Skocz do zawartości

bartek bmw

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e90 m47/T2 2,0d 163KM 2005r.

Osiągnięcia bartek bmw

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. potwierdzam to co piszę m.in. Fidoo. Trzeba ułamać plastik i soczewka wyjdzie. Miałem lampę wyjętą i się namęczyłem. Nie wiem jak Ty to zrobiłeś bez wyjmowania. :))
  2. Witam. Przeczytałem cały temat. Wczoraj wymieniłem termostaty. Auto mam 2 miesiące i dopiero znalazłem ukryte funkcje. Ciekawe od kiedy uszkodzone to było. Wymiana termostatu egr pomogła jedynie szybciej uzyskiwać temp 65st. I w środku lepiej grzać. Można było dmuchać bez oporu (jak to już koledzy wcześniej pisali). Sporym problemem okazało się spuszczenie płynu. Szukałem, jak ktoś wspominał korków spustowych gdzieś po bokach chłodnicy, ale w końcu zdjąłem jakiś wąż na spodzie i spuściłem. Reszta tak jak tu już ktoś opisywał. Bez kanału sobie poradziłem, ale dla spuszczenia tego płynu by się przydał. Temp pokazuje mi 88 -90st. Zobaczymy jak długo.pozdrawiam
  3. Witam. Chciałbym odczytać dane z modułu świateł, ale zarówno jak próbuje wejsć w jego pamięć lub pamięć np skrzyni biegów, wyskakuje taki komunikat. Dopiero zaczynam zabawę z inpą. Czy coś się sknociło przy instalacji? auto bmw e90 163KM 2,0d http://img405.imageshack.us/img405/1210/beztytuujgjgkjgkjg.png Uploaded with ImageShack.us
  4. Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, czy w e90 można jakiś przekaźnik czy bezpiecznik wyjąć i tym samym unieruchomić auto. Jestem umówiony na poniedziałek, na założenie zabezpieczenia, ale na weekend chciałbym jakoś unieruchomić samochód. silnik 2.0d rok 2005, 163KM. Byłbym wdzięczny za wskazówki.
  5. Dziękuję za szybką odpowiedź i pomoc. Pozdrawiam serdecznie.
  6. Witam. Proszę o rozkodowanie VIN bmw M6 B780618
  7. odświeżę temat. W jaki sposób i czy można skasować luz w e36. Wiem gdzie jest ta śruba, chyba dokładnie jest na klucz 17, ale ona posiada w środku taki jakby plastikowy, jak już wcześniej ktoś napisał, kapturek. Czy w e36 jest jakaś pod tym kapturkiem śruba-na imbus czy wkrętak, czy wystarczy tą śrubę na klucz 17 lekko dokręcić? Nie mam wycieków, mam luz na lewym kole, wiem że to luz na maglownicy, jest on na całej listwie, nie tylko, gdy koła są ustawione na wprost, stąd może taki zabieg mi pomóc.
  8. bardzo fajny temat i opis. właśnie naprawiłem sobie ten moduł. Już od dłuższego czasu miałem z nim problemy, wycieraczki przestawały działać, pomagało ponowne uruchomienie silnika. Jednak ostatnio rzadko działały. Miałem zamówić na allegro, pamiętając o zgodności numerów na obudowie tego modułu. W ostatniej chwili zauważyłem ten temat. Nie miałem nic do stracenia, bo jakby co, to już miałem upatrzony moduł na allegro z tym samym numerem. Wyjąłem rozebrałem wg wskazówek. Przeczyściłem drobnym papierem i bez czarnej obudowy podłączyłem do wtyczki w bmw i obserwowałem te przekaźniki. 1 przekaźnik miał problem żeby działać, styki już były wypalone. Wziąłem lutownicę i tylko przy jednym styku na płytce przylutowałem odrobinę cyny. Następnie tym drobnym papierem(gramatura 1000) delikatnie ścierałem do uzyskania płaskiej powierzchni. Poszedłem zamontowałem i działa. Nie sądziłem, że mi się to uda. Mam w kieszeni 50zł. Dziękuję za super opis ze zdjęciami. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.