Witam, Mam do was pytanie w związku ze swapem, który opisywałem w tym temacie kilka stron temu. Została mi już ostatnia prosta czyli trochę elektroniki i oczywiście wychodzą pewne problemy i mam nadzieję, że podpowiecie mi najlepsze rozwiązanie. Problem polega na tym, że po włożeniu m52b28tu do E36 w man. nie przeprogramowywałem EWS dawcy, który był na automacie, a udało mi się dostać nowy sterownik, EWS i pestkę z kluczyka z od auta z takim samym silnikem w manualu. Problemem jest to, że u mnie w E36 był EWS 2, natomiast nowy sterownik ma EWS 3. Kumpel, który to przekłada mówi, że problemem jest połaczenie między EWS a pestką z kluczyka, ponieważ w E36 były jakieś inne wejścia i kostka która był wpięta do modułu EWS i przekazuje sygnał ma inne wyjścia i nie ma prawa to działać. Moje pytanie brzmi, w jaki sposób to obejść, czy przełożenie kostki z samochodu z EWS 3 rozwiąże sprawę?? p.s. mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłem mój problem, w razie jakiś dodatkowych pytań piszcie :)