Skocz do zawartości

marek_m11

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zielona Góra

Osiągnięcia marek_m11

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. marek_m11

    Sprzegło a praca silnika

    zgadzam sie: dwumasowe kolo zamachowe. mam to samo.
  2. generalnie wszystko jeszcze zalezy od rynku na ktory auto bylo przygotowane, ale ja mam katalog 09/88 i zaglowki nie sa w standardzie, a w cenniku bmw z 01/89 figuruja w 730 jako opcja warta az 220,00 DM :lol:
  3. zagłowki z tyłu w roku 1988 nie byly standardem :) za to wszystkie lektryczne szyby tak :P
  4. u mnie w ogole nie chodzila dopoki nie naprawilem takiej sruby o ktrej kiedys pisalem, a jak juz zaczela chodzic to chodzi jak masełko :p
  5. wiem ,wiem, przeciez ta modlitwa to zart :D
  6. sorki nie wiedziałem :modlitwa:
  7. Prawdopobonie CAN-BUS, czyli główny komputer samochodu. przez niego przechodiz więkoszość informacji i analiz z różnych modułów. jest umieszczony koło akumulatora pod tylna kanapą.
  8. marek_m11

    Centralny zamek świruje

    zamek w bagazniku powinien zamykac się tylko w prawo na dwie pozycje: 1. zamknięcie całego samochodu i bagażnika centralnym zamkiem 2. j.w. + dodatkowe zabezpieczneie bagażnika, kluczyk wtedy sie nie cofnie do pionu tylko pozostanie w pozomie i pomimo otwarcia samochodu pilotem lub zamkiem drzwi bagaznik się nie otworzy (takie zabezpieczenie np. na warsztaty, zeby ci czegos nie ukradli). w lewo natomiast zawsze bagaznik się otwiera. ja mialem to samo w poprzedeniej do ktorej zalozyli alarm. u mnie czasem sam sie otwieral, albo sam sie zamykał i tez kiedy obslugiwalem go z bgaznika to nic sie nie dzial (tzn. nie swirowal). rozebralem zamek w bagazniku, przemylem, poczyscilem itd. zalozylem i problem ustal :D
  9. masz telefon starego typu TeKaDe Blaster. To pod popielniczką to właśnie pozostałość po jego centralce a w środku miałeś samą słuchawkę :D http://img20.imageshack.us/img20/643/page216pi.th.jpg a jesli tego alternatora nikt sie nie pozbyl to musisz go miec.
  10. drugi akumulator byl montowany w zestawie z telefonem lub z webasto. byl rowniez drugi malutki alternator ladujacy go. nie wiem czy 750 nie mialo go standardowo.
  11. lifting przeprowadzono w czerwcu 1992 roku. silniki V8 3,0/4,0 (wycofanie 3,5 R6), standardowo 2 airbagi, inna popielniczka, szerokie nerki i listwa w zderzaku taka jak w modelu 750 tylko ze 750 mialo chromowane "żeberka" w "nerkach" :D troche bogatsze wyposazenie (bardzo niewolkie roznice). w polowie 1993 roku troche zmieniona paleta kolorow, np. zamiast islandgruen (mój :dance: ) wprowadzono oxfordgruen (byl on poźniej tez w e-38). PDC dostepne od 1989 roku, kubelek w bagazniku i uchwyt po wewn. stronie do zamykania klapy od stycznia 1992. od stycznia 1992 dostepne SCA (Soft Close Automatic) dla bagaznika lub dla bagaznika i drzwi (w 750iL standard SCA dla bagaznika). od 1989 wprowadzenie ASC+T oprocz samego ASC, standard dla 750. Poszerzana i zmieniana systematycznie paleta radioodbiornikow fabrycznych (np. modele z RDS). w 1993 roku zmiana konstrukcji foteli sporotwych - mogly byc polaczone z podlokietnikami, wczesniej nie mogly byc, choc spotykalem juz modele ktore mialy w poźniejszych latach zamontowane podlokietniki do starych foteli sportowych. w 1991 zmiana wzorou felg aluminiowych montowanych w modelach 750 standardowo (z takich talerzowatych na Vielspeichenstylling). Seria E-32 produkowana do 31.03.1994. jak cos sobie jeszcze przypomne to dopisze.
  12. wiesz, roznie moze byc. u mnie to jest kiedy jest zimny. chodzi mi o to, ze raczej wyelimowalbym skrzynie beigow a sprawdzil sprzeglo u jakiegos fachowca. niech on poslucha.
  13. u mnie taki efekt daje dwumasowe koło zamachowe. wydaje nieprzyjemny dźwięk przy odpalaniu bez wciśniętego sprzęgła, na wolnych obrotach kiedy jest zimne i jak gasze silnik. cisniecie sprzegla eliminuje problem. jesli masz dwumasowe kolo to na bank to. one wytrzymuja w bmw przecietnie miedzy 160-200 tys. km i mozna z tym jeszcze jeździć zanim trzeba bedzie wymienic. robienie tego raczej ise nie oplaca bo wytrzyma z 5 tys. km i znow zacznie terkotac co do wymian to ja rowiez wymienilbym wszystkie "plyny ustrojowe" :) spalanie zalezy od stylu jazdy bardzo mocno. do mojej istrukcja w miescie podaje 16,8 litra/100. ja spalam srednie nie wiecej jak 13, czaem nawet ponizej :P ale jak kiedys sobie poszarzowelam, zaraz po zakupie bo w mojej poprzdenij byl automat i troche gorzej sie zbieral to wyprobowalem jak ten chodzi to spalil mi 18/100 :( falowanie oborotw - zacznij od wyczesczenia tego silniczka, jest sporo portow na ten temat. w wielu przypadkach daje to efekt, a jesli nie da tzn. ze sie skonczyl. dopoki sie calkiem nie zatrze to mozna z tym jeździć, ale nie przeadzałbym... climatronic - moze funkcja autoszwankuje. teoretycznie ona sama powinna sobie dopasowac predkosc dmuchawy ale zawsze bez problemu mozna to zmienic i auto sie od razu wylacza wtedy. ale tu nie wiem za wiele, wiec nie bede nic doradzal.
  14. moze miala wypadek i ktos poduszek nie wsadzil. przeciez to dosyc częste zjawisko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.