Skocz do zawartości

Piotr_Ł

Zarejestrowani
  • Postów

    1 036
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia Piotr_Ł

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy wy rozumiecie o czym piszecie. Takie nowe E66 opancerzone kosztuje ok 500tys euro (mowa o opancerzeniu B6/7). Takie auta kupuje ktoś kto nie jest za bogaty, ale potrzebuje opancerzonego auta. Nawet gwiazdy zachodnie, które są w PL czasem są takimi wożone (ktoś kto pełni takie usługi pewnie kupi E32 W126). To auto nie jest kolekcjonerskie ono jest czysto użytkowe. Poza tym takie auta są o wiele cięższe i palą o wiele więcej paliw. Nie ważne kto je kupi, ale napewno je kupi ktoś kto potrzebuje auta opancerzonego, a nie kolekcjoner.
  2. Sprzedam świece NGK ZFR5F 4szt. cen 30zł + przesyłka (pasują do E32 750 i E31 850) Filtr OM517/1 Filtrona (numeracja Mann H 943/7x) Mahle OX 103D (BMW E32 750 4/90->9/94 ) oraz zastosowania: BMW 530i, 540i (E34) ->9/96, 730i, 740i, 750i (E32, E38) ->8/95, 830i, 840i ->8/95 do E31 także pasuje. cena 30zł+ przesyłka Jak pójdzie wszystko razem to może jeszcze coś opuszczę, choć ceny i tak są przystępne, bo zostały po ostatnim aucie. Co do finalizacji to są do uzgodnienia (PRIV)
  3. Piotr_Ł

    koncowki drazkow...jakie?

    LEMFÖRDER, lub FEBI-BILSTEIN wybierz tańszego
  4. W Anglii napewno, więc w Szkocji także powinno dać rade. Z tego co kojarzę będziesz miał niestety o wiele droższe ich OC (road tax zdaje się )
  5. ten dekielek jest inną częścią niż czujnik. Między nimi masz simmering (gumową uszczelkę). Jak dobrze poszukasz to dokupisz taką samą (może być minimalnie grubsza). Dodatkowo możesz ją posmarować silikonem odpornym na wysokie temperatury. A sam czujnik pewnie jest uszkodzony, tak obstawiam :wink:
  6. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GC81&mospid=47354&btnr=11_1892&hg=11&fg=10 To jest chyba część nr 20 oil leveling switch (czyli ten duży czujnik w misce olejowej ) ale pewien nie jestem
  7. a nie możesz pójść do jakiegoś większego sklepu z częściami (np. placówka intercars bo tego jest najwięcej) i poprosić o wycenę takiej części (i niech Ci jeszcze to podbiją pieczątką jeżeli to możliwe ). Oczywiście możesz też pójść do PZM-tu Oni są niezależnymi rzeczoznawcami podobno uznawanymi przez sądy, ale pewnie taka wycena kosztuje ze 100zł lub więcej
  8. Spokojnie Panowie, po wpisach wnioskuje, że auto ma być w bardzo dobrym stanie- nie kolekcjonerskie, ale ma jeździć i dawać frajde, a to że ktoś sobie zmienił tapicerkę czy coś innego to co to za różnica ? Dla zwykłego użytkownika praktycznie żadna (bo problemy z elektryką, czy spasowaniem elementów mają 99% E32). Widać chcecie chłopaka ostro zdołować, a po co ? Jak będzie zdecydowany to wsadzi parę tyś zł w auto i będzie jeździł z uśmiechem na twarzy, a jak nie to po wyłożeniu 1000zł i nadal niesatysfakcjonującym stanem sprzeda go i będzie miał po problemie.
  9. Nie to nie prawda, silnik chodzi zawsze 12 cylindrami. Nie zawsze, choć zawsze powinien ;)
  10. Piotr_Ł

    z e34 do e32 amory ?

    Oj ale czy silnik 3,5 R6 nie jest lżejszy od 5,0V12 ? Bo wtedy sportowe sprężyny mogą okazać się niedopasowane do auta. Zresztą każdy katalog sprężyn pokazuje że do V12 są inne sprężyny niż do R6 i V8 ( mowa o E32)
  11. Piotr_Ł

    Nie odpala!!!

    otwórz maskę wtedy postaramy się pomóc dalej. Jak mi nie odpalało E32 to zrobiłem tak. Wyciągnąłem listwę z wtryskiwaczami i przekręciłem kilka sek. na zapłonie. Trysnęło paliwo-ok (podłóż gazetę pod wtryskiwacze, to będziesz lepiej widział, czy wtryskują paliwo). Wyciągnąłem świece i dotykając świecą o masę kręciłem rozrusznikiem. Jak iskra się pojawiła to ok(ważne trzymaj tak świece żeby Cię nie kopnęła, świeca musi mieć masę inaczej spalisz cewkę za większe zł). Jak nie ma któregoś z nich to wtedy poszukamy co może powodować taką sytuację. Twoje auto jak pisałeś brało trochę oleju. Przeczyść wszystkie świece (kawałek papieru ściernego i jazda ;) ) Też może pomóc
  12. Chyba Ci chodzi o klapy przeciwwybuchowe. One są montowane zazwyczaj ,aby nie uszkodzić przepływomierza. Je także powinieneś zdemontować (ale niech to ktoś potwierdzi, że chodzi o te klapy, co byś nie wymontował jakiś przepustnic ;) ) A odnośnie odpalania to Ci już koledzy dobrze wytłumaczyli :) Jeszcze jedna rzecz. Jeżeli Ci falują obroty to kolektor dolotowy może być nieszczelny. Są one między kolektorami dolotowymi, a głowicami silnika. Niektórzy już z tym mieli problemy. Jedni wymieniali uszczelki na nowe (koszt ok 1500-2000zł- nie ma zamienników ) inni montowali je uszczelniając silikonem odpornym na wysokie temp. (w dolocie też jest niezła temp. - ). Więcej info poczytaj na forum. Powinieneś znaleźć całe opisy (swoją drogą brak pracy na połowie silnika też jest objawem nieszczelnych kolektorów).
  13. tylko z zatartymi pompami (90% egzemplarzy)
  14. Jak długo spuszczałeś olej ?? Olej może spływać równie dobrze i 20 min małym ciurkiem, ale spływać.
  15. albo brakuje oleju do wspomagania kierownicy (ale wtedy by skrzypiało przy skręcaniu), albo pompa się już skończyła. Zawsze jak pompa pochodzi na zbyt małym poziomie oleju to się zaciera i po jego uzupełnieniu (i oczywiście zlikwidowaniu wycieku), trochę działa lżej, ale nigdy tak samo jak przed awarią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.