Skocz do zawartości

jarosz 318is

Zarejestrowani
  • Postów

    533
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318is 1989r. M-technic II swap m52b28
  • Lokalizacja
    giżycko/suwałki

Osiągnięcia jarosz 318is

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. jarosz 318is

    obrotomierz e30

    A kolega to chyba troszkę CANów ma w instalacji?:) no dobra jest też analogowy :) ms43 ma pięć sektorów . sektor w sterowniku to X60004 PIN 17 wyjście z czujnika obrotów wału. Powinno hulać.
  2. Na moje to właśnie szukaj winy w obwodzie pompy paliwa filtrze lub regulatorze ciśnienia paliwa. Sprawdź jeszcze luzy zaworowe. Pozdrawiam
  3. jarosz 318is

    Prowadzenie E30

    A na pewno masz M3 E30? Bo dane regulacyjne sporo się różnią pomiedzy m3 a cywilnym E30. Masz obniżone auto? Zakładałeś nowe opony?
  4. Kriss, chyba dawno nie zaglądałeś na portale aukcyjne, po ile chodzi IX w sedanie. Jak podłoga zdrowa i napędy całe to bierz, cena atrakcyjna. Byłem w Niemcowni, szukałem ładnej e30, ale cenią jak za złoto. Ceny rzędu 5k euro za naprawdę zadbany model to żadna nowość.
  5. jarosz 318is

    Problem m20b25

    Jak jest iskra a wtrysk podaje paliwo to nie wróży nic dobrego. Rozgrzej, wyciągnij miarkę i sprawdź czy nie ładuje kompresji w skrzynię korbową.
  6. Na zdjęciu powyżej czegoś mi brakowało. Teraz już wiem czego:) 40 mm dystansów na oś załatwiło sprawę:) http://images75.fotosik.pl/554/376eaf4cbf6a1b52med.jpg http://images77.fotosik.pl/554/4a0a79b9e4cdde0fmed.jpg
  7. jarosz 318is

    WITAM - Szukam PORADY

    ad 2. Przemo, ostatnie partie Brembo też lubią bić, dwa kpl zamontowane i reklamacje w obu autach. Textar jest naprawdę ok, odradzam jeszcze TRW bo choć dobre to strasznie piszczą. Ad3 Polmostrów lub bosal jak gdzieś dorwiesz. Ad 4 szukaj Bremi. Stosunek cena/jakość najlepsza:) Pozdrawiam
  8. Podmień czujnik temperatury na ten ze swojego starego silnika. Powinno działać. Co do słabnięcia to sprawdz sonde i osłoń ten stożek od ciepłego. Ten zawór który opisujesz to DISA. Zmniejsza lub zwiększa ilość zasysanego powietrza do kanałów dolotowych. Poszukaj sobie kolektora od e30 bo tego na pewno nie podepniesz w swoim aucie. Z tego powodu Twoje auto też może słabnąć, szczególnie w niższych partiach obrotowych.
  9. sprawdź czy pompa pracuje bo z tego co pamiętam to pin 13 to sterowanie zasilaniem pompy paliwa i tam raczej powinien być fioletowo zielony. a gdzie jest pin 15?
  10. Podaj schemat podłaczenia, sprawdzę bo w internetach różne rzeczy biegają. W komorze silnika, w wiązce m52 masz 3 przekaźniki sprawdź wszystkie masy pod te przekaźniki, lubią się urywać. Kto usuwał ews ze sterownika? Silnik m52 był z automatem?
  11. jarosz 318is

    m42b18 e36 ecu

    0261200950 m42 E36 Lubisz ryzyko - sprawdzaj. komp nie bedzie miał danych z czujników spalania stukowego i zaworu DISA, w dodatku nowsze maja EWS. Co się stało z Twoim, żę szukasz drugiego?
  12. Także zacznę od ABS-u... Jest prostsza przyczyna czyli brak miejsca na pompę. ad.1 Serwo podwójne od omegi b plus dwa dodatkowe otwory w grodzi i regulacja trzpienia pedału. ad.2 Nie pakuj ABS, bardzo ciężko go upchnąć, w ABS jest więcej przewodów sztywnych. Różnica w ilości elastycznych jest z tyłu (bęben/tarcza). Ad.3 Do szybkiej jazdy i strzelenia paru boków wystarczy chłodnica z 324td plus sprawne visco. Ad.4 Nie wiem, wiem natomiast że do skrzyni z e36 m52b28 pasuje pięknie wał z e36 m52b28 z odwrotnie zamontowaną podporą. Ad.5 Nie przypominam sobie żebym coś zarabiał/przerabiał w wężykach. Ad.6 Wydzior pociąć i przespawać w okolicach kolektorów, przeprowadzić pod ławą, połączyć z katami i środkowymi z m52b28. Dalszy odcinek wedle życzenia. Powodzenia w modach :)
  13. A kiedy możemy liczyć na prezentację auta w galerii? :D
  14. Mam u siebie obc2 także wylane. Grzebałem, pytałem, dzwoniłem. Ratunku nie ma. Pomoże tylko drugi ekran.
  15. U mnie z racji innych modyfikacji z pewnością ma więcej, aniżeli fabryka zaoferowała. w m52b28 ważne jest aby do katów i środkowych tłumików było odpowiednie ciśnienie gazów spalinowych. w M50 nie jest to aż takie ważne, jednak cięcie i spawanie i tak Cię czeka. Powodzenia :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.