Skocz do zawartości

larry

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d 2006
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia larry

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. mi przy 230kkm kontrolka nie zapaliła mi się ani razu, nie zauważyłem nigdy tez wypalania sie. raz na 2 tyg jadę na pobliska ekspresówkę i robie 20 km przy dużej prędkości zeby wypalic, poki co dziala
  2. rzeczywiscie wycieraczki wydaja sie byc bardzo nisko w pozycji spoczynkowej,przejda sniegi to sprobuje podkrecic, dzieki bardzo za podpowiedzi pozdrawiam
  3. witam, ostatnio wymienilem przednia szybe, wstawiona niby taka sama, pilkington,w autoryzowanym, ale zauwazylem ze wycieraczka po stronie kierowcy nie dociera szyby do konca lewej krawedzi(patrzac z perspektywy kierowcy), pozostawia pas ok 5-6 cm od krawedzi. nie pamietam jak bylo przed wymiana ale teraz rzuca mi sie to w oczy czyli raczej na starej szybie musiala docierac do konca. czy ktos z was mial podobny przypadek? czy mozna doregulowac w jakis sposob wycieraczki? z gory dziekuje za ewentualne podpowiedzi, pozdrawam
  4. chcialbym otrzymac komentarz od osoby/osob ktore takie cos probowaly - typu 1. tak otwieram co ....tys km,za kazdym razem sa brudne, prosta praca, tania, wymieniam podstawowe uszcz itp dzieki temu wymienilem juz 2 klapki bo byly luzne tak wiec warto bylo otwierac itd.. lub 2. nie ma sensu, zbyt duzo pracy, wiecej szkody niz pozytku z takiej inspekcji poniewaz ...itd cos od kogos kto ma w tym doswiadczenie, teoretyczne dywagacje sa zawsze przydatne ale czesto bez konkluzji
  5. podsumowujac urwanie sie klapki jest spowodowanie osadzaniem sie nagaru, wyrabianiem trzpienia, poluzowaniem sie klapki na trzpieniu. z tego co rozumiem to podstawowe powody...reszta to tylko konsekwencja. w takim razie pytanie - czy wy otwieracie czasami kolektor zeby sprawdzic ich stan, podczyscic, wymienic uszczelnienie itd...? profilaktycznie, zeby w spokoju przejechac kolejnych pare km PS - Arcisz dzieki za fajny link, ciekawe informacje ale podejrzewam ze na zdjeciech sa przypadki ekstremalne zabitych przewodow nagarem dla zachecenia wystraszonych klientow na ich modyfikacje. podejrzewam ze normalnie wyglada to o duzo lepiej. prosze o komentarz
  6. Panowie, troche ciarki przechodza po czytaniu postow odnosnie szkod wyrzadzonych przez urywajace sie klapki na dolocie. wymontowanie klapek widze tez ma podzielone opinie. czy wy robicie jakies profilaktyczne inspekcje tych klapek, czyszczenie, wymiana jakis elementow, uszczelnien etc...? pozdrawiam,
  7. larry

    funkcja REST

    witam, Panowie, mam pytanie odnosnie funkcji rest - czesto podczas trasy nocnej musze sie zatrzymac na komara, do tej pory nigdy nie zostawialem funkcji rest wlaczonej gdyz nie jestem pewien jak dlugo bedzie dzialala i boje sie obudzic z rozladowanym akumulatorem. nie wiem jakie jest obciazenie akumulatora przy wlaczonej funkcji domyslam sie ze funkcja sie wylaczy przy wystudzeniu plynu chlodzacego - pytanie - czy akumulator jest w jakis sposob zabezpieczony? pozdrawiam
  8. bylo tak ze jezeli diesel zawieral powyzej 5% estrow to na dystrybutorze musiala byc informacja ze paliwo zawiera biododatki, ponizej 5% nie musieli tego pisac, na BP do tej pory nie ma informacji ze disesel zawiera dodatki i tam tankuje z nadzieja ze tych dodatkow jest mniej, ale tak jak pisze Jacek85 mozliwe ze od poczatku roku sie to zmienilo i wszedzie jest 7%...
  9. brak wskaznika temp silnika wprowadza w zaklopotanie i miesza w glowach przy takich tematach, mi tez podskoczylo spalanie,podjechalem spr temp i sie okazalo ze jezcze na 50stC... ale z tego co wiem BMW poprawilo sie w nowej trojce i zamontowali wkaznik temp .... oleju:) bez komentarza....
  10. mi przed 300km trasa padl wiatrak, pare godz w samochodzie w kurtce i z parujacymi szybami, po otwarciu okazalo sie ze listek z filtra wpadl blokujac wirniczek (przy wymianie filtra), wyciagnalem lisc, wiatrak dziala dalej
  11. witam, czy w otworze ponizjej przedniej szyby, kilka centymetrow na prawo od prawej wycieraczki, na tej samej wysokosci co mocowanie wycieraczki, powinien byc jakis korek/zaslepka? u mnie jest pusty otwor,choc krawedz ma wytloczenia jakby do pasowania jakiejs zaslepki, regularnie wyciagam stamtad liscie z gory dzieki za odp. pozdrawiam
  12. nie, nie szarpie. chodzi plynnie. podczas przyspieszania przechodze przez predkowsc 100 - buczy, przechodze 120 buczy, potem cisza. schodze na biegu lub jalowym przy 120 buczy, przy 100 buczy, utrzymuje stala predkosc 100 lub 120 - buczy. w bardzo waskim przedziale predkosci. przed 100km/h cisza, pomiedzy ok 105 do 115 cisza, powyzej ok 125 cisza. czy to mozlwe ze gdzies przelozenie/zeby sie wycieraja i mam pierwsze oznaki zuzycia? jak ten wal jest smarowany?
  13. Witam, przeszukuje forum, juz w oczach mi sie mieni, nic chyba nie znajde. koledzy, zauwazylem ostatnio ze przy predkosciach ok 100 i 120km/h dochodzi donosne "buczenie" tak jak by z walu napedowego, cos jak by rezonans - polaczenie buczenia i stlumionego dudnienienia. ten sam dzwiek niezaleznie od biegu, slychac to nawet na jalowym przy tych predkosciach. dodam ze przy innych predkosciach mala bzyka cichutko ze nawet slysze mysli pasazera. macie/ mieliscie podobne symptomy? czy wy slyszycie u siebie prace walu? dzieki z gory za jakiekolwiek wskazowki, pozdrawiam
  14. nikt nie wspomina ze olej zuzywa sie nie od przejechanych kilometrow tylko od czasu i warunkow pracy. troche bawi mnie dyskusja o przejechanych kilometrach i czy to 20kkm czy 30kkm to dobry czas na wymiane w ciagu weekendu robie prawie 1000km i to zajmuje ok 10 godz. 10 godz pracy na stalych obrotach, w stalej temp na identycznym obciazeniu. w miescie te same 1000km jezdzi sie ok 50 godz, w tym wielokrotne schladzanie i grzanie oleju, czesta zmiana obciazenia. przy takiej jezdzie i sztywnym warunku 30kkm na wymiane moge powiedziec ze olej powienienem wymieniac co 300 godz, w miescie co 1500 godz, jest roznica? nie mniej 65tys to sporo... a co do komputera liczacego czas wymiany to mi sie podoba...:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.