Skocz do zawartości

dzesio

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O dzesio

  • Urodziny 30.05.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320d, F20 118i
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia dzesio

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Kamera KAFAS (na przedniej szybie) lub FLA (pod lusterkiem wewnętrznym).
  2. Też mam F30 preLCI i u mnie żadna lampa nie paruje, ale problem jest znany w F30: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=351101
  3. Może trzeba przeprowadzić procedurę, nie wiem jak ona się dokładnie nazywa, inicjacji zamykania/otwierania szyb. Auto zapamiętuje pozycję w jakiej szyba jest całkowicie zamknięta i maksymalnie otwarta.
  4. dzesio

    DPF wypalanie

    Rheingold. Wchodzisz w ECU functions -> DDE i tam można sprawdzić ilość km od ostatniego wypalania, czas pracy silnika od ostatniego wypalania i przewidywaną żywotność DPF.
  5. Mam chipa na 217KM. DPF został na miejscu. Przebieg od modyfikacji 60k km. Brak jakichkolwiek usterek.
  6. Możesz instalować HU_ENTRYNAV, ale wtedy więcej zabawy z kablami. Combox jest to wymontowania, a kable z combox'a trzeba przenieść do HU (ewentualnie pociągnąć nowe kable USB i BT z HU) i zamknąć szynę MOST wpadającą do combox'a. Jeśli combox ma zostać, to montujesz CHAMP2 zamiast radia professional i dokupujesz antenę GPS jak nie ma. Powinno być P&P. Warto sprawdzić wcześniej jakie masz radio professional (numer lub wtyczki), żeby mieć pewność, że CHAMP2 to właściwa jednostka.
  7. Ekspertem nie jestem, ale dla mnie to też rozrząd.
  8. Nie widzę nic złego w prównywaniu drogi hamowania dwóch limuzyn, w dodatku podobnego segmentu. Natomiast argument dotyczący porównania drogi hamowania gokarta i auta osobowego nie ma za bardzo sensu. Abstrahując od testu wspomnianego wyżej, który nie wiem, czy jest miarodajny, to usprawiedliwianie dłużej drogi hamowania większą masą jest, w mojej opini, nadużyciem. Idąc tym tokiem myślenia, Suzuki Swift powinien hamować lepiej od BMW i Skody... Na koniec nie zapominajmy, że BMW ma szersze opony (245 przód i 275 tył vs 235 Skody), tutaj fizyka jest po stronie BMW.
  9. W ukrytym menu można zmienić współczynnik spalania, który domyślnie ustawiony jest na wartość 1.00. Jeśli z pomiarów wychodzi, że spalanie jest np. o 15% wyższe niż pokazywane przez komputer, to ustawiamy wartość na 1.15. Po chipie, przez pierwszych kilka tankowań, resetowałem komputer pokładowy podróży i porównywałem wartości z komputera i wyliczone przeze mnie. Realne spalanie wychodziło większe od 11% do 15%. Ustawiłem współczynnik na 1.13. Niestety nie pamiętam, która to pozycja w ukrytym menu. Temat ogarniałem już dość dawno. Na zagranicznych forach jest to opisane na 100%.
  10. U mnie po chipie, spalanie na komputerze spadło, ale w rzeczywistości pozostało bez zmian. Konieczna była kalibracja wskazań komputera.
  11. 480Nm przy skrzyni GA8HP45Z?
  12. W dziale F20 jest temat z tanim doposażeniem w fabryczne navi: viewtopic.php?f=165&t=313683 Doposażenie w F30 wygląda tak samo.
  13. U mnie również, po wymianie HU, potrzeba było kilku minut aż odczyta prawidłową pozycję z GPS oraz zaktualizuje stacje radiowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.