Skocz do zawartości

palermos

Zarejestrowani
  • Postów

    1 684
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O palermos

  • Urodziny 20.01.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E36 M50TUB20 Coupe, jest E46 330i Touring 2004'
  • Lokalizacja
    Tychy

Osiągnięcia palermos

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. Na trzecim pinie masz 8.5v ? Jak wciskasz przycisk pilota to napięcie "oscyluje" pomiedzy jakimś zakresem napięć ? Tak jakies 8.5V, nie- zero reakcji. To masz w tym e46 ? Touring? Jeżeli tak to problem masz na poziomie kluczyk wzmacniacz, dalej nie szukaj.
  2. Na trzecim pinie masz 8.5v ? Jak wciskasz przycisk pilota to napięcie "oscyluje" pomiedzy jakimś zakresem napięć ?
  3. Hej, Sygnał idzie zmodulowany po jednym kablu (nie pamietam pinu po stronie wzmacniacza i po stronie modułu komfortu, do sprawdzenia w WDS). Jeżeli po wciśnięciu przycisku pilota sygnał moduluje się na wyjściu wzmacniacza (pin3) to jak po pierwsze bym sprawdził czy jest łączność na tym "kablu" o którym wcześniej pisałem. Sygnał nie musi wracać. Komunikacja jest jednostronna. Ten "spadek" sygnału to modulacja która daje znać modułowi komfortu że ma otworzyć drzwi, klapę a to on już steruje przekaźnikami. pozdrawiam
  4. Ze schematu wynika że idzie jeden przewód, pin 3 na wzmacniaczu do pin 49 na module komfortu.
  5. Oczywiście kluczyki kodowałeś zgodnie z instrukcją? Jeżeli tak to sprawdź jeszcze połączenie pomiędzy wzmacniaczem a modułem komfortu. Jeżeli i tu jest ok to chyba faktycznie coś z nim nie tak. Masz dostęp do DISa ?
  6. Hej, Wygląda jak byś nie miał zasilania na wzmacniaczu. Trzeba by sprawdzić na schemacie skąd dochodzi. Możesz też spróbować podać je prosto z aku. Choć bez sprawdzenia na schemacie może to być ryzykowne ;)
  7. Zaczynasz kodować "oryginalnym" kluczem z danego auta i swoje dodajesz jako dodatkowe. A dlaczego wydaje mi się że wzmacniacz jest uszkodzony? Bo nie modeluje sygnału z kluczyka, a zakładamy że te są dobre.
  8. Kluczyki zawsze możesz sprawdzić testowo kodując je do innego BMW. Jednak w Twoim przypadku najprawdopodobniej padł sam wzmacniacz.
  9. W pierwszym poście masz podaną lokalizację w poszczególnych nadwoziach, a słupek chyba wiesz jak rozebrać ?
  10. A otwiera ci auto ? Ja bym sprawdził jak się zachowuje sygnał 5v przy "obcym" kluczyku. Wydaje mi się że modulacja też powinna występować, co wskazywało by na uszkodzenie Twojego kluczyka.
  11. A jedyną metodą wyeliminowania podejrzeń tej usterki jest wymiana łańcucha i napinaczy ?
  12. No nic jutro się wybiorę na "testy" ze stoperem.
  13. No niby tak :) Choć nie będzie to zbyt dokładny pomiar ale da jakiś poglą. A ile tobie wychodzi do 100 ?
  14. Jak możesz to spytaj. Bo sam mam wrażenie że moja nie idzie jak by miała 231km, i też tłumaczyłem to sobie "zajechanym automatem" choć sama praca skrzyni też jest beż zarzutu.
  15. A ta wymiana EWS to była zmiana konstrukcyjna w sensie dotyczyła całej produkcji czy tylko u Ciebie ? :) Pytam bo sam mam auto z 2003/2004 roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.