Skocz do zawartości

PISTOLPETE

Zarejestrowani
  • Postów

    273
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O PISTOLPETE

  • Urodziny 02.03.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    dizel od F
  • Lokalizacja
    Glasgow

Osiągnięcia PISTOLPETE

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Adaptacje wykonuje sie po kazdej wymianie oleju.Jest to praktycznie przywrocenie do ustawien fabrycznych. Do stylu jazdy dostosuje sie sama.
  2. Bo widzisz ,skrzynia potrzebuje 1-2 sekundy by zapiac bieg. To,ze wrzuciles"D" nie oznacza,ze skrzynia jest natychmiast gotowa do jazdy.Tzn.przekaladasz na "D" odczekujesz ta sekunde lub dwie i dopiero jedziesz.Sterownik w skrzyni musi miec czas na zareagowanie na Twoje poczynania.
  3. 200Nm z litra w benzynie brzmi baaaardzo optymistycznie. Troche ponad 100 sie zgodze.Mocno wysilone maja po ok.150-180Nm.Ale nie ponad 200. Diesle,zgoda. Sam mam malego diesla,ktory przy pojemnosci 1.6l ma ponad 270Nm. Problem jednak jest w tym,ze ten silnik pieknie jezdzi do powiedzmy 80-100 km/h.Pozniej niestety brakuje juz mu tchu.
  4. 1.0 ecoboost - 3 cylindry,126 koni,170Nm. Prawie sie w to wpakowalem.Bialy Focus na ladnej feldze z max wyposazeniam.Sliczne auto. Jazda probna rozwiala jednak cala fascynacje tym autem.Do 2000rpm to nie jezdzi,zero "dolu".Zeby cokolwiek wycisnac z tego silnika trzeba go caly czas "krecic" co kompromituje ekonomie.Zero przyspieszenia przy wiekszej predkosci,kazde wyprzedzanie to redukcja. Ogolnie mul straszny.OK.jesli ktos jezdzi jak emeryt i ceni sobie niskie spalanie.Dla mnie jednak porazka. Co do modyfikacji silnika...hmmmm mocno bym sie zastanowil zanim bym cos "dlubal" przy tym cudzie.Ten motor juz fabrycznie jest wystarczajaco wysilony. Sa jednak firmy,ktore kreca te silniki nawet do prawie 170 koni i ponad 200 Nm.Pytanie tylko,jak dlugo taki silnik wytrzyma?
  5. Z tylu silnika lubi cieknac. Praktycznie nie do zdiagnozowania przy malym wycieku.Parcieje uszczelka na zlaczce powrotu do chlodnicy i lekko puszcza,a ze jest goraco to natychmiast odparowuje.
  6. Od spodu. Podepnij sie pod rozrusznik.Gruby przewod idze bezposrednio do aku."+" pod rozrusznik "-" do nadwozia.
  7. Golas straszny ale prezentuje sie ladnie. Dbaj o nia a bedzie Ci sluzyc.
  8. Roznica jest w cenie i prestizu. Bo kiedy powiesz,ze jezdzisz (dla przykladu) M135i to na twazach rozmowcow bedzie zazdrosc,ale kiedy powiesz ze jezdzisz 1M to bedzie podziw. To co pod maska w tym przypadku nie jest istotne.Liczy sie ///M a nie M-pak. M235i nie jest prawdziwym M bo to M235 a M2 jak narazie jeszcze nie ma.
  9. Nie ma potrzeby zlewac oleju do wymiany odmy.
  10. Byc moze sama pompa jest uszkodzona.W srodku sa zawory sterujace,ktore mogly ulec uszkodzeniu. Niestety z tego co sie orietuje pompa jest nierozbieralna wiec czy to ona jest problemem dowiesz sie dopiero po wymianie.
  11. PISTOLPETE

    co to za guziczek ?

    Czyli najlepszym rozwiazaniem jest "nacisnac i obserwowac co sie stanie" :wink: Do czegos to sluzy a na detonator mi nie wyglada,wiec raczej nic nie wybuchnie :mrgreen:
  12. PISTOLPETE

    co to za guziczek ?

    Nigdy nie siedzialem w F11,ale jak dla mnie wyglada to na przelacznik single/dual zone.Znaczy albo ustawiasz temperature osobna dla obu stron,albo pokretlem kierowcy ustawiasz obie strony.
  13. Na pierwszym zdjeciu wyglada pozytywnie.Pozniej...hmmmm Fajne auto bylo a teraz robi sie festyn. Kierunkowskazy Made in China,felgi rodem z merca C classe Osobiscie wywalilbym brewki,zalozyl clear z tylu i ogarna wnetrze(nowa kierownica,galka zmiany biegow,moze skora).Tyle. Felga na pierwszej focie tez zle nie wyglada. Po zmianach duzy minus. No ale ja jestem staroswiecki i lubie ori z subtelna nuta ladnego kola :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.