Skocz do zawartości

vasyl501

Zarejestrowani
  • Postów

    243
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O vasyl501

  • Urodziny 29.06.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e-39 ,530i ,2002 kombi,m54
    gaz- lpgTEch 316,kme Gold,Barracuda;
    ford mondeo 1.6 clx
  • Lokalizacja
    grudziadz/bremen
  • Zawód
    elektryk

Osiągnięcia vasyl501

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. nie. tylko m54b30 w r6 jak i v8 te 3,5 i 4,4 litra ale tam jest inny soft .trzeba uwazac na numerki :D
  2. vasyl501

    528i 96r utrata mocy

    i co wröcilo? bo zapmniales dla potomnych napisac :duh:
  3. i co dalej z ta nieszczelnoscia i spalaniem ,bom ciekaw i tez stoje nad dylematem spalania 20+ i pröbä dymowa :oops: :mad2:
  4. vasyl501

    [E39] 528iA Pali 20+

    co za dzieciak i chyba z wioski. to skasowac hama profil z klubu..i pozamiatane.. zobaczymy jaki bedzie cwaniak jak mu sie znowu cos sypnie... ja tez siedze godzinami ,nocami na forach us i rosja , i w garazu w h.j ale jak cos znajde to zawsze dziele sie info... bo po to to tu jest.... najgorsze cwoki i paparuchy tak sie zachowuja .... :cry2: wziol zabawki i poszedl do innej piaskownicy :mad2: milego dnia FJ.ucie
  5. opisz dokladnie gdzie miales pekniecia. ja mialem jedna ryse pod 4-5 cylinder jest sruba i od niej szla rysa dl 3 cm ku görze czyli jakby w strone cewki.. a drugie gdzie masz ? jak robiles dym test ?prosze opisz szczegölowo :mad2:
  6. też mam eu2 wgrane. wywalone tylne sondy. soft zmodifikowany by bagor. i jeszcze dzieki stronie wiki E39 agresywniejsza mapa przepustnicy. vanosy, i obnizona temp silnika. a takze przy wylacz klimie dotryski benzyny w tlumik. powodujac strzelanie z tlumik. dziala takze z lpg
  7. chodzi o jaks wskazöwke jakies info. wiesz o co kaman. to po co jest to forum? bo chyba. komus cos sie omylilo
  8. witam. sprzet jaki kable soft? ista d mam inpa ncs mam i umiem. ale programator do abg czy ews nie robilem i nie mam. ale mysle zebym sie nauczyl i dal rade. mam mrs4, ver. 3,6 czy to starczy aby cos odblokowac czy wazny jest nr czesci bmw. ktory nr jest wazny? aby porownac przy zakupie. czy w ramach edukacyjnych sprobowac go odblokowac? ale jaki procramator kupic? i czy pa soft dalo by sie zmienic wsad. i skad je wziasc? czy sa w bazie danych inpa czy ista.?
  9. witam .mozesz bardziej rozwinac ten temat,bo mam podobny blad jak pröbowalem wykasowac mate pasazera ,bo czasem mi wyskakiwal blad airbag ,a nie bylo zapisane bledu. teraz mam 10 bledöw w airbag mrs4 c.12.16 w tym takze 240 plad intern fehler :cry2: pomozesz?
  10. dobrze tylko was 2 zrobilo ten mod. bo ja mam O2modPilot ,napewno znacie .zaslepka z odmy zdjeta ta mala jedyna i ten kröciec polaczony wezykiem Fi4mm z kolektorem z tylu od strony grodzi,tam gdzie sa w m54 dwie zaspleki. oczywiscie splyw do misy zaslepiony ,,,to tez pokazuje ziomek z yt"Garazowe Hobby". :mrgreen: tu sie udzielal tez w tym watku.. tylko mam podst pytanie .bo nie ma na yt zadnych filmöw..a co ogladam po amerykancku to wszyscy montuja ten PCV ventyl ale odwrotnie..czyli ten gruby gwint jest wkrecany w pokrywe zaworöw.. :mad2: wiec o co tu chodzi ,,bo w usa autach i hondach jest inny uklad odpowietrzania ,czy stosuja iine wentyle o odwrotnym dzialaniu? :cry2: prosze o wyjasnienie tej kwestii albo jakis film dokladny pogladowy..
  11. witam .kolego buckey lub reszta ,ktörzy zalozyli sobie ten Mod z PCV FV345 moga opisac jak to sie sprawuje po dluzszym uzytkowaniu? jak dokladnie dziala ten ventyl?dziala w jedna a druga blokuje na zasadzie diody w elektronice ? czy puszcza z jednaj strony z jaka sila ?ile cisnienia? i czy sa jakies zamienniki tego pcv tu w europie bo z usa chca 15 dolcöw za sama przesykle ,chore. i jak to tak poprawia reakcje na dodanie gazu i spalanie oleju , to czy nie uszkadza to w szybszym stopniu uszczelek i siemeringöw? :duh: pozdr . z bremen
  12. witam . m54b30 ponad 350tys km automat.jazda dynamiczna. wymiana co 10tys km z plukanka na zmiane raz pro tec (zielona) a raz LM plukanka czarna PRO. auto mam od 2009 roku. wymiana albo co rok albo 10000km od 4 wymian uzywam plukanek i olej valvoline 5w50 vr1. 20000km uzylem archoil AR9300. teraz pytanie ,czy po tych manewrach z plukankami ,byl silnik odpowiednio wyczyszczony ? #dodam ze plukanki trzymam po 2 godz na jalowym .bo 15 min mozna se w buty wlozyc. :cry2: bmw exepert z wroclawia tez tak doradzali zeby plukanke ponad 1 godz trzymac ,bo od godzina dopiero brudy sie zaczynaj rozpuszczac. teraz mam zakupione vr1 5w50 i plukanke PRO TEC engine flusch... i co dalej wlac ?jak bedzie juz nowy olej? lepjej 9100 ,ar 9300 czy ta dluga ar2300(na 10.000km)? na zmienolej.pl maja 9100 ale 9300 nie ma dostepna. jak zakupywalem 2 lata temu AR9300 to koszt byl 200 pln a teraz kosztuje 360pln. jak by byla taka lipa to by chyba nie drozalo o 60% :mad2: pozdrawienia z bremen a jeszcze dodam w ramach ciekawostki ze oleju wchodzi 6,3l a po uzyciu plukanki LM trzymanej 2 godz na jalowym zlecialo czarnej smoly oklo 8 litrow..ja i mechanik bylismy w szoku -skad to sie wzielo? moze ktos ma jakies wytlumaczenie na taki objaw. dodam ze auto bylo w szwajcarji na 1 wlascicielu do 230 tys na castrolu chowane ,czyli wymiany co 25 tys km, jak ASO/bög przykazal :duh:
  13. witam .soft mialem pöl roku. wgralem go bo mialem 12 sek do setki i spalanie 22 l LPG.myslalem ze to cos pomoze w osiagach. kumpel stawaial jeszcze na przeplywke,chociaz bledu nie pokazuje i wartosci ma niby ok .osiaga 560 jednostek na 3 biegu przy pelnym bucie. na jalowym ma 17 czyli jak kazda 530i. tez czytalem na niemieckich i angielskich forach ze to moze byc konwenter, ale zastanawai mnie dlaczego nie mam w zakladce analog info od predkosci antriebwelle ,czyli napedu . a czujnik turbiny pokazuje oboroty. moze byc ze czujnik padl. wymienialem dwa razy olej w asb raz byl LM a drugi raz byl Revanoil. koles z dziadkowozöw pisal mi ze moze dlatego ze mechatronika nie przeczyscilem jak wymienialem olej, i on spowodowal uszkodzenie kosza C ktöry urwal czujnik obrotöw walu ktöry jest w skrzyni pod mechatronikem. ale czytalem tez ze najczesciej pada kosz/sprzeglo A te piersze,bo ono udziela sie we wszystkich sekwencjach biegu,a dalsze kosze sa mniej uzywane. moze byc ze to wandler/konwenter bo mam juz 350tys nalatane.i chyba to orginal. uslizgi moze mial wczesniej bo Lastsignal w skrzyni mialem na ponad 700 jednostek i te slabe osiagi i duze splanie mogly byc oznakami powolnej smierci skrzyni/konwentera. :mrgreen: dalsze uwagi mile widziane. w planie mam ,na dniach, pomierzyc opornosc wszystkich czujniköw w skrzyni jak i wentili i EDS.mam rozpiske i tabele. jak bedza ok, to spuszcze olej i odkrece mise i spr czy sa opilki na dnie i magnesach. jak beda to chyba oznaka ze konwenter do regenereacji..jak i cala skrzynia. mam kolesia co robi to za 1000€ na rok gwarancje .skrzynia i konwenter :cry2:
  14. wita m mam maly problem z ASB za kazdym nowym odpaleniem jest ok. wrzucam r lub d i nic po puszczeniu hamulca nie jedzie i w inpa nie pokazuje obrotöw z antrib welle czyli wejsciowy input obr silnika do skrzyni. jak dodam gazu tak na 1500 to jest walniecie w plecy ,wskakuje tryb awaryjny i obroty z czujnikow jak i turbiny i napedu pokrywaja sie,czyli dubluje to egs w trybie awaryjnym.tak podejrzewam. :mad2: i auto jedzie jak mul na 4 biegu tylko i slaby wsteczny . i tak w kölo .jak zgasze silnik i zapale to znowu zero bledu ,i auto nie jedzie itd tylko obroty turbiny sa pokazywane w zakladce analog w egs. musze jescze zczekowac dme i inne sterowniki np.abs ,przeplywke czy przepustince. albo napiecie ladowania.bo czytalem ze te dane jak sa mylne to asb tez moze miec zle dane i wchodzi w tryb awaryjny. dorwalem w pdf rozpis pinow na wtyczce i kompie EGS do spr opornosci czujnikow i ventyli jak i EDS 1,2,3 mv1,2,3 pomocy ,co robicc? :search: stan oleju sprawsdzalem. jeszcze te czujniki spr ,jak bed ok. to zwale mise i zobacze czy wiory metalu sa na dnie i na magnesach
  15. witam odme wymienialem z wezami jakies 2 lata temu. zaslepki z tylu kolektora te 2 nowe. instalka lpgtech316wtryski baraccuda red.kme gold + obd scaner (korekty ltft kolo 0 na obu bankach)wpiety do sterownika lpgtech. vanosy robilem pöl roku temu we wroclawiu na olsztynskiej u LEO. sprawdzali mi przy okazji rozrzad na pryzmach (330 tkm) stoi idealnie jak fabryka. deckel wymienialem uszczelke 3 razy az doszlem do wniosku ze mialem pekniety dekiel /rysa 3 cm/ teraz juz jest dicht... lambdy przed katem bosch wymienione na LSH025 orginaly. zadnych bledöw w inpa ,mam DIS, Torque pro jak i Carly für BMW..zero bledöw ,korekty w normie. nowy org czujnik polozenia walka ssacy wymieniony. alternator po regenereacji kompletnej. :mad2: i dalej niewiem czy one tak maja palic ,bo jak czytam ze ludzia pali 13 srednio to sie bardzo dziwie czy nie mam jakies dziury w tlokach. a kompresje mam 17 bar na wszystkich tlokach. i 2 bary cisnienie oleju przy 2000 obrotöw. robilem przy kazdej wymianie plukanke LM i trzymalem ja na jalowym 2 godz.a nie jak pisza 15 min. tak tez LEO zaleca. olej VR1 5w50 soft w skrzyni asb od Alpiny. a i te spalanie takie mam od zawsze czali jak kupilem te auto w 2009 roku .a w 2011 zagazowalem chama. :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.