Skocz do zawartości

Tomboss

Zarejestrowani
  • Postów

    340
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 316, AUDI 1.8T + wirus, GRANDE Sport
  • Lokalizacja
    Lubin

Osiągnięcia Tomboss

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Tomboss

    konie

    fabrycznie powinna mieć ze 192 to zależy jaki kierowca siedzi za sterami - na pewno dalej zajedzie passatem na jednym baku / mniej wyda jednostkowo na kilometr/
  2. przepisy na które kolega wypisywał dotyczą producentów a nie użytkowników nas kierowców dotyczą kodeks ruchu drogowego - tam nic nie ma na temat hidów oraz przepisy jakie muszą spełniać pojazdy podczas badań technicznych a tam jest wyraźnie wypisane o stosowaniu źródła światła właściwego do oprawy czyli jeśli chcesz założyć hidy na krótkie musi na lampie być znaczek DC
  3. Tomboss

    bmw 520 e39 1999

    ale myślę że domowym sposobem dasz sobie rady
  4. Tomboss

    temperatura silnika

    a co będzie jak za 2 tyg okaże się że to uszczelka :oops:
  5. może auto było taxówką a przycisk służy jako emergency call - myślę że po sznurku dojdziesz do kłębka
  6. po co komputer ! a nie szybciej będzie manometrem i woltomierzem
  7. niskie ciśnienie może się brać np. z dziurawego zimeringu na wale bardzo ciekawy temat - ale myślę że nie warto jeździć autem do póki nie ustalisz co się dzieje
  8. woltomierzem tzn. takim przyrządem pomiarowym z castoramy za 12,99 - tylko jeden warunek trzeba wiedzieć co się mierzy no i najważniejsze jaki masz otrzymać wynik
  9. Tomboss

    Wymiana silnika BMW 328 E36

    najlepiej mieć warsztat z kanałem i belką do podwieszania 1. silnik wraz ze skrzynią na dół do kanału / wcześniej cała zawiecha na dół/ 2. wyjechać autem 3. wyciągnąć silnik ze skrzynią z kanału na poziom parteru 4. zrobić co masz zrobić składać na odwrót
  10. tak oczywiście nie załącza się wentylator
  11. myślę że zobaczysz tylko wartości średnie - postawione przez ECU lub rzeczywiście minimalne mierzalne jak na jałowym
  12. myślałem o ......... 69 minutach
  13. przerwa na pasku grzejnym szyby /iskrzenie styków jest tu problemem/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.