Skocz do zawartości

mienczyslaw2

Zarejestrowani
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Mercedes Viano 639
    było: E90 328iA '07 i wiele innych

Osiągnięcia mienczyslaw2

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Tak, są składane, jest to opcja. Co do ogłoszenia to na odległość nikt nie powie, mocowania zwalniające oparcia są bagażniku. A tak na marginesie koło "lift'u" to ona nawet nie stała.
  2. A spróbuj zamienić żarówkę z lewej strony na tę z prawej ale nie od przeciwmgielnych tylko stop/pozycja (klosze w błotniku) i zobacz co się będzie działo.
  3. A dzieje się tak tylko na światłach mijania czy też pozycyjnych? Teraz nie pamiętam czy jest tak w BMW czy w Mercedesie, ale jak spali się włókno żarówki od pozycji to jej zadanie przejmuje inna żarówka (właśnie chyba przeciwmgielna). Więc zacznij od sprawdzenia żarówek i ich styków.
  4. Nie za bardzo rozumiem Twój dylemat. Mechanik Cię nie okłamał, masz potwierdzenie w moim opisie, a co do serwisu...droższa roboczogodzina, opłata za piękny salon i kawę itp. Nikt nie zagląda do Twojego portfela i nie podejmie za Ciebie decyzji, zrobisz jak uważasz. Odnośnie oleju to co mają powiedzieć, przecież BMW go nie produkuje. Też go kupują gdzie taniej, przelewają do własnej puszeczki i sprzedają 4x drożej.
  5. Producent zaleca co 80, natomiast właściciele co 60 :mrgreen: Sprawdziłem i dokładnie 11 Nm a nie 10.
  6. Całość wyniesie Cię 600-700 złotych (już teraz nie pamiętam, w którymś temacie byłem świeżo po wymianie i dane były bardziej aktualne), w zależności gdzie będziesz kupować. Oleju wchodzi niecałe 5 litrów (przy wymianie statycznej od 4,3 d0 4,8). Musisz kupić to co wkleiłeś czyli: uszczelka, filtr, uszczelka filtra, nowe śruby aluminiowe (koniecznie dokręcać kluczem dynamometrycznym z siłą 10Nm - bardzo łatwo je ukręcić i będzie ciekło) no i jeszcze korek spustowy i korek wlewowy ale z tym nie ma spinki i można pominąć. Olej może być każdy byle Dextron VI. Przy wymianie uważać na uszczelkę filtra, trzeba dobrze poświecić do środka w jednym miejscu jest mały uskok na wąziutki śrubokręcik aby ją wydłubać. Tutaj masz dokładnie wszystko co potrzeba: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VA33&mospid=49547&btnr=24_1103&hg=24&fg=15, oczywiście bez miski i magnesu.
  7. Manetką bc ustawiasz ikonkę oponki z wykrzyknikiem, wciskasz reset na 1-2 sekundy, puszczasz i wciskasz reset po raz drugi na dłużej (5-10 sekund) do momentu wyświetlenia potwierdzenia resetu. Jakoś tak to jest, zresztą wpisz w wyszukiwarkę bo było o tym ze sto zapytań :search:
  8. Oj Łukasz, sprawdź sobie jaką masz skrzynię, bo do 328 do końca (albo do liftu-już teraz nie pamiętam) wsadzali GM :shock: . A w niej zalecają wymianę oleju co 60.000
  9. A to przepraszam, nie wiedziałem co autor ma na myśli :oops:
  10. Po numerze vin można ustalić z jakim wyposażeniem auto zjechało z taśmy produkcyjnej, w skrócie co zamontowali w standardzie a co jako dodatki.
  11. 1. Rozkoduj VIN 2. Jeżeli był to szukaj tutaj: http://www.realoem.com/bmw/select.do
  12. Zerknij tutaj: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VA37&mospid=49547&btnr=52_3194&hg=52&fg=20 Co do podłokietnika przedniego to jak pamiętam trzeba wymienić całość, wprawdzie e92 ale technika ta sama:
  13. Może się nie znam ale wydaje mi się, że raczej jest bez asystenta. Jakby miało asystenta to by był fotoreceptor (czy jakoś tak) na środku pałąka. Zresztą sprzedający chyba wie ile takie lusterka kosztują, tu byłaby mega okazja. Ale dla potwierdzenia niech się wypowie ktoś mądrzejszy lub kto coś takie coś ma. Co do tego czy pasuje i gdzie pasuje to nie mam pojęcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.