszystko działa jak przedtem i absolutnie nic w deszcze nie trzeszczy. Też z tego powodu unikałem naprawy jak ognia, jednak rozszczelnienie parownika nie dało mi już wyboru. Nie robiłem tego w ASO bo cenę podali zaporową, tylko w warsztacie który już w nie pierwszym moim samochodzie uratował klimatyzację: http://www.swiftautoklimatyzacja.pl.
  6. Kolega napisał, że raz działa a raz nie działa. Gdyby to była bateria, samochód powinien o tym poinformować na zegarach i/lub I-Drive. Kolejnym razem, jak pilot nie będzie chciał zareagować na otwieranie (funkcja zbliżeniowa) podejdź od strony pasażera lub bagażnika i spróbuj wtedy otworzyć. Tam są dodatkowe anteny. Jak pilot zaskoczy, to jest problem z anteną przy drzwiach kierowcy. Jak nie zaskoczy, to profilaktyczna wymiana baterii w pilocie nie zaszkodzi. Jak nie pomoże to trzeba podłączyć INPE i odczytać błędy z CAS, inaczej będzie zgadywanie.
  7. U mnie też na zimę się uspokajało. Jak klimatyzacja jednak chwilę popracuje i zaparkujesz samochód w słońcu to czeka Cię niespodzianka. Musi się tylko trochę ocieplić. Na końcu życia parownika zaczął mniej sypać, było to efektem już bardzo zaawansowanej korozji. Kolejnym etapem było jego rozszczelnienie. To czeka każdy parownik który ma ten objaw, ciężko tylko przewidzieć moment. To nic nie pomoże, może jeszcze tylko bardziej zaszkodzić. Uszkodzeniu uległ lakier który chroni aluminium przed utlenianiem. Tego procesu nie da się już odwrócić.
  8. artuj

    zepsute dvd

    Jak jesteś z okolic Krakowa to mogę Ci polecić dobrego specjalistę od tych tematów.
  9. Chyba w Hondurasie ... W preLCI pozostaje wyłącznie zakodowanie świateł na drogowych (http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=160325), montaż pasków led w atrapę zderzaka lub opcja najlepsza - wymiana reflektorów na LCI wraz z modułem świateł. To niestety jednak wiąże się z największymi kosztami. Nie oczekuj po tych markerach piorunujących efektów jak w LCI lub a już tym bardziej F30, F10 itd. Zdjęcia na aukcji ewidentnie były robione w czasie zmierzchu i do tego idealnie z przodu. Z pod kąta w słoneczny dzień praktycznie tego nie widać. Popatrz na mój avatar. W lampie siedzą fabryczne żarówki a jarają się lepiej jak w LCI. Po prostu odpowiednio zrobione foto w garażu bez dostępu światła słonecznego. Pozdrawiam
  10. Nawet z 320 zrobisz '335 look'. Oryginalne tłumiki jednak nie podejdą, ponieważ w 335D płytsza jest wnęka w podłodze bagażnika aby zmieścić drugi tłumik końcowy (są 2). Jednak nie ma problemu zrobić pasujący na zamówienie.
  11. Ewidentnie płyn do wymiany. Zdarzyło mi się przegrzać hamulce, jednak do miękkiego pedału było daleko. Hamulce w 320D szybko się grzeją jednak również stosunkowo szybko schładzają. Jest to zasługa kanałów powietrznych z przodu oraz wentylowanych tarcz również z tyłu. Nawet jadąc ostro, trzeba dać im odsapnąć i ograniczać ostre dohamowania gdzie to możliwe. Wystarczy odpuścić kilka zakrętów aby 3 dalej wycisnąć z nich co się da.
  12. Do momentu jak są zamknięte a przy pełnym naciśnięciu pedału przyśpieszenia się otwierają. Zależy to od dawki paliwa.
  13. Spadek dynamiki w M47N2 wynika głównie ze zużycia wtryskiwaczy / turbiny. Jak klapki na to mogą wpływać, kiedy pełne wciśnięcie pedału gazu maksymalnie je otwiera to nie mam pojęcia ...
  14. artuj

    Poprawiony dolot?

    Ciekaw jestem jak się to sprawuje w mocnym deszczu. Tak na oko to idealnie poprawia zasysanie wody ;)
  15. Proszę bardzo: Tutaj cały wątek ENG: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=444973&page=23 Jeżeli masz jakieś wątpliwości, to zapytaj się dowolnego tunera który ma hamownie wyłącznie RWD. To sprawdzony patent.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.