Skocz do zawartości

zajob

Zarejestrowani
  • Postów

    180
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zajob

  • Urodziny 23.06.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw F11 530d Touring Bj.2015 322 Ps 714 Nm
  • Lokalizacja
    Monachium
  • Zawód
    Kierowca zawodowy

Osiągnięcia zajob

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. No i chwala ci za to, zes mi to sprawdzil. Jeszcze raz dziekuje. Pojechalem do glownej siedziby BMW w Monachium i... Akcja aktywna termin na 13.05 dostalem Pojechalem jeszcze raz do tego samego Aso co wczesniej bylem w celu wyjasnienia- dlaczego, po co itd. Wpisali Vin i ....Brak Akcji....Nie do wiary. Ale na pismie nie chcieli mi tego wydrukowac :mad2:
  2. Witaj numery vin są cały czas aktualizowane a ubywajacy płyn chłodniczy kwalifikuje ja pod wymianę to podobno pierwszy powód. I auto do uziemienia przynajmniej w Krakowie No Tak. Tyle tylko, ze ja pojechalem do nich w piatek 3.05.2019. czyli dzien wczesniej niz dostalem odp. od Moderatora... Jest jakis sposow, zebym im to pokazyl, ze moje Bmw podlega akcji serwisowej???
  3. A to bardzo ciekawe, ze jest w moim przypadku akcja na chłodnice EGR. Byłem w Auto Mag Bmw i mi powiedzieli, ze w moim Bmw brak akcji. A zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego. Wizualnie brak jakichkolwiek śladów gdzie mógłby płyn ubywać, Żadnych pęknięć lub przetarć nie stwierdzono. Pisma z Bmw tez nie dostałem... Muszę podjechać do głównego Bmw na Frankfurterring w Monachium I spytać jeszcze raz.
  4. Moglbym prosic o sprawdzenie VIN WBA5K110X0D943510 Z Gory dziekuje
  5. Ja ruszam z Monachium o 3.00 Rano 11.07.2015 i bede do niedzieli :D :D :D
  6. moze ci to zrobic kazdy, kto koduje. Ja obnizylem o 30mm jakies 180.000 zrobilem i nic. Musisz ustawic zbieznosc
  7. Miales na mysli- zirlono/czarno/zolty ? Ten, ktory idzie do diody pod lusterkiem? Raczej to tez nie bedzie to, poniewarz podczas aktywacji alarmu dioda zaczyna mrogac- czyli napiecie by sie tam zmienialo, a to z koleji powodowaloby wlaczenie nadajnika i telefonu do mnie, mimo, ze alarm by sie nie wlanczal. Wyglada na to, ze alarm jest calkowicie sterowany Can Bus em i tu nic nie wskoram :duh:
  8. Dzieki speed 1211. Namierzylem te kable. ale w zasadzie nic mi one nie pomogly. Tam plynie caly czas +12V niezaleznie od tego czy alarm jest wlaczony, czy wylaczony. Ja szukam kabla, gdzie po wlaczeniu sie Alarmu zmieni sie napiecie z 0 V na 12V, lub odwrotnie z 12V na 0 V. Ten Gadzet zapamietuje podpiete napiecie i po jego zmianie dzwoni do mnie. Pomierzylem te kable i w zasadzie niewiele sie zmienia miedzy Alarm w uspieniu i po wlaczeniu( minimalne odchyla na Voltomirzu o pare dziesietnych). Odlaczylem tez syrene od Alarmu i wtedy wlacza sie syrena od klaksonu... Czy wie ktos na jakiej zasadzie wlacza sie seryjna syrena- myslalem, ze traci napiecie i to wywoluje w niej alarm- pomylilem sie :oops: A raczej na jakiej zasadzie wywoluje sie Alarm w E61- masa jest rowniez caly czas. Jest mozliwosc w okablowaniu alarmu znalesc kabel w ktorym zmienia sie napiecie lub masa?
  9. No tak tez myslalem, ale zanim rozkrece pol auta myslalem, ze moze ktos z was mi podpowie gdzie bede w stanie te +12V z seryjnego alarmu zapozyczyc :oops: Moze opisze krotko o co mi chodzi: Alarm mam seryjny od nowosci w aucie, dokupilem sobie sterownik(gadzet) do uruchamianie Webasto przez telefon. Wszystko dziala jak nalezy- dzwonie sobie do samochodu, on przelacza mi na zajete(zadnych kosztow polaczenia) i za pare sekund oddzwania mi potwierdzajac , ze wlaczyl Webasto( ja nie odbieram, po pieciu sygnalach sie wylacza- zadnych kosztow). Ten gadzet ma rowniez inne funkcje- zapytanie o temp. moze wlaczyc/uruchomic wlacznie trzyech innych odbiornikow itp. Posiada rowniez funkcje powiadamiania mnie i dodatkowo jeszcze czterech innych zaprogramowanych przezemnie nr. telefonow o wlaczeniu sie alarmu samochodowego przez Sms i polaczenie telefoniczne, ale musze mu zapodac +12V z Alarmu... Pozdrawiam
  10. Dla tych co nie posiadaja takiej rozpiski, a chcieli by ja miec podaje Link: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=7A7270CE8AD1159B!8610&ithint=file%2c.pdf&app=WordPdf&authkey=!ACDELjOe3-nCHzY Pozdrawiam i wszystkiego naj w Nowym Roku
  11. Rozpiske bezpiecznikow (Kartonik zgiety na dwa razy) powinienes miec z tylu w bagazniku po prawej stronie, jak otworzysz tylny boczek ten od akumulatora i od bezpiecznikow. Jest tam plastykowa "miska" i z tylu pod lampa jest w nia wsuniety kartonik-rozpiska.
  12. Panowie mam taki maly problem. A mianowicie czy wie ktos moze z was skad moge wziasc 12V z orginalnej wiazki do Autoalarmu? Z tego co sie do tej pory dowiedzialem to jest on w wiazce Can-bus i podejrzewam, ze tam nie ma +12V. Nie wiem jakie ma napiecie syrena- ta w tylnym zderzaku/nadkolu po prawej stronie? Gdzies czytalem, ze to nie takie proste wziasc z niej +12V, ale czy to prawda, to niepotwierdzone. Moze ktos z was zakladal lub opracowywal Orginalny Autoalarm w e60/e61 i wie gdzie przeplywa +12V.?
  13. w e60 orginalne webasto nie podgrzewa silnika, tylko kabine. Silnik pozostaje zimny. Mozesz je wlaczyc, jak temp. spadnie ponizej 15 stopni. Seryjnie dziala 30 min. W zaleznosci od temp. zewnetrznej ( im zimniej, tym dluzej) podgrzewa maly obieg wodny, ten przeplywajace przez nagrzewnice do ok. 60 stopni i otwieraja sie klapki od nadmuchow, zeby cieple powietrze lecialo do wnetrza samochodu.
  14. no i problem rozwiazany :cool2: I znow mozna sie cieszyc z jazdy :mrgreen:
  15. Jak w temacie. Zmienialem w Samochodzie Dwumasa, sperzeglo i docisk za jednym razem, prace zaczelismy wieczorem i ze bylo puzno skonczylismy nastepnego dnia. Przy demontazu skrzyni trzeba bylo odkrecic rozrusznik wiec odlaczylem akumulator ok. 19.00 Wszystko przebieglo pomyslnie i dnia nastepnego ok. godz. 12.00 podlaczylem akumulator ponownie. No i pojawil sie problem z kluczykami. A mianowicie auto nie otwiera sie za pomoca pilota w kluczykach, tylko recznie moge auto zamknac i otworzyc wkladajac kluczyk do zamka od strony kierowcy Nastepne co zauwazylem to to, ze rozkodowalo mi sie zupelnie Radio- wszystkie stacje stoja na 87.5, Nastepny problem to nie da sie w zaden sposob zaprogramowac ustawien Memory :mad2: Wlaczam zaplon ustawiam lusterka, kierownice i siedzenia(komfort) naciskam M-przycisk, zapala sie na czerwono, wlanczam 1, kontrolka w M-przycisku gasnie i po wyciagnieciu kluczyka i ponownym wlozeniu - siedzenia i lusterka przestawiaja sie w zupelnie inna pozycje niz zaprogramowalem, i zawsze w ta sama- niezaleznie ktory kluczak uzyje ustawiaja sie tak samo. Czzby rozkodowaly sie kluczyki ? Sprawdzilem bezpieczniki- Ok. Wymienilem modul Antenowy( diversity) pod tylna lotka na tylnej klapie od kolegi i nic nie dziala. Muj modul i jego modul dziala u niego w samochodzie a u mnie nie??? Pozostalo mi jeszcze sprawdzic wiazke, ale to chyba nie ma nic wspulnego z Memory i dziwne jest te wszystkie inne rozkodowanie??? Mial juz ktos z was z czyms podobnym do czynienia? Za wszystkie wskazowki bede wdzieczny :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.