Skocz do zawartości

tomek176

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek176

  • Urodziny 03.10.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2002
  • Lokalizacja
    Śrem

Osiągnięcia tomek176

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Odświeżam temat! Mam u siebie równie nietypowy problem. Zatankowałem do pełna. Przejechałem 200km, wskazówka cały czas na full. Przejechałem kolejne 200km wstazówka lekko zjechała, ale zarówno zasięg jak i wskazówka faluje. Raz jest prawie full po chwili 1/2 (tak jak teoretycznie być powinno).
  2. tomek176

    Jakie wycieraczki do e46?

    Uważajcie z Bosch aero twin bo jest dużo podróbek. Ostatnio kupiłem polskie Visee. Śmigaja aż miło wg mnie jakość lepsza.
  3. Ja mam takie lampy i można je lekko skorygować śrubokrętem. Niestety z tego co wiem nie da się osiągnąć identycznego efektu co na lampach europejskich.
  4. tomek176

    320d czy starczy mi oleju ?

    Czasami są do benzyny i diesla taki takie same, ale nie zawsze. Ważne, żeby spełniał LL-01. Mechanik pewnie by wlał Lotos do kosiarki i też wg niego byłody dobrze ;)
  5. Jak od 6 lat leje Motul Specific 5W40. Jest jeden problem, bo od 2-3lat jest tylko w bańkach 5L, a jak ktoś ma 1L to produkcja bardzo stara. Do 5L Specific 5W40 dolewam Motul 5W40 X-Clean. Z tego co pamiętam ASO BMW w UK wlewało Shell Helix 10w40. Zmiana na syntetyk nie miałą negatywnego wpływu. Przebieg 320tys i wszystko gra. Niebawem będę kupował olej i kusi mnie też oryginalny BMW 5W40, bo jest ciut tańszy, ale czort wie kto to robi.
  6. tomek176

    Problem z centralnym

    Jeśli bateria jest ok to winowajcą będzie moduł komfortu. Można go wymienić lub naprawiać. Ja wymieniłem na używany i działa już 3 lata.
  7. tomek176

    kontrolka oleju

    Jeśli olej ok, a zaświeca się kontrolka to czujnik do wymiany.
  8. Moje auto to anglik 2002, 320D 150km z licznikiem 196k mil :) Wg papierków serwisowych od poprzedniego właściciela serwis ASO BMW w UK wlewał przez wszystkie wymiany Shell Helix 10w40 (jakby nie patrzeć półsyntetyk). Po zakupie zmieniłem na Motul Specific 5w40 (oczywiście pełen syntetyk). Jeżdżę nim 5ty rok i cały czas leję Motul'a. Przez 5 lat bez awarii. Dolewka może łącznie 1l.
  9. Najprawdopodobniej ten przy turbinie. Sprawdź czy jest dobrze podłączony. Mój, któryś genialny mechanik pewnego dnia odłączył i auto ledwo się rozpędzało. Sprawdź podłączenie, oczyść, wykasuj błąd i jak wywali znów - czujnik do wymiany.
  10. Może któraś tarcza jest krzywa?
  11. Mam ten sam problem. Któregoś pięknego ranka listwa lekko przymarzła i klej nie wytrzymał ... poprostu odpadła. Z tego co widziałem są tam ślizki i wkręcone w karoserię prowadnice. Numer 14 to właśnie element, który jest przytwierdzony do karoserii. Potrzebne są ślizgi, które są przyklejane do listwy. Te, które się odkleiły wsadziłem do rozpuszczalnika, żeby zszedł klej, ale zrobiły się bardzo miękkie po tym zabiegu. Łatwiej będzie chyba tego poszukać na szrotach. Znalazł ktoś to w ASO?
  12. Sprawdź z tyłu po prawej czy kostce brązowy kabel się nie wypiął. Miałem tak kiedyś. Kabel był w kostce, ale lekko cofnięty. Przez to może się lekko opalić, ale jak dociśniesz powinno być ok.
  13. Odłącz czujnik pod maską. Jest po lewej stronie. U mnie to winowajca.
  14. Jeśli chcesz uzyskać lepszy dźwięk to koniecznie zainwestuj w nagłośnienie najlepiej odseparowany system, wygłuszenie i wzmacniacz.
  15. tomek176

    Mały problem (oby)

    Tylko z tego co pamiętam są 2 pompy paliwa. Jedna pod progiem od strony kierowcy druga chyba przy silniku. Wszystko wskazuje, że paliwo dostarczane jest nierówno lub nie jest dostarczane. Sprawdź pompy :!: Możliwe, że paliwo jest nierówno dawkowane to też można wyregulować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.