Skocz do zawartości

Szkarlat

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ###

Osiągnięcia Szkarlat

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Odebrałem furę, okazało się, że jedną świecę wyrwało z mocowania. Po naprawie chodzi jak złoto :)
  2. Witam, Samochód to E36, seryjnie było 320, od kilku lat po swapie jest 2,8 na podwójnym vanosie. Problem pojawił się około dwóch tygodni temu, kiedy uruchomiłem ciepły silnik i można było odczuć wyczuwalne wibracje na budzie na biegu jałowym. Przy wchodzeniu na obroty czuć szarpnięcia, jakby wypadały zapłony. Samochodem dało się jechać chodź był wyczuwalnie słabszy Teraz najciekawsze, na następny dzień, po zapaleniu rano gdy silnik był zimny, autko chodziło całkiem normalnie aż do momentu przejechania 5-10 km aż się dobrze nagrzał i wtedy jazda z szarpaniem przy wchodzeniu na obroty zaczynała się od nowa. To co dodatkowo udało mi się zauważyć: -obroty nie falują na jałowym, nie widać też szarpnięć na obrotomierzu -dopóki silnik się nie zagrzeje to samochód chodzi całkiem normalnie, ma przyśpieszenie i nic złego się nie dzieje -auto na zimno i na ciepło zapala bez najmniejszych problemów Jestem ciekaw czy kogoś z Was spotkało coś podobnego. Fura w piątek poszła do warsztatu, także w przyszłym tygodniu pewnie będę mądrzejszy. :) Pozdrawiam
  3. Witam, proszę o rozkodowanie WBAAL71020KE40843 dzięki
  4. Dzięki Marcus za zainteresowanie się tematem :) Jedna rzecz mnie tylko zastanawia, piszesz o braku zamiany sterownika, rozumiem, że chodzi Ci o sterownik silnika. Otóż razem z EWS kupiłem sterownik silnika oraz pestkę z kluczyka, także te trzy elementy pochodzą z jednego samochodu. Problemem jest tylko brak przesyłu sygnału z pestki do EWS (rozrusznik nawet nie ruszy) i tutaj miałem pytanie czy jest jakiś prosty sposób aby przeszczepić sam system przesyłu sygnału. :)
  5. Witam, Mam do was pytanie w związku ze swapem, który opisywałem w tym temacie kilka stron temu. Została mi już ostatnia prosta czyli trochę elektroniki i oczywiście wychodzą pewne problemy i mam nadzieję, że podpowiecie mi najlepsze rozwiązanie. Problem polega na tym, że po włożeniu m52b28tu do E36 w man. nie przeprogramowywałem EWS dawcy, który był na automacie, a udało mi się dostać nowy sterownik, EWS i pestkę z kluczyka z od auta z takim samym silnikem w manualu. Problemem jest to, że u mnie w E36 był EWS 2, natomiast nowy sterownik ma EWS 3. Kumpel, który to przekłada mówi, że problemem jest połaczenie między EWS a pestką z kluczyka, ponieważ w E36 były jakieś inne wejścia i kostka która był wpięta do modułu EWS i przekazuje sygnał ma inne wyjścia i nie ma prawa to działać. Moje pytanie brzmi, w jaki sposób to obejść, czy przełożenie kostki z samochodu z EWS 3 rozwiąże sprawę?? p.s. mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłem mój problem, w razie jakiś dodatkowych pytań piszcie :)
  6. Witam, Mam do was pytanie w związku ze swapem, który już jest prawie skończony tylko został problem ze sterownikiem. Kolega, który przekładał silnik m52tub28 z E38 anglik z automatem, do mojej E36, powiedział mi że sterownik, który był w E38 o nr 1430844 ( 5wk90329, DME MS42) ze względu na jakiś specjalny rodzaj transmisji danych ze sterownikiem automatu nie może być wykorzystany do sterowania tym silnikiem z manualna skrzynią ponieważ mogą wystąpić problemy w działaniu. Chciałbym was zapytać czy to prawda oraz jeżeli ewentualnie trzeba kupić inny sterownik odłączony od auta z manualną skrzynią to musi mieć ten sam nr części jak ten z automatu czy można dostać jakiś inny z nowszym programem, który też będzie działać( widziałem na allegro że były takie same sterowniki o nr 1430844 z ręczną skrzynią ale tylko w anglikach)?? Proszę o jakąś pomocną odpowiedz, ponieważ nie chcę na darmo kupować złego sterownika.
  7. Witam, Proszę o rozkodowanie: WBAGF41040DK33517. Pozdrawiam i dziękuję
  8. Witam Proszę o rozkodowanie, radio buisness cd rds nr:BP3850S9483491 z góry dziękuje i pozdrawiam
  9. Zamierzam na dniach jechać obejrzeć samochód, dlatego proszę o rozkodowanie: WBACE51020EN69913 Dziękuje i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.