Skocz do zawartości

andrzejrock

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 34 520 24 V Vanos 1990 sedan
  • Lokalizacja
    Grudziądz

Osiągnięcia andrzejrock

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie auto działa okazało się że pompa paliwa raz działa potem 100 razy nie działa. Jak testowałem na krótko to ok a w baku nie. Kupiłem nową ze sklemu za 140 zł i działa jak ta lala. dziękuję za rady. Można na was liczyć :) :) jeszcze raz DZIĘKI !!! :P
  2. Podłączałem bezpośrednio pompkę do akumulatora i chodzi ok burczy. do kostki cisza. sprawdziłem pomarańczowy przekaźnik z prawej tam gdzie komp czyli pierwszy , potem mam niebieski i biały (biały od strony silnika). To który może odpowiadać za pomę paliwa. Pomocy auto stoi a elektrycy zaraz chcą kupe kasy za dzieńdobry
  3. sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i pod siedzeniem styłu .podobno jest jeszcze jakiś moduł odpowiadający za pompę paliwa tylko nie wiem który to :(
  4. Witam wszystkich. Mam problem wczoraj wracając z zakupów auto zgasło. Chwili zapalił na gazie bo ciepły (sekwencja). Dzisiaj rano próbując zapalić tylko kręci nie włącza się pompka paliwa wyjąłem ją i podłączyłem do akumulatora bezpośrednio i brzęczy i ciągnie więc sprawna podłączając do kostki nie działa. Gdzie mógł zniknąć prąd czy jest jakiś bezpiecznik czy moduł który za to dopowiada. A na gazie zimnego nie potrafię odpalić. BMW 1991 520 24V 150 KM. Proszę o pomoc. można także pisać na pocztę andrzejrock@interia.pl :cry2:
  5. andrzejrock

    zawieszenie

    Witam , miałem już kilka e34 kazda pływała po szosie pełen komfort. W zeszłym tygodniu zakupiłem e34 520 Vanos z 1990 roku auto stoi prawie normalnie różnica od poprzednich to jakieś 2-3 cm ale strasznie twarde zawieszenie. podobno oryginalne , Czy były takie zawieszenia w tym modelu . proszę o odpowiedz na andrzejrock@interia.pl
  6. andrzejrock

    PROBLEM Z BIEGAMI

    jak wpada od razu to i zostaje to na pewno pompka. odpowietrzanie : trzeba zalać płyn w zbiorniczku do pełna i odpowietrznik jest na wysprzęgliku trzeba go delikatnie popuścić a ktoś musi pompować np trzy razy przepompuje i trzyma wciśnięty pedał a ty popuszczasz odpowietrznik i słychać jak powietrze jest w płynie i powtarzać tyle razy aż nie będzie słychać bąbelków powietrza pamiętać o sprawdzaniu ilości płynu w zbiorniczku. Ale jak pedał wpada i nie ma oporu w jego wciskaniu to pompka. jej wymiana nie jest trudna dwie śrubki nad pompką i trzecia nad pedałem wtedy delikatnie wyciągasz pompkę i odkręcasz wężyk ten metalowy. tylko to wymaga trochę akrobatycznych wyczynów (wsadź głowę i ręce pod kierownicę).w górnej części pompki jest plastikowe kolanko ale ono jest tylko wciskane. Życzę powodzenia.
  7. andrzejrock

    PROBLEM Z BIEGAMI

    A jak siadała pompka to pedał sprzęgła był coraz krótszy aż zaczął za lekko chodzić.
  8. andrzejrock

    PROBLEM Z BIEGAMI

    Cięzko wchodziła jedynka i wsteczny podczas jazdy kolejne biegi wchodziły ok aż któregoś dnia już wogóle nie mogłem wrzucić jedynki i tak auto wstawiłem na kanał sprawdziłem wysprzęglik tak jak mówiłem wcześnie j i nic więc na 100% pompka . Potem z wysprzęglika wypadł tłoczek więc wymieniłem też go wymieniłem. Jak chcesz zamówić to warto wziąć części na wzór do sklepu ponieważ jest kilka rodzajów wysprzęglików .
  9. andrzejrock

    Licznik

    Witam jak skasować inspekcje oleju w 518 M43 (łańcuch) a i często po przejechaniu kilku kilometrów znikają cyferki na wyświetlaczu ???? CZEMU ?!?
  10. andrzejrock

    PROBLEM Z BIEGAMI

    Wysprzęglik wystarczy wcisnąć ten bolec do oporu a i trzymać a ktoś niech wciśnie sprzęgło jak będzie wychodził to ok ale jak nie to pewnie pompka która jest nad pedałem sprzęgła. Pompka na szroćie 100zł a wysprzęglik w sklepie 140zł wymieniałem ostatnio teraz biegi ,,malina" w noym tak nie chodzą. Mi nie pękł ale przewód można kupić z metra w sklepie z rolniczymi częściami.
  11. Witam brat ma e34 520 129KM jest taki problem autko od jakiegoś czasu głupieje z chłodnicy z odpowietrznika leci tylko para (nowa chłodnica) wymieniono obudowę termostaty całe te kolano i podczas jazdy auto się zagrzeje aż na czerwony punkt tworzy się ciśnienie auto na gazie potrafi zgasnąć bo parownik zamarza korkiem ucieka płyn brak chwilowego ogrzewania aż strzela gdy przestanie już otworzę korek to płynu jest pełno gdy mocno dmuchnę w chłodnicę to wodę tak szybko wciągnie tak słychać jak by kanalizę odepchnął. dolewam płyn i ogrzewanie jest za chwilę zniknie i powtórka z rozrywki. ( auto nie słabnie zapala ok ) o co chodzi proszę o pomoc na andrzejrock@interia.pl
  12. Witam brat ma e34 520 129KM jest taki problem autko od jakiegoś czasu głupieje z chłodnicy z odpowietrznika leci tylko para (nowa chłodnica) wymieniono obudowę termostaty całe te kolano i podczas jazdy auto się zagrzeje aż na czerwony punkt tworzy się ciśnienie auto na gazie potrafi zgasnąć bo parownik zamarza korkiem ucieka płyn brak chwilowego ogrzewania aż strzela gdy przestanie już otworzę korek to płynu jest pełno gdy mocno dmuchnę w chłodnicę to wodę tak szybko wciągnie tak słychać jak by kanalizę odepchnął. dolewam płyn i ogrzewanie jest za chwilę zniknie i powtórka z rozrywki. ( auto nie słabnie zapala ok ) o co chodzi proszę o pomoc na andrzejrock@interia.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.