Skocz do zawartości

domi_07

Zarejestrowani
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120d

Osiągnięcia domi_07

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. też się nie zgodzę że duży przebieg = dolewka co 2000 km. Ja mam 330 tys przejechane - olej wymieniam raz w roku (co oznacza ok. 20 tys km) i nie muszę dolewać. rok 2004, a zalane mam castrolem LL 0W-40
  2. Ja Ci mogę polecić Pirelli - P7 Cinturato. Też mam 120D i ciężką nogę. Na pewno nie będziesz zawiedziony. pozdr
  3. w pierwszym wpisie napisałeś że wymienili kompletne sprzęgło - skoro tak powinni wymienić również dwumas - jeżeli znowu każą Ci go wymieniać to myślę że albo naciągają Cię na kolejną kasę albo spartolili i naciągają Cie na kolejną kasę. Myślę że powinieneś jak najszybciej poszukać w swojej okolicy (są wątki na forum o polecanych mechanikach) mechanika specjalizującego się w BMW.
  4. A może ktoś napisać jakoś krok po kroku jak samemu naprawić ten serownik? Ja kupiłem nowy 2 lata temu i już w zeszłą zimę miałem wrażenie że nie grzeje na wszystkie tak że kupno nowego też nie daje spokoju na długo.
  5. Kolego ile zrobiłeś już tym autem? Ja mam z maja 2005 i jeżdżę nim od 2008 i mam połowę tego co Ty. Turbo sprzęgło już wymieniałeś? Ja właśnie wymieniałem przepływomierz tylko, objawy podobne co u Ciebie tylko bardzo chwilowe sekundowe może krócej utrata mocy i dalej już szedł, oczywiście świeciła się kontrolka silnika na żółto. Wymieniłem przepływomierz i problem znikł. Pozdrawiam Samochód kupiłem w 2010 z przebiegiem niecałych 140 tys - robię około 30 kkm rocznie. komplet dwumas i sprzęgło wymieniałem przy około 250 tys., przy turbo nic nie robiłem (i nie sądzę żeby coś robił poprzedni właściciel). Pozdr.
  6. Z tym silikonem to też ciekawa sprawa bo u mnie efekt jest dokładnie odwrotny. Wyczyściłem uszczelki, popsikałem i .... następnego dnia walczyłem żeby ten silikon usunąć bo skrzypienie zamiast ustać nasiliło się i to bardzo. Może mam jakiś lipny ten silikon ale u mnie to nie pomogło. Najmniej mi skrzypi jak mam uszczelki przeczyszczone tymi chusteczkami nawilżanymi jednorazowymi dla dzieci :)
  7. Jak najbardziej się z tym zgadzam Mike, mam to samo z boczkami drzwi tylnich. Dopóki było orginalnie wszystko było ok, a jak musiałem je ściągnąć żeby naprawić graniczniki to teraz niedość że w niektórych miejscach trochę odstają to jeszcze skrzypią przy naciśnięciu.
  8. u mnie tylko uszczelka skrzypi ale to "ten typ tak ma", a o podszybiu to pierwsze słyszę - moja ma 12 lat i ponad 300 kkm przejechane i nic nie skrzypi. Może miałeś już wcześniej ściągany kokpit - uważam że wszelakie ściągania kokpitu tylko pogarszają sprawę - nigdy nie złożysz tak jak fabryka i wtedy najcześciej skrzypi.
  9. chojny23 napisz coś więcej - może ja wezmę od Ciebie... myślałem co prawda o nowym ale może się dogadamy
  10. Robiłeś reset inspekcji po wymianie czujnika? Jeżeli nie to poszukaj w necie jak wyzerować inspekcję i powinno pomóc...
  11. Numer części (BMW) możesz sprawdzić pod adresem http://www.bmwstore.pl/pl/. Ja kupowałem w iparts a montowałem w ASO i nie było problemów. Najlepiej zadzwonić i podać dane samochodu.
  12. Dokładnie tak. Czujnik jest w kolektorze - z tyłu po prawej stronie (patrząc na silnik) wpięta jest do niego wtyczka i jest przykręcony jedną śrubą (chyba 10'tką). Nie trzeba wyciągać kolektora żeby się do niego dostać - wystarczy że zdemontujesz sobie podszybie. Ja do czyszczenia użyłem cieniutkiego wiertełka bo był tak zabity że nie było szans tego wypłukać (no ale oczywiście nie używałem wiertarki :)). Zerknij sobie jeszcze na EGR - wystarczy zdjąc z nigo rurę i przyświecić latarką. Mój był bardzo zawalony i po odkręceniu go okazało się że ilość nagaru w kolektorze jest tak duża że postanowiłem wyczyścić cały kolektor dolotowy. Powodzenia
  13. To jest kontrolka od filtra kabinowgo - prawdopodobnie minął Ci termin wymiany. Wymień filtr i poszukaj na youtobe jak skasować inspekcję
  14. Ja wymieniłem swój przy 320 tys ale dlatego że pokazywał błąd (jak się później okazało przepływomierz był sprawny a powodem był zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania). Nie odczułem jakieś specjalnej różnicy po zmianie. Zanim wymienisz możesz spróbować przeczyścić przepływomierz, tylko ostrożnie bo to delikatne urządzenie i nie polecam dmuchania po nim kompresorem. pozdr.
  15. Też uważam że zadbany egzemplarz z niskim przebiegiem zawsze się sprzeda. Sam się zastanawiam nad tym motorem ale w automacie - głównie ze względu na cenę i spalanie. Ciężko znaleźć na forum jakieś informacje na temat tego silnika - trochę jest w górnym wątku a silnikach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.