Skocz do zawartości

Robbie13

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 330i 2002, Honda Civic 1.4is 1998
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia Robbie13

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam e46 330i 2002 - Toyo 255/35/18 r.prod. 2010rok - Felga oryginał m-pakiet - zawieszenie oryg. m-pakiet Na oponach z tyłu od wewnątrz zrobiło się dziwne wytarcie/wgłębienie. Do tego jest to na połowie opony prawa strona - gorsza połowa: http://i.imgur.com/fGB7T6d.jpg druga połowa tej opony jak i lewa opona wygląda lepiej lewa strona - ta lepsza połowa: http://i.imgur.com/l1PdK9Q.jpg?1 Zrobiło się to w ciagu ostatnich 2-3 m-cy (w tym był wyjazd do chorwacji 2x1200km). Zimówki na felgach 17 są OK. Jeden wulkanizator mówi o wytarciu lub pęknięciu w środku (wg mnie wytarcie wygląda inaczej, i nie ma o co trzeć , wszystko jest oryginał) Drugi wulkanizator o złej geometrii ( zła geometria ścięła by chyba oponę pod równym kątem a tu jest wgłębienie) .
  2. Może i fotele nieźle wyglądają ale plastiki były nieźle porysowane (widziałem znacznie lepsze środki), gałka biegów od M-ki. Purchle na progu kierowcy, tył robiony, malowane przednie błotniki widać koniec lakieru na śrubach pod maską. Zawieszenie oryginalne m-pakiet, kola proste, silnik ładnie pracuje.
  3. Witam Link do auta: http://otomoto.pl/bmw-325-m-pakiet-navi-skora-ksenon-C29921981.html Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAAT31050FV40885 Kod typu AT31 Typ 325TI (EUR) Typoszereg E E46 (5) Seria 3 Rodzaj konstrukcji COMP Układ kierowniczy LL Drzwi 3 Silnik M54 Pojemność skokowa 2.50 Moc 141 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Data prod. 2004-11-09 ------------------------------------------------------------------------------------------------- Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4 S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz. S262A KOPFAIRBAG Czołowa poduszka pow. ITS S315A HECKSCHEIBENWISCHER Wycieraczka tylnej szyby S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II S340A STOSSLEISTEN SCHWARZ Listwy zderzakowe czarne S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S495A 3. KOPFSTUETZE HINTEN Pas bezp. trzypunkt. i zagł. tył środek S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny P730A ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe S787A M LM RAEDER DOPPELSP. 135 M/MISCHB. Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135 L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP S930A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK. Dummy-SALAPA Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
  4. Widziałem to auto i pobierznie sprawdziłem. 1. Środek - naprawdę świetny, pachnąco czysto nic nie powycierane. 2. Silnik - chodzi równo bez żadnych falowań obrotów. 3. Karoseria - na pewno uderzona z lewej strony, malowany kielich
  5. Jest to jakiś plus ale w Polskich warunkach niestety rzadko. Miałem już 12 aut w tym 4 z Niemiec. 3 sprowadziłem sam, jedno od handlarza. Te 3 sztuki to były moje najlepsze auta ze wszystkich, ale też droższe niż średnie ceny w Polsce. Miałem też 2 auta od 3-4 letnich właścicieli z Polski, owszem były zadbane, ale niestety z czasem okazało się, że były po jakiś przejściach. -------------
  6. Ja też tak uważałem i swoją sprzedałem. Wkurzało mnie to niesamowicie ( przecież moje poprzednie BMW, e36 316i reagowało idealnie.), do tego te kangurki przy zmianie biegów - tak właściwie nie do zdiagnozowania czy to tylko od opóźnionej reakcji na gaz czy też od sprzęgła i koła dwumasowego. Wymieniałem (przepływomierz z gumami, świece, cewki) czyściłem przepustnicę, szukałem lewego powietrza. Czasami było trochę lepiej a czasami nawet gorzej.
  7. Gumy przed przepustnicą trzeba wyciągnąć i dokładnie sprawdzić - nieszczelność to na 100% szarpanie. Acha koniecznie ściągnij plastikową pokrywę silnika tam są gumowe wężyki podciśnienia, ja miałem jeden przetarty. --------
  8. Ja miałem bicie na kierownicy przy hamowaniu. Wyczuwalne dopiero przy wyższych prędkościach (ponad 100km/h). Powodem była tarcza hamulcowa z przodu. -------
  9. Też miałem podobny problem w e46 320i. Czym niższy bieg tym większe szarpanie,na 4 i 5 juz było OK. Po puszczeniu i dadaniu gazu też szarpania. Niestety to jest dość częsty i złożony problem. Szarpania mogą się nakładać z silnika i napędu. Co ja zrobiłem. 1. Wymiana gum przed przepustnicą (ASO nowe koszt ok. 90zł - Allegro używane 150zł) - szarpanie się zmiejszyło 2. Wymiana poduszek (były naderwane) i amortyzatorów z tyłu (ze sportowych na zwykłe Monroe po 105 zł szt.) - szarpanie się zmiejszyło, no może bardziej stukanie 3. Czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego - szarpanie się zmniejszyło ale na krótko 4. Wymiana świec i cewek - kompletnie nic nie pomogło 5. Komputer żadnych błędów Potem byłem u bębenka (mechanik BMW) we Wrocławiu i też mi nie poradził. Napęd sprawdził i było OK. Co jeszcze może być: 1. Koło dwumasowe ze sprzęgłem (koszt ok 2000zł). 2. Poduszki pod silnikem 3. Przeniesienie napędu Gdzieś wcześniej na forum czytałem, że gościu wydał ponad 6 tys i dalej mu szarpie. Niestety auto ma swoje lata, nie będzie jeździć jak 3 latek. --------------------
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.