lifting przeprowadzono w czerwcu 1992 roku. silniki V8 3,0/4,0 (wycofanie 3,5 R6), standardowo 2 airbagi, inna popielniczka, szerokie nerki i listwa w zderzaku taka jak w modelu 750 tylko ze 750 mialo chromowane "żeberka" w "nerkach" :D troche bogatsze wyposazenie (bardzo niewolkie roznice). w polowie 1993 roku troche zmieniona paleta kolorow, np. zamiast islandgruen (mój :dance: ) wprowadzono oxfordgruen (byl on poźniej tez w e-38). PDC dostepne od 1989 roku, kubelek w bagazniku i uchwyt po wewn. stronie do zamykania klapy od stycznia 1992. od stycznia 1992 dostepne SCA (Soft Close Automatic) dla bagaznika lub dla bagaznika i drzwi (w 750iL standard SCA dla bagaznika). od 1989 wprowadzenie ASC+T oprocz samego ASC, standard dla 750. Poszerzana i zmieniana systematycznie paleta radioodbiornikow fabrycznych (np. modele z RDS). w 1993 roku zmiana konstrukcji foteli sporotwych - mogly byc polaczone z podlokietnikami, wczesniej nie mogly byc, choc spotykalem juz modele ktore mialy w poźniejszych latach zamontowane podlokietniki do starych foteli sportowych. w 1991 zmiana wzorou felg aluminiowych montowanych w modelach 750 standardowo (z takich talerzowatych na Vielspeichenstylling). Seria E-32 produkowana do 31.03.1994. jak cos sobie jeszcze przypomne to dopisze.