Skocz do zawartości

laskar

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91

Osiągnięcia laskar

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. niestety ten problem mnie także dotknął (E91 z 06, przebieg 80 tys.). Dziwne tylko, że nie było wcześniej żadnych objawów, święcących kontrolek i tym podobnych. Po prostu blokada po włożeniu kluczyka nie chciała się zwolnić, przez co nie można było uruchomić zapłonu. Panowie w serwisie cały dzień szukali przyczyn. Przeprogramowali sterownik i stwierdzili, że to jednak elektryczna blokada i konieczna jest wymiana kolumny kierowniczej. koszt 1700 zł plus 400 montaż, plus wcześniejsza diagnoza i programowanie sterownika 850 zł. Co dziwne fachowcy w serwisie stwierdzili, że w tym modelu kolumnę wymieniają pierwszy raz.
  2. Witam, może ktoś spotkał się z takim problemem w swoim E91. Zauważyłem wielką kałuże płynu od spryskiwaczy we wnęce gdzie jest akumulator. Mokra jest też gąbka wygłuszająca na prawym nadkolu. Podejrzewam, ze przecieka wężyk, ale jak się do niego dostać. Pod gąbką i materiałem wygłuszającym go nie widać
  3. no dobra, nie doczekawszy się pomocy forumowiczów, problem się rozwiązał. Może się to komuś przyda: byłem u 4 mechaników, którzy na swoich komputerkach kasowali powtarzający się błąd silnika, nie stwierdzając co jest jego przyczyną. Raz niby komputerek wykazał "małą wydajność katalizatora" i nic poza tym. Okazuje się, że komputery i programy nieautoryzowanych warsztatów nie są w stanie dobrze zdiagnozować sond. Polecam korzystanie w takich przypadkach jedynie w ASO BMW. Drogo (diagnoza 250 zł), ale konkretnie. Tu okazało się, że katalizator jest ok, ale nie działa poprawnie sonda lambda przed katalizatorem. Oryginał 800 zł, zamiennik bosch - 410 zł. no to byłoby na tyle
  4. naprawdę, nikt nie montował katalizatora do swojej padaczki???
  5. Witam, padł mi katalizator. Wszystko przez spaloną cewkę i zbyt długą jazdę na 3 cylindrach, co doprowadziło do przegrzania kata i spadku jego wydajności. Dlatego pojawia się kontrolka - błąd silnika. Teraz pytanie - czy ktoś wymieniał katalizator na tzw. katalizator uniwersalny i jak po wymienia ma się żółta kontrolka? Pytałem jednego mechanika, stwierdził, że kat musi być oryginalny, bo przy zamiennikach będzie nadal wywalać błąd...Nowy u dilera niestety kosztuje 4 tys. zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.