Skocz do zawartości

patryk w-wa

Zarejestrowani
  • Postów

    352
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    C63 AMG
    F25 3.5i
    CLS 63AMG
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia patryk w-wa

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Musisz zrobić kalibrację active stering. Nie wiem po co ruszałeś cokolwiek mechanicznie.
  2. Może mówicie o turbo dziurze? Większość samochodów z turbo ma zwłokę jak szybko naciśniemy z miejsca gaz i jest ta sekunda opóźnienia.
  3. Tez jestem ciekawy - ja z kolei zamawiałem w maju z head-up, laserami, tempomatem aktywnym i dalej czekam. Status 105 i cierpliwość powoli się kończy, ale pola manewru za bardzo nie widzę… a zrezygnować nie zrezygnuje z tych opcji. Ja zamawiałem w kwietniu lasery hedup systemy prof i generalnie wszystko co się da i w listopadzie odebrałem.
  4. Poczytaj o bmwicoder tym możesz sam wygenerować kod fsc i jest to dosyć proste.
  5. Dobrze że to napisałeś bo kilku latach użytkowania nie widziałem tego.
  6. Dla mnie również lasery w BMW to porażka i dziwię się, że ludzie je chwalą. Jeżdżę non stop nowym x5 i g20 z laserami i te światła są co najwyżej średnie. W starym f25 z dobrymi żarówkami Xenon mam lepszą widoczność niż w nowych BMW. Tak laser świeci mocniej ale nie oświetla równomiernie drogi i oświetla mniejszą powierzchnie niż f25 na xenonie. Mówię oczywiście o światłach mijania. Można jeździć oczywiście cały czas z włączonymi laserami i wycinaniem ale działa to średnio i często oślepiamy innych kierowców bo zdarza się że nie wykryje tylnych świateł i wali komuś po lusterkach.
  7. patryk w-wa

    Zakup X3 F25

    Oj oj trochę podbijasz ceny wtrysk w detalu w ASO to koszt ok 1200 1300zl po rabacie spokojnie poniżej 1000 zł a można kupić Boscha (oryginalnie też jest Bosch) za ok 350zl sztukę więc tragedi nie ma. Do diesla napewno będą droższe. Ale fakt też potrafią się posypać. Ja nie namawiam ale moim zdaniem silnik bardzo dobrze pasuje do f25 ma mocny dół i radzi sobie bardzo fajnie.
  8. patryk w-wa

    Zakup X3 F25

    A to w dieslach nie ma problemów? Użytkuje silniki n55 od wielu lat w różnych samochodach F10 f06 f25 łącznie przebiegu dobrze ponad 200tys i nigdy nie było większych problemów. Jedynym minusem jest to że trzeba wymienić panewki w zależności od eksploatacji co 100-150 tys km i co jakiś czas potrafi się pocić pompa wody. Mam obecnie F25 z tym silnikiem i w życiu nie zamieniłbym na żadnego diesla. F25 mam zrobione już ok 80 tys km z programem na 360km. Jesteś mechanikiem więc doskonale wiesz, że w nowszych dieslach BMW tak samo trzeba wymieniać rozrząd i panewki. Masz w głowie f25 35i to po prostu kup a nie będziesz żałował. W internecie odpowiedzi nie znajdziesz, jeden lubi brunetki drugi blondynki. Dla mnie f25 to bardzo fajny samochód, dużo przestrzeni w środku i 35i to idealny silnik do f25 jeżeli nie przeraża Cię spalanie. Moja po Warszawie i spokojnej jeździe pali ok 12.5l w szybkiej trasie podobnie.
  9. Tak m340i być może dlatego wyprodukowało się bez restrykcji ale nic handlowiec nie wspominał o priorytecie.
  10. Zamawiana w Bydgoszczy w połowie maja. Przyszła już ponad tydzień temu ale jeszcze nie odebrana bo akcja techniczna jest na jakiś czujnik i przed wydaniem muszą go wymienić.
  11. Ja nie zrezygnowałem z niczego i też się wyprodukowała. Straszyli HK, kamerami, klapą itd. Mam HUD, HK, kamery 360, systemy profesional klapę z otwieraniem nogą, lasery itd. Bez pytania usunęli tylko ładowarkę indukcyjną ale to jest takie dziadostwo, że wcale mnie to nie boli. Jakby usunęli mi cokolwiek z zamówienia to bym zrezygnował.
  12. Sprawdzałem w innym salonie BMW i nie mieli żadnej informacji o akcji serwisowej, dlatego mnie to dziwi.
  13. Ma ktoś informację o akcji serwisowej na czujnik świateł w G20? Moje m340i przyjechało ale okazało się że jest akcja na czujnik świateł i muszę czekać aż go wymienią inaczej nie wydadzą samochodu.
  14. W g30 tak jest faktycznie ale w każdym innym modelu działa od 30 do 160 więc tragedia. "Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go i ostrzeżeniem przed kolizją czołową z uruchomieniem hamulców zapewnia na życzenie wyższy komfort jazdy i jeszcze większe bezpieczeństwo czynne podczas jazdy w kolumnie. W tym celu przy prędkości od 30 do 160 km/h układ stale mierzy odległość od poprzedzającego pojazdu i samoczynnie utrzymuje ustawiony odstęp. "
  15. Przy systemach profesional tempomat działa od 0 do 210 przy zwykłych działa od 30 do 160. Zwykły działa w korkach ale od 0 do 30 km/h i jeżeli samochody staną to sam nie ruszy trzeba dodać gazu w profesional ruszy sam. Do tego przy zwykłych systemach nie mamy autonomicznej jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.